برگزیده های پرشین تولز

سئو محلی یا لوکال سئو چیست؟

amin_naja

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 فوریه 2016
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
2
سن
30

سئو محلی یا لوکال سئو چیست؟​

سئو محلی چیست ؟شروع یک کسب و کار محلی می تواند یک تجربه هیجان انگیز و مفید باشد. با این حال، همچنین می تواند دلهره آور و پر از چالش باشد، به خصوص که شما با سایر مشاغل محلی برای ایجاد یک پایگاه مشتری قوی رقابت می کنید.

سئو محلی چیست؟​

وقتی دنیایی پر از سر و صدا وجود دارد، شنیده شدن بزرگترین مانع از همه چیز است.
خوشبختانه، سئو برای مشاغل محلی و ماهی‌های کوچکتر در دریا به افرادی که حضور معتبر کمتری دارند، اجازه می‌دهد تا همچنان به صورت آنلاین در برابر بازیکنان بزرگ‌تر پیدا شوند.

چرا در وهله اول به بهینه سازی موتور جستجو(سئو سایت) نیاز دارید؟​

وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های کسب و کار شماست. این چیزی است که مردم برای یافتن شما در نتایج جستجو یا راهی برای تأیید اطلاعات کسب و کار استفاده می کنند.
از نام، آدرس، شماره تلفن و سایر جزئیات مهم شما، به عنوان یک صاحب کسب و کار، راه اندازی وب سایت بیش از هر زمان دیگری مهم است.
مشکل این است که داشتن صفحات فرود زنده و در حال اجرا تنها بخشی از معادله است.
شما هنوز باید با مشاغل محلی رقابت کنید و به مکان آجر و ملات خود نیز توجه کافی داشته باشید.
خوشبختانه، اینجاست که استراتژی سئوی محلی مفید است و به شما این امکان را می‌دهد تا کسب‌وکار محلی خود را تا جایگاه برتر گوگل راه‌اندازی کنید.

از این راهنما برای سئوی محلی به عنوان نقطه شروع استفاده کنید​

تصویر سئو محلی گوگل را نمایش می دهد
در این راهنمای سئوی محلی، ما نکات بسیار خوبی در مورد نحوه ساخت و بهینه سازی وب سایتی داریم که به طور طبیعی کسب و کار محلی شما را رشد می دهد.
با استفاده از قدرت تاکتیک‌های جستجوی محلی، شما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار می‌توانید بیش از هر زمان دیگری تبدیل به تبدیل شوید.
این فقط با روش صحیح استفاده از Google برای کسب و کار من و SEO به نفع شما شروع می شود – که در اینجا در راهنمای ما خواهید آموخت.

سئوی محلی چیست؟​

سئوی محلی چیست؟ فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای رتبه بندی در موتورهای جستجو برای تحقیقات کلمات کلیدی محلی است. حضور قوی در Google My Business و Google Maps – و همچنین سایر فهرست‌های راهنمای آنلاین – ضروری است تا افراد بتوانند کسب و کار شما را هنگام جستجوی آن پیدا کنند.
وقتی با سایر مشاغل محلی رقابت می کنید، این مهم تر است و استراتژی SEO شما باید به این جزئیات توجه کند.
سئوی محلی با اطمینان از اینکه افراد هنگام جستجوی کالاها و خدماتی مانند شما، درست در نزدیکی محل زندگی یا کارشان، شما را پیدا می‌کنند، به ایجاد ترافیک بیشتر برای سایت شما کمک می‌کند.
همچنین با ویژگی‌های موجود در «Google برای کسب‌وکار من» تنها با یک کلیک با شما تماس برقرار می‌کند. و در نهایت، این استراتژی سئو می تواند به بهبود نرخ حفظ مشتری کمک کند زیرا مردم احساس می کنند با کسب و کارهای نزدیک به خانه یا محل کارشان ارتباط بیشتری دارند.
نتایج جستجوی سئوی محلی با فیدهای معمولی گوگل متفاوت است زیرا از فاکتورهای رتبه بندی متفاوتی استفاده می کنند. اگر می‌خواهید در هر دو رتبه خوبی کسب کنید، لازم است بدانید که هر کدام چگونه کار می‌کنند و برای هر کدام چه کارهایی باید انجام دهید.

تفاوت بین سئوی معمولی و سئوی محلی چیست؟​

اگر به دنبال راهی برای رتبه بالاتر در گوگل هستید، سئو ممکن است راه حل باشد. اما این چی هست؟ و چه تفاوتی با سئوی محلی دارد؟
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیندی است که بر روی دید یک وب سایت یا صفحه وب در نتایج ارگانیک موتور جستجو تأثیر می گذارد – که اغلب به عنوان نتایج طبیعی یا به دست آمده از آن یاد می شود.
هدف سئوی محلی این است که وقتی کسی چیزی مرتبط با کسب و کار شما را در مجاورت خود جستجو می کند، ابتدا سایت شما نمایش داده شود.
ممکن است زمان و تلاش لازم باشد، اما اگر استراتژی سئوی محلی شما به درستی اجرا شود، می تواند به افزایش ترافیک و تولید سرنخ کمک کند.

تفاوت سئو محلی با سئو سنتی​

سئوی محلی با سئوی سنتی متفاوت است زیرا مشاغل محلی به چیزی بیش از یک وب سایت بهینه نیاز دارند. آنها همچنین به استناد در سایر وب سایت های مرتبط برای صنعت و مکان خود نیاز دارند.
کسب‌وکارهای محلی می‌خواهند توسط مردم حومه، شهر یا شهرشان پیدا شوند، نه در سراسر کشور.
اگر این استراتژی سئو به درستی انجام شود، نرخ تبدیل مشتری و رتبه‌بندی بالاتر در Google My Business، Google Maps و دیگر پلتفرم‌های مبتنی بر نقشه مانند Yelp را افزایش می‌دهد.

فاکتورهای رتبه بندی برای سئوی محلی چیست؟​

مهمترین عامل رتبه بندی نمایه Google برای کسب و کار من است که بیش از 25 درصد از سیگنال های مورد استفاده توسط Google را برای رتبه بندی مشاغل محلی تشکیل می دهد.
نمایه کسب‌وکار من Google ساده‌ترین راه برای مدیریت حضور آنلاین شما در Google است.
می‌توانید اطلاعات کسب‌وکارتان را ایجاد و ویرایش کنید، به نظرات پاسخ دهید، بینش‌هایی درباره نحوه یافتن و تعامل افراد با کسب‌وکارتان ببینید، عکس‌هایی از آنچه در محل شما اتفاق می‌افتد به اشتراک بگذارید یا معاملاتی را به مشتریان ارائه دهید.
با یک حساب کاربری، می‌توانید عکس‌های کالاها و خدمات خود را آپلود کنید، اطلاعاتی مانند ساعات کار یا شماره تلفن را به‌روزرسانی کنید – همه در یک مکان.
همچنین می‌توانید ببینید چه تعداد از افراد از جستجوی محلی برای یافتن کسب‌وکاری مانند شما در Google Maps استفاده می‌کنند.

چگونه Google My Business را راه اندازی کنیم​

تصویر سئو محلی Google My Business را نمایش می دهد
اگر قبلاً صفحه «Google برای کسب‌وکار من» خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، ضروری است که این کار را انجام دهید – تا جایی که ممکن است اطلاعات بیشتری را اضافه کنید – نام خود را درج کنید.
آدرس، شماره تلفن و موارد دیگر – به فهرست شما.
برای شروع به Google My Business وارد شوید؛ شما به یک حساب Google نیاز دارید، بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید یکی از آن ها را تنظیم کنید.
از شما خواسته می شود آدرس کسب و کار خود را وارد کنید، اما در صورت نداشتن مکان فیزیکی، آجر و ملات، می توانید یک منطقه خدماتی را نیز انتخاب کنید.
در مرحله بعد، دسته بندی کسب و کار، شماره تلفن و آدرس وب سایت خود را انتخاب می کنید.

سایر عوامل رتبه بندی در Google My Business​

در حالی که Google My Business مهم ترین عامل رتبه بندی برای سئوی محلی است، بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد که گوگل دریافت می کند. دانستن این عوامل رتبه بندی و بهینه سازی حضور آنلاین خود برای ارسال این سیگنال ها برای موفقیت شما حیاتی خواهد بود.
این شامل:

پیوندها یا همان بک لینک ها​

هرچه لینک های بیشتری داشته باشید، سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. این به نوبه خود دید شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. لینک های مختلفی مانند اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، بک لینک از سایت های دیگر یا حتی نظرات وبلاگ وجود دارد.

سئو محلی يا لوکال سئو (local seo) چيست؟​

همه این عوامل به رتبه بالای وب سایت شما در جستجوهای محلی کمک می کنند.

بررسی ها​

بررسی ها و رتبه بندی ها می توانند ابزار قدرتمندی برای کسب و کار شما باشند.
آنها بهترین راه برای نشان دادن مشتریان بالقوه هستند که دیگران محصولات یا خدمات شما را دوست دارند.
و آنها فقط به دنبال فروش بیشتر نیستند – نظرات همچنین به شما کمک می کند محصول یا خدمات خود را در طول زمان با گوش دادن به بازخورد مشتریان بهبود بخشید. مرورها راهی برای گوگل برای تعیین کیفیت کسب و کار شما هستند.

سئو on page​

سئو درون صفحه نوعی بهینه سازی موتور جستجو است که بر محتوا و ساختار وب سایت شما تمرکز دارد.این در مورد اطمینان از این است که سایت شما دارای تمام کلمات کلیدی محلی مناسب، توضیحات متا و عناوین صفحه برای رتبه بالاتر در گوگل است.کمی بعد در این راهنما به بررسی سئوی on page صفحه خواهیم پرداخت.

نقل قول​

استنادها راهی برای سنجش اعتبار یک وب سایت یا میزان اعتبار آن در صنعت خاص خود است. این را می توان با مشاهده تعداد وب سایت های دیگر به آن سایت انجام داد.
این استنادها تعداد دفعاتی که کسب و کار شما در منابع دیگر، مانند مقالات خبری یا وبلاگ ها ذکر شده است، اندازه گیری می کند.
بنابراین اگر کسب و کار شما در مقاله ای ذکر شده است یا وب سایت دیگری از محتوای شما استفاده می کند، با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که به سایت شما پیوند بزنند.

رفتاری​

اینها رفتارهایی مانند مدت زمانی است که افراد در سایت شما می مانند یا از چه صفحاتی بازدید می کنند. گوگل می تواند از آنها برای تعیین میزان مرتبط بودن سایت شما برای پرس و جوهای خاص و اینکه آیا باید در SERP ها بالاتر از سایرین قرار بگیرد، استفاده کند.
سیگنال های رفتاری بسیار حیاتی هستند زیرا می توانند به گوگل بگویند که کاربران در مورد سایت شما چه احساسی دارند و آیا به آن اعتماد دارند یا خیر.

سلیقه ای​

این فرآیند تطبیق یک محصول یا خدمات برای برآوردن نیازهای فردی مشتری است. این می تواند به سادگی اضافه کردن نام خود در انتهای ایمیل باشد، یا می تواند شامل ایجاد یک تجربه وب سایت برای هر بازدید کننده باشد.
همه چیز در مورد درک مشتریان شما، ترجیحات آنها و آنچه از شما نیاز دارند است. وقتی صحبت از بازاریابی به میان می آید، این بدان معناست که پیام خود را طوری تنظیم کنید که با هر فرد به طور منحصر به فرد طنین انداز شود.

اجتماعی​

بنابراین می دانید چند نفر شما را در فیس بوک دوست دارند یا شما را در توییتر دنبال می کنند؟ هر چند وقت یکبار آنها با شما آنلاین تعامل دارند؟
تنها کافی است یک نگاه به داشبورد بیندازید تا یک نمای کلی از وضعیت وضعیت موجود داشته باشید.
این معیارها به تصمیم گیری در مورد استراتژی محتوای آینده، خدمات مشتری و موارد دیگر کمک می کند.
هرچه پست‌های شما در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی شما عملکرد بهتری داشته باشد و افراد بیشتری به وب‌سایت شما هدایت شوند، در سئوی محلی عملکرد بهتری خواهد داشت.

آیا آنقدر مهم است؟​

اگر می خواهید در SERP های گوگل رتبه بالایی کسب کنید، ضروری است که بدانید این عوامل رتبه بندی چیست تا بتوانید سایت، رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی خود را بر این اساس بهینه کنید.

آیا کسب و کار من برای فهرست «Google برای کسب و کار من» واجد شرایط است؟​

اگر در ساعات اعلام شده خود با مشتریان تماس حضوری داشته باشید، واجد شرایط فهرست کسب و کار من در Google برای کسب و کار محلی خود هستید.
هرچند استثناهایی هم وجود دارد. برای مثال، دستگاه‌های خودپرداز و کیوسک‌های کرایه ویدیو تا زمانی که اطلاعات خدمات مشتری را ارائه می‌دهند، می‌توانند در Google فهرست شوند.
این به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا تجارت محلی شما را به راحتی آنلاین پیدا کنند و آنها را قادر می سازد قبل از ورود به فروشگاه یا تماس با شما برای خدمات شما، ببینند چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهید.

اسکیما schema در سئو (نشانه گذاری طرحواره)​

چگونه داده های ساختار یافته کسب و کار محلی (نشانه گذاری طرحواره) را به وب سایت کسب و کار خود اضافه کنید
نشانه گذاری طرحواره راهی برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد وب سایت شما و محتوای آن است. این یک روش ساده و مقرون به صرفه برای قابل مشاهده تر کردن صفحه شما در صفحات نتایج جستجوی محلی (SERP) است.
نشانه گذاری طرحواره مجموعه ای از برچسب ها است که برای ارائه اطلاعات در مورد محتوای وب سایت شما در جستجوها استفاده می شود.
کد آن به موتورها کمک می‌کند تا بفهمند صفحه در مورد چیست و آن را در قطعه‌های غنی نمایش دهد، که همان جعبه‌های کوچکی هستند که هنگام جستجوی Google با نتایج زیاد مشاهده می‌کنید.
هرچه اطلاعات موجود در وب سایت شما دقیق تر باشد، شانس بیشتری برای رتبه بالاتر در جستجوهای ارگانیک خواهید داشت.

نمونه هایی از schema در سئوی محلی یا لوکل سئو​

نمونه هایی از schema می تواند شامل ویدیوها، توضیحات محصول، نظرات و سایر قطعات اطلاعاتی در مورد کسب و کار، محصولات و خدمات شما باشد.
مزایای پیاده‌سازی طرح‌واره محلی SEO بسیار گسترده است. شما می توانید تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید، نرخ تبدیل مشتری را بهبود بخشید و در SERP برای کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید رتبه بالاتری کسب کنید.
به علاوه، رایگان است – تنها چیزی که نیاز دارید کمی زمان و تلاش است. و اگر این شما را متقاعد نکرد، امتیاز افزایش دید برای کاربران موبایلی نیز وجود دارد که به شدت به صفحات نتایج جستجوی گوگل (GSRP) در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یا جستجوی رقبا متکی هستند.

پیاده‌سازی طرحواره یا کدهای اسکیما​

سئو محلی چیست ؟ پیاده‌سازی طرحواره با افزایش ترافیک موتورهایی مانند Google یا Bing به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند و در عین حال تجربه کاربر را با قطعه‌های غنی در SERP بهبود می‌بخشد.

چگونه می توانم نشانه گذاری طرح واره را برای کسب و کار محلی خود پیاده سازی کنم؟​

خبر خوب این است که برای استفاده از این فرآیند برای بهبود صفحه کسب و کار خود، نیازی نیست که یک متخصص کدنویسی، طراحی یا توسعه باشید.
Google’s Structured Data Markup Helper یک ابزار رایگان و منبع باز است که به شما کمک می کند یک نشانه گذاری به صفحات وب خود اضافه کنید تا بتوانند در نتایج نشان داده شوند و قابل مشاهده باشند.
این ابزار به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که محتوایتان را می‌توانید در وب پیدا کنید، و همچنین نکاتی را برای بهبود نحوه ایندکس کردن صفحه توسط Google به شما ارائه می‌دهد.
می توانید از این ابزار برای اضافه کردن نشانه گذاری برای مواردی مانند بررسی های تجاری، رویدادهای تجاری، محصولات یا دستور العمل ها استفاده کنید. این آسان و رایگان است.

سئو محلی: چرا کسب و کار محلی شما باید در گوگل قرار گیرد​

وقتی کسب‌وکارهای محلی را در Google جستجو می‌کنید، بسته محلی در بالای نتایج شما ظاهر می‌شود. بسته محلی راهی آسان برای افراد است تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابند و با شرکتی در نزدیکی محل خود تماس بگیرند.
آنها همچنین می توانند روی هر یک از مشاغل لیست شده کلیک کنند تا وب سایت خود را ببینند یا مستقیماً از Google Maps با آنها تماس بگیرند.

بهینه سازی صفحه Google​

با بیش از یک میلیارد جستجو در روز، جستجوگران باید به سرعت آنچه را که نیاز دارند با یک بسته محلی پیدا کنند. به همین دلیل است که Google اطلاعات به‌روز درباره هر کسب‌وکار محلی را در بسته محلی نشان می‌دهد تا افراد بتوانند سریع‌تر و آسان‌تر تصمیم بگیرند.
بسته های محلی برای مشاغلی طراحی شده اند که مکان های فیزیکی دارند، مانند رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی. آنها همچنین برای ارائه دهندگان خدمات مانند لوله کش یا پیمانکاران عالی هستند.
کلید قرار دادن کسب و کار شما در آن سه فهرست برتر از طریق بسته محلی، که به طور برجسته در سرتاسر جستجوی محلی نمایش داده می شود، بهینه سازی صفحه Google برای کسب و کار من و محتوای وب سایت یا صفحات فرود شما است.
داشتن محتوای دقیق، کامل و جذاب برای موفقیت شما بسیار مهم است. مواردی مانند مطالعات موردی و سایر محتوای وب را نیز برای متقاعد کردن کاربر اضافه کنید.
علاوه بر این، شما می خواهید کلمات کلیدی در محتوا و سرفصل های خود داشته باشید که به وضوح فعالیت ها و مکان کسب و کار شما را مشخص کند.
اطلاعات موجود در نمایه و وب‌سایت «Google برای کسب‌وکار من» شما باید شامل موارد زیر باشد:

بروزرسانی محتوای قرارگرفته برای مپ گوگل​

اگر تغییراتی در کسب و کار شما از جمله مکان، جزئیات تماس (نام، آدرس، شماره تلفن)، خدمات یا محصولات ارائه شده وجود دارد، باید فوراً این موارد را به‌روزرسانی کنید، بنابراین پیام‌های نادرست به Google ارسال نمی‌کنید.
نمایه «Google برای کسب‌وکار من» و صفحات مقصد شما باید حداقل شامل مکان فیزیکی، شماره تلفن، دسته‌بندی کسب‌وکار و ویژگی‌های کسب‌وکار شما باشد.

مطمئن شوید مکان(های) شما تایید شده است​

هنگامی که از شما خواسته می شود جزئیات کسب و کارتان، به ویژه مکان(های) خود را تأیید کنید، مطمئن شوید که فوراً این کار را انجام دهید.
یک بنر قرمز رنگ در بالای «Google برای کسب‌وکار من» قرار دارد که می‌توانید روی «اکنون تأیید کنید» کلیک کنید تا مطمئن شوید که جزئیات شما بیشترین تأثیر را در جستجوهای Google دارد.

ساعات کاری صحیح را وارد کنید​

اگر افرادی که کسب و کار شما را جستجو می کنند ببینند که شما در نمایه Google خود باز هستید اما به محل شما رسیده و بسته است، بسیار ناامید خواهند شد.
این بدان معنی است که بعید است آنها به تجارت شما بازگردند و منجر به توصیه های دهان به دهان ضعیف شوند.
مطمئن شوید که ساعات کاری شما در صورت تغییر، از جمله ساعات کاری خاص (مانند معاملات محدود یا تعطیلی در تعطیلات رسمی) دقیق و به روز است.

به بررسی ها پاسخ دهید​

تقویت تعامل در همه کانال‌ها، از جمله در نظرات شما، ضروری است. اگر مشتری برای ارسال نظر، منفی یا مثبت، وقت گذاشته است، باید برای پاسخ مناسب وقت بگذارید.
این نشان می دهد که شما برای بازخورد آنها ارزش قائل هستید و برای اصلاح هر مشکلی که ممکن است مشتری تجربه کرده باشد اقدام می کنید. این بررسی ها به اندازه سایر جنبه های سئوی محلی مانند تحقیق کلمات کلیدی یا صفحات فرود به طور کلی حیاتی هستند.

مطمئن شوید صفحه شما برای موبایل بهینه شده است​


طرح رنگ خود را با دقت انتخاب کنید​

رنگ قرمز و سیاه استفاده نکنید چونکه افرادی که مبتلا به کوررنگی هستند تشخیص نمیتوانند تشخیص دهند.
رنگ های قرمز و سبز برای استفاده مناسب نیستند و بهتر است بپرهیزیدبسیاری از افراد بین این رنگ ها تمایز قائل نمیشوند.
پالت رنگی با کنتراست بالا مانند متن سفید در پس زمینه تیره استفاده کنید تا همه کاربران بتوانند به راحتی آن را بخوانند.

زمان بارگذاری کند را برای صفحات فرود خود بهبود دهید​

بارگذاری کند صفحه وب سایت بلای جان هر صاحبی است. اینکه بازدیدکنندگان سایت شما را ترک کنند می‌تواند ناامیدکننده باشد، زیرا آنها برای بارگیری محتوا خیلی طولانی منتظر هستند، یا بدتر از آن، حتی در وهله اول حوصله بازدید را ندارند.
زمان کند بارگذاری صفحه می تواند برای بازدیدکنندگان شما ناامید کننده باشد و همچنین می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند. خوشبختانه، می‌توانید چند اصلاح ساده برای افزایش سرعت صفحه و کاربرپسندتر کردن آن انجام دهید.

برای افزایش رتبه بندی جستجوی محلی خود، حافظه پنهان را فعال کنید​

کش فرآیندی است که داده ها را در رایانه شما ذخیره می کند تا سریعتر به آنها دسترسی پیدا کنید.
وب‌سایت‌ها باید این قابلیت را فعال کنند، زیرا به آنها کمک می‌کند سریع بارگذاری شوند و تجربه کاربر را بهبود بخشند. وقتی caching را فعال کنید
شما همچنین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را فعال می کنید.
این بدان معنی است که وقتی شخصی چیزی مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کند، آن را راحت تر پیدا می کند.

از شر هر افزونه و افزونه اضافی خلاص شوید​

افزونه ها روشی عالی برای افزودن قابلیت ها و ویژگی هایی به URL شما هستند که در غیر این صورت وجود نداشتند. اما اگر تعداد زیادی از آنها به طور همزمان نصب شده باشند، می توانند سرعت صفحه شما را نیز کاهش دهند.
این به این دلیل است که هر افزونه کد بیشتری را به صفحه اضافه می کند که زمان بارگذاری صفحات فرود را کاهش می دهد.

تصاویر خود را بهینه کنید​

چند راه مختلف وجود دارد که می توانید تصاویر خود را برای بارگذاری سریعتر بهینه کنید. اولین مورد با کاهش اندازه فایل تصویر و ذخیره آن در فرمت JPEG یا PNG-8 است.
همچنین می توانید از ابزار آنلاینی مانند TinyPNG استفاده کنید که بدون افت کیفیت، تصویر را برای شما فشرده می کند.
در نهایت، اگر فتوشاپ را روی رایانه خود نصب کرده اید، گزینه ای در Image Size به نام Save for Web وجود دارد که به طور خودکار اندازه هر عکسی را هنگام صادرات از فتوشاپ کاهش می دهد.

برای بهترین عملکرد سئو محلی، کدنویسی خود را به حداقل برسانید​

با گذشت زمان، کدنویسی در وب سایت شما ممکن است به هم ریخته و مسدود شود و باعث کاهش سرعت شود.
آروم باش؛ برای رفع این مشکل نیازی نیست که یک متخصص برنامه نویسی باشید. بسیاری از افزونه های موجود کدنویسی اضافی یا اضافی را حذف می کنند و به سرعت بارگذاری شما کمک می کنند.

از CDN استفاده کنید​

شبکه تحویل محتوا (CDN) سیستمی از سرورها است که در چندین مرکز داده در سراسر اینترنت مستقر شده اند.
برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری وب سایت ها با ذخیره نسخه هایی از محتوا در سرورهای سراسر جهان استفاده می شود. به این ترتیب، هنگامی که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، نزدیک ترین ماکت صفحه وب شما را از محل خود دریافت می کند.

برای سئوی بهتر یک صفحه تماس در وب سایت خود ایجاد کنید​

اگر چنین است، باید مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به راحتی قابل دسترسی است. مشتریان بالقوه باید راه درستی برای برقراری ارتباط با شما بیابند و این برای عوامل رتبه بندی جستجوی محلی نیز ضروری است.
آنها می توانند به همان اندازه که لازم است ساده یا پیچیده باشند، اما همیشه باید تمام اطلاعاتی را که ممکن است شخصی در جستجوی آنلاین کسب و کار شما به آن نیاز داشته باشد شامل شود – مانند آدرس ایمیل یا منطقه خدماتی که مشاغلی مانند شما در آن در دسترس هستند.
این باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگانی می شود که از طریق سایت شما وارد می شوند و خدمات مشتریان را با سهولت در تماس با سؤالات یا نگرانی ها بهبود می بخشد.

نکته ای در مورد ساخت صفحه تماس برای سئو​

هنگامی که یک صفحه تماس ایجاد کردید، باید به Google بگویید که صفحه تماس است. این کار از طریق طرح شما در سیستم مدیریت محتوای شما (CRM) مانند وردپرس و غیره انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که صفحه به عنوان یک صفحه تماس تنظیم شده است تا گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند به سرعت آن را پیدا کنند و اطلاعات مربوطه را از آن استخراج کنند.

مطمئن شوید که شماره تلفن شما در دستگاه های تلفن همراه قابل کلیک است​

آیا متوجه شده اید که شماره تلفن شما در دستگاه های تلفن همراه قابل کلیک نیست؟ این مشکل برای بسیاری از مشاغل است.
اگر کسی بخواهد با شما تماس بگیرد، باید شماره را کپی کرده و در شماره گیر یا موتور جستجوی تلفن خود جایگذاری کند، که می تواند زمان بر باشد. همچنین به این معنی است که مشتریانی که می خواهند از طریق ایمیل یا چت با شما تماس بگیرند، در یافتن اطلاعات تماس شما با مشکل مواجه خواهند شد.
برای رفع این مشکل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شماره تلفن یا متنی را که می‌خواهید روی تلفن‌ها قابل کلیک کنید، برجسته کنید و سپس روی دکمه Hyperlink کلیک کنید. تلفن را وارد کنید: به دنبال آن شماره تلفن خود را بدون خط تیره در جلوی آن وارد کنید. پیوند را اعمال کنید، و voila، شماره های شما دوباره کاربردی خواهند شد.
اگرچه در این مقاله بر سئوی محلی تمرکز کرده ایم، همیشه مطمئن شوید که شماره تلفن شما در قالب شماره گیری بین المللی است. به این ترتیب، می توانید از هر کسی در جهان تماس دریافت کنید.
بهترین قسمت؟ به روز رسانی طرح شماره تماس در CRM باعث می شود شماره تلفن شما در وب سایت شما و در بسته های محلی و سایر بخش های نتایج جستجوی Google قابل کلیک باشد.

برای سئوی محلی بهتر یک نقشه سایتایجاد کنید​

افزودن نقشه به وب سایت شما مزایای دوگانه ای را به همراه دارد. در مرحله اول، به مشتریان بالقوه شما این امکان را می دهد تا به سرعت کسب و کار شما را پیدا کنند.
ثانیاً سیگنال مناسب را به گوگل می فرستد تا شما با دقت در گوگل مپ ظاهر شوید. برای افزودن نقشه به وب‌سایت سازگار با Google، می‌توانید از ابزار رایگان Google My Maps استفاده کنید.
می توانید پین ها، عکس ها، متن و موارد دیگر را اضافه کنید تا نقشه خود را منحصر به فرد کنید. و اکنون، با ادغام کنسول جستجوی جدید در Webmaster Tools، دیدن اینکه چگونه افراد صفحه شما را از دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه پیدا می‌کنند، آسان‌تر از همیشه است.

افزودن Google Maps​

Google My Maps دارای ویژگی های اضافی است که در Google Maps استاندارد نیز گنجانده نشده است. به عنوان مثال، Google Maps موقعیت فیزیکی شما را برجسته می‌کند، اما Google My Maps به شما امکان می‌دهد مسیرهای مکان‌های دیگر را نیز اضافه کنید، مانند نمایشگاه‌های تجاری که بازدید کرده‌اید، بازارهایی که در آن فروشنده بوده‌اید یا مکان‌هایی که محصولات و خدمات شما در آن‌ها استفاده می‌شود.
هر اطلاعات جغرافیایی که می‌خواهید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید به‌جای متن یا فهرست‌های خسته‌کننده، به‌صورت بصری در Google My Maps گنجانده شود.
همه این اطلاعات به سئوی شما کمک می کند هنگام جستجوی محلی برای کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکار شما، اطمینان حاصل کنید که موقعیت مکانی شما در Google Maps دقیق است.

اهمیت گواهینامه ها برای مشاغل​

گواهینامه ها بخش مهمی از تلاش های تجاری شما هستند – چه در بازاریابی و چه در استراتژی سئوی محلی شما. آنها به مردم کمک می کنند تا مزایای محصول یا خدمات شما را درک کنند و می توانند برای ادعاهایی در مورد کیفیت، ارزش و اثربخشی آنچه ارائه می کنید استفاده شوند.
نظرات مشتریان اظهارات شخصی است که از محصول یا خدمات شما استفاده کرده است و می تواند کیفیت آن را تایید کند.
آنها اغلب توسط مشتریان نوشته می شوند، اما مجبور نیستند.
توصیفات قدرتمند هستند زیرا از افرادی درست مانند شما می آیند – افراد واقعی با تجربیات و نظرات خود در مورد موضوع.
این بدان معناست که وقتی آنها را می خوانید، احساس می کنید که شخصی مستقیماً در مورد تجربه خود از شرکت یا محصول شما با شما صحبت می کند. و این تفاوت را در میزان وزنی که ما به عنوان مصرف کننده به آنها می دهیم، ایجاد می کند.

سئو محلی چیست؟ لوکال سئو​

توصیفات به ایجاد اعتماد بین شما و مشتریان بالقوه کمک می کند، تبدیل های فروش را افزایش می دهد، نرخ حفظ مشتری را بهبود می بخشد، و مطمئن می شود که همه می دانند چه کار خارق العاده ای انجام می دهید و کمپین جستجوی محلی شما نیز آنها را دوست خواهد داشت.
توصیفات یک راه عالی برای دریافت محتوای بیشتر توسط کاربر در وب سایت شما و بهبود رتبه بندی محلی SEO است.
آنها همچنین فرصتی برای شما هستند که کلمات کلیدی را بگنجانید که به سئو محلی کمک می کند. در نتیجه، هنگامی که از توصیفات در وب سایت خود استفاده می کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت و توسط مشتریان مناسب پیدا خواهید شد.

کانال های رسانه های اجتماعی خود را برای شما کار کنید​

هنگامی که نام کسب و کار و URL وب سایت خود را انتخاب می کنید، باید بررسی کنید که آیا نام تجاری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی موجود است یا خیر.
به پلتفرم هایی فکر کنید که مشتریان هدف شما از آنها استفاده می کنند و عنوان برند خود را بر روی آنها ادعا کنید. می‌توانید بعداً صفحات را بسازید، اما ایمن کردن نام‌ها و URLها می‌تواند از ناامیدی در مسیر جلوگیری کند.
رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای کسب‌وکارها هستند، حتی اگر در تلاش برای بهبود نتایج جستجوی محلی نباشید. این می تواند به افزایش دید شرکت شما، ایجاد روابط جدید با مشتریان و هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک کند.
پیوندهای رسانه های اجتماعی همچنین رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند در همان مکان بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.

اهمیت رسانه های اجتماعی برای سئو محلی​

این به این دلیل است که پیوند دادن به صفحات رسانه های اجتماعی در وب سایت شما می تواند به افزایش تعداد بک لینک های اشاره شده به آن کمک کند، که عاملی است که به تعیین رتبه یک وب سایت در نتایج جستجوی محلی کمک می کند.
هرچه محتوای بیشتری را بتوانید در وب سایت خود منتشر کنید، محتوای بیشتری را باید در کانال های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید، ترافیک را به صفحه خود منتقل کنید و سیگنال های SEO را به گوگل ارسال کنید.
همچنین می‌توانید پیوندهایی به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود در وب‌سایت خود قرار دهید، بنابراین یک جریان ترافیکی دو طرفه برای تقویت همه پلت‌فرم‌های آنلاین خود خواهید داشت.

روی کپی هدفمند محلی تمرکز کنید​

دو دلیل برای ایجاد نسخه هدفمند محلی برای وب سایت شما وجود دارد. دلیل اول این است که با مخاطبان هدف شما مرتبط است و با خواسته ها و خواسته های آنها طنین انداز می شود.
مردم دوست دارند چیزهای جدید و هیجان انگیزی در مورد جامعه محلی خود کشف کنند و ایجاد کپی مرتبط با منطقه محلی به احتمال زیاد توجه آنها را جلب می کند.
دلیل دیگر این است که کپی هدف محلی، طلای سئوی محلی است. این یک روش ارزشمند برای قرار دادن کلمات کلیدی محلی بیشتر در کپی شما است که نمایه شما را در جستجوهای Google تقویت می کند. همچنین نسخه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا آن پلتفرم‌ها را رشد دهید و جایگاه خود را در جستجوهای محلی Google بهبود بخشید.

بهبود رتبه جستجوهای محلی Google​

اگرچه محتوا سئو محلی چیست؟باید ارزش خواندن داشته باشد. ایجاد محتوای محلی جذاب و جذاب می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد، بنابراین ایده خوبی ممکن است این باشد که با تأثیرگذاران محلی در منطقه خود تماس بگیرید. آنها در حال حاضر مخاطبان خود را در منطقه محلی شما خواهند داشت و به شما در کپی کردن نظرات محصولات یا خدمات شما کمک می کنند.
یکی دیگر از راه های ساده برای تولید محتوای محلی با کیفیت، نوشتن در مورد رویدادهای محلی است که در آن شرکت داشته اید.
به عنوان مثال، آیا کسب و کار شما در نمایشگاه ها یا بازارهای محلی شرکت می کند؟ آنها را تبلیغ کنید. این رویدادها ممکن است به نوبه خود، تجارت شما را ارتقا دهند که برای سئوی شما نیز بسیار مفید است.

مردم محلی و تجربیات آنها نیز کپی باکیفیت و جذابی ایجاد می کند.​

شما می خواهید که مخاطبان شما به برند شما به عنوان یک شخص طبیعی نگاه کنند و نه فقط یک نام در یک وب سایت. استفاده از تجربیات مشتریان واقعی راهی عالی برای تزریق انسانیت به دستگاه است.

بررسی ها را در اولویت قرار دهید​

در حالی که عوامل زیادی در رتبه بندی جستجوی محلی دخیل هستند، بررسی مشتریان آنلاین می تواند سیگنال محکمی برای موتورهای جستجویی باشد که قابلیت اعتماد و اقتدار را به شما منتقل می کنند.
گوگل شهرت خاص خود را برای محافظت دارد، بنابراین فقط می خواهد وب سایت هایی را تبلیغ کند که می داند قانونی و قابل اعتماد هستند، به همین دلیل است که موتور جستجوی محلی اهمیت زیادی برای سیستم بررسی خود قائل است.

نحوه دریافت نظرات بیشتر​

سئو محلی چیست:بهترین راه برای دریافت نظرات مثبت بیشتر، ارائه خدمات عالی است.
اما شما به تی نیاز دارید o ارسال بازخورد را برای مشتریان نیز آسان کنید. روش‌هایی که می‌توانید افراد را تشویق کنید تا نظرات گوگل را ترک کنند که سئوی شما را بهبود می‌بخشد:
از مشتریان مودبانه بخواهید که نظر خود را به صورت حضوری، تلفنی یا از طریق پیامک بیان کنند
با افزودن یک امضای ایمیل با پیوندی به صفحه Google Reviews خود
با داشتن یک صفحه بررسی اختصاصی در وب سایت خود. این همچنین با نشان دادن نظرات مثبت مشتریان به عنوان توصیفات کمک می کند
استفاده از رسانه های اجتماعی برای درخواست بررسی با پیوند به Google Reviews. همچنین می توانید برای کمک به ایجاد اعتماد و اعتبار در آن پلتفرم، در صفحه رسانه اجتماعی خود درخواست بررسی کنید

افزودن صفحات فرود تشکر پس از پرداخت در وب سایت خود با پیوند به Google Reviews​

از جمله درخواست بازبینی در تمامی فاکتورها و رسیدها
برای ساختن استنادات خود دست به کار شوید
استنادهای محلی بخشی جدایی ناپذیر از سئوی محلی هستند که می توانند رتبه های شما را در بسته نقشه منجنیق کنند. نقل قول ها برای تلاش های سئوی محلی شما بسیار مهم هستند زیرا بک لینک ها برای رتبه بندی یک وب سایت در نتایج ارگانیک هستند.
ساخت و نگهداری آنها نیز با پیروی از این نکات ساده آسان است:
شما می توانید با افزودن پیوند به کسب و کار خود در وب سایت های دیگر، این کار را خودتان انجام دهید.
لزومی ندارد که قابل کلیک باشد، اما باید شامل نام، آدرس و شماره تلفن شرکت شما باشد.
یک استناد مناسب همچنین شامل جزئیاتی در مورد آنچه ارائه می‌دهید و جایی است که مردم می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره شما به صورت آنلاین بیابند.

سئو محلی چیست:استنادهای ساختاریافته و استنادهای بدون ساختار​

سئو محلی چیست:نقل‌قول‌های ساختاریافته، نام‌های تجاری در فهرست‌هایی هستند که جزئیات بسیاری از کسب‌وکارها را در یک محل نگهداری می‌کنند.
آنها را می توان در Yelp، Google My Business، و Bing Places for Business پیدا کرد.
این لیست ها حاوی اطلاعاتی در مورد آدرس شرکت، شماره تلفن، ساعات کار و موارد دیگر است.
همه اینها اطلاعات ارزشمندی برای مشتریان بالقوه است که ممکن است در غیر این صورت قادر به یافتن این داده ها نباشند.
نقل‌قول‌های بدون ساختار، کسب‌وکار شما را در سایر ویژگی‌های وب مانند پست‌های وبلاگ، وب‌سایت‌ها، فهرست‌های رویدادها، پایگاه‌های داده و غیره ذکر می‌کنند.
می توانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با شرکت یا صنعت خود در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ آنها را پیدا کنید.
این نقل‌قول‌های بدون ساختار به شما کمک می‌کند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک را به وب‌سایت خود بازگردانید.
کسب و کار خود را تا حد امکان به نقل قول های با کیفیت اضافه کنید. نقل قول ها به نشان دادن اعتبار و اعتبار کسب و کار شما در یک شهر، ایالت یا کشور خاص کمک می کند.
به عنوان یک کسب و کار محلی، باید کسب و کار خود را تا حد امکان به استنادهای با کیفیت اضافه کنید.

سئوی onpage خود را بهینه کنید​

سئو محلی چیست؟ اکنون، ما نگاهی دقیق تر به نسخه موجود در وب سایت واقعی شما و نحوه بهبود آن برای به حداکثر رساندن سئوی محلی خود خواهیم داشت.
ترفندهای ساده ای وجود دارد که می توانید در کپی، طراحی و ساختار پیوند داخلی وب سایت خود ایجاد کنید که به موتورهای جستجو کمک می کند ارزش صفحات شما را بهتر درک کنند. این تغییرات همچنین به کاربران کمک می کند اطلاعات مورد نظر خود را سریعتر و کارآمدتر پیدا کنند.
در قلب تمام سئوهای داخلی، کلمات کلیدی شما قرار دارند. کلمات کلیدی که در وب سایت خود استفاده می کنید قلب تپنده تمام تلاش های کپی و بهینه سازی شما هستند.
موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم هایی استفاده می کنند که وب سایت ها را بر اساس تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی ظاهر می شود رتبه بندی می کند. به همین دلیل ضروری است که کلمات کلیدی را در کپی، عناوین و توضیحات متا سایت خود قرار دهید.
ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کلمات کلیدی مرتبط برای وب سایت خود را پیدا کنید تا موتورهای جستجو رتبه آن را بالاتر از رقبای فاقد آنها قرار دهند.

نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای جستجوهای محلی​

شما باید با تهیه فهرستی از موضوعات مرتبط با کاری که انجام می‌دهید یا می‌فروشید و کلماتی که افراد ممکن است در موتور جستجو تایپ کنند، شروع کنید.
به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک بستنی فروشی به نام Ice Cream World هستید، لیست شما احتمالاً باید شامل موارد زیر باشد:
طعم های بستنی.
بهترین بستنی ها در [شهر یا حومه شهر را در اینجا وارد کنید].
بستنی فروشی در نزدیکی من.
هنگامی که فهرستی از موضوعات را تهیه کردید، هر یک را مرور کنید و برخی از کلمات یا عبارات مرتبط را که می توانند به عنوان کلمات کلیدی بالقوه برای وب سایت شما نیز استفاده شوند، طوفان فکری کنید.
این ایده های جدید را در کنار موضوع اصلی در لیست خود یادداشت کنید تا بعداً زمانی که ما نسخه ای از آنها را به صورت آنلاین می نویسیم به راحتی بتوان آنها را پیگیری کرد.
ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی زیادی وجود دارند که می توانند به شما در تهیه این لیست کمک کنند و به شما بفهمانند که رقبای شما از چه عباراتی استفاده می کند و کدام کلمات کلیدی محبوب ترین در بین مخاطبان هدف شما هستند.

هدف کاربر را کشف کنید​

گوگل در دنیای مدرن پیچیده‌تر شده است و برای رسیدن به رتبه‌بندی به چیزی بیش از کلمات و عبارات ساده نیاز دارید.
به عنوان مثال، افراد بیشتری از دستیارهای صوتی مانند سیری در دستگاه‌های تلفن همراه خود برای کشف مشاغل محلی استفاده می‌کنند و الگوریتم گوگل برای تطبیق با آن تغییر کرده است.
به همین دلیل است که درک هدف کاربر هنگام ساخت کلمات و عبارات کلیدی ضروری است تا مخاطبان خود را بدون توجه به اینکه چگونه شما را جستجو می کنند، به دست آورید.
lus با هدف آنها مطابقت دارد بنابراین احتمال خرید آنها بیشتر است.

نحوه درک هدف کاربر​

قصد کاربر دلیل، انگیزه یا قصد انجام یک جستجوی جستجو است. به این می‌پردازد که چرا و چگونه کاربران پرسش‌های جستجو را انجام می‌دهند و از این درک برای فرمول‌بندی کلمات کلیدی مناسب استفاده می‌کنند.
برای درک هدف کاربر، توصیه می شود از Google Trends استفاده کنید. به شما این امکان را می دهد که ببینید مردم در منطقه شما و در سراسر جهان درباره چه چیزی صحبت می کنند.
شما می توانید بفهمید که کدام موضوعات پرطرفدار هستند، چگونه ترند هستند و چرا آنها ترند هستند.
و این همه رایگان است.
با در اختیار داشتن این اطلاعات، بهتر می‌توانید درک کنید که چه نسخه‌ای با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود، و همچنین می‌دانید چه زمانی در وب‌سایت یا وبلاگ خود درباره موضوعات خاص پست کنید. در نتیجه، تلاش های بازاریابی شما موثرتر از همیشه خواهد بود.

از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید​

سئو محلی چیست:یکی دیگر از ابزارهای حیاتی برای تحقیق کلمات کلیدی Google Keyword Planner است. Keyword Planner ابزار رایگان گوگل برای یافتن تعداد افرادی است که کلمات کلیدی شما را جستجو می کنند.
همچنین تخمین ترافیک و عبارات جستجوی مرتبط را ارائه می دهد. می توانید از این اطلاعات برای کمک به انتخاب بهترین کلمات کلیدی یا اصلاح کلمات کلیدی موجود خود استفاده کنید.
با Keyword Planner، می‌توانید ایده‌ای از آنچه افراد دیگر در گوگل جستجو می‌کنند به دست آورید و ببینید کدام کلمات بیشترین جستجو را در ماه دارند. این به شما ایده بهتری در مورد اینکه چه نسخه ای ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید، به شما می دهد.
برای دسترسی به Keyword Planner به یک حساب Google Ads نیاز دارید، اما 100 درصد ارزش آن را دارد و نیازی به خرج کردن پول ندارید.
هنگامی که تمام کلمات کلیدی و عبارات خود را از تحقیقات خود، Google Trends و Google Keyword Planner اصلاح کردید، شروع به ترکیب آنها در سرفصل ها، کپی وب سایت و وبلاگ های خود کنید.
مرتبط: آموزش صفر تا صد سئو رایگان

سایر نکات سئو on page​

قرار دادن کلمات کلیدی خود در سرتاسر کپی و سرفصل های خود یک راه مطمئن برای دستیابی به موفقیت در سئو است. ممکن است زمان ببرد، اما استراتژی‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید که به فرآیند کمک می‌کنند و راه شما را در رتبه‌بندی جستجوی محلی بالا می‌برند.

به عنوان بخشی از استراتژی سئوی محلی خود، باید:​

به طور مداوم نسخه جدید منتشر می شود
Google نسخه جدید را دوست دارد، به خصوص زمانی که تازه و مرتبط با صنعت شما باشد. وبلاگ نویسی ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف است.
موفقیت های خود را جشن بگیرید، اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید، در بازار خود یک **** فکری باشید. برای موفقیت حداکثری کلمات کلیدی خود را در این وبلاگ ها بگنجانید.

از لینک های خارجی استفاده کنید​

دقیقاً همانطور که Google به شما پاداش می دهد وقتی وب سایت های دیگر به صفحه شما پیوند می زنند، اگر در مورد یک پست وبلاگ تحقیق کرده باشید، به منبعی که آمار را از آنجا دریافت کرده اید، امتیاز سئوی پاداش دریافت خواهید کرد.
با توصیه و پیوند دادن به سایر مشاغل محلی که رقیب نیستند، به بخشی از یک جامعه محلی کمک کنید.
انجام این کار همچنین احتمال پیوند مجدد به شما را افزایش می دهد و تلاش های سئوی شما را بیشتر بهبود می بخشد.

URL های خود را بهینه کنید​

هنگامی که کلمات کلیدی را در کپی وب سایت خود وارد می کنید، URL های خود را فراموش نکنید. در این URL ها نیز از کلمات کلیدی به عنوان سیگنال استفاده می شود.
اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا شما پر از کلمات کلیدی است. توضیحات متا شما کلماتی هستند که در SERPS ظاهر می شوند، بنابراین وجود کلمات کلیدی در اینجا نه تنها برای سئو سایت عالی است، بلکه ضروری است، بنابراین مشتریان بالقوه شما دقیقاً می دانند که چه محصولات و خدماتی را می فروشید، در کجا قرار دارید و اطلاعات مهم دیگری که مرتبط هستند. به آنها.

سئوی محلی کلاه سیاه: چگونه از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری کنیم​

ممکن است درباره روش‌های «آسان» دیگری برای تقویت سئوی محلی و رتبه‌بندی در نتایج جستجوی محلی خوانده باشید. تبلیغات فریبنده ای که نوید نتیجه را با هزینه اندک می دهد.
اگر خیلی خوب به نظر می رسد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است. گوگل با این طرح ها که تکنیک های جستجوی کلاه سیاه نامیده می شود، هوشیار است.
سئو کلاه سیاه اصطلاحی است که برای توصیف اقدامات غیراخلاقی که در جستجوی محلی استفاده می شود استفاده می شود. این نوع سئو صفحه شما را توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو جریمه می کند.

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه عبارتند از:​

هرزنامه
این یک نوع بهینه‌سازی موتور جستجو است که شامل ارسال هرزنامه به وب با پیوندهایی به URL شما از طریق استفاده از ربات‌ها یا اسکرپرها است. برای جلوگیری از جریمه شدن برای این کار، از خرید لینک از صفحات دیگر خودداری کنید و کپی تکراری را در چندین صفحه در سایت خود ارسال نکنید.

طرح های پیوند​

اینها معمولاً شامل ایجاد پیوندهایی در وب سایت ها با هدف دستکاری الگوریتم رتبه صفحه گوگل است. این کار با ساخت تعداد زیادی لینک از سایت ها و صفحات با کیفیت پایین یا استفاده از نرم افزارهای خودکار که هزاران صفحه وب حاوی تنها یک یا دو کلمه برای ایجاد بک لینک برای یک سایت هدف ایجاد می کند، انجام می شود.

پر کردن کلمه کلیدی​

این عمل درج عمدی بسیاری از کلمات کلیدی در کپی برای دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو است. شما می خواهید از کلمات کلیدی خود به صورت آزادانه استفاده کنید، اما محتوا هنوز باید منطقی باشد. خدمات لوله کشی از بهترین لوله کش در صنعت لوله کشی نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی است.

پنهان کاری​

از این تکنیک می توان برای مخفی کردن کپی یک صفحه وب از خزنده های موتورهای جستجو استفاده کرد. ادمین های وب اغلب از این تکنیک برای رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خاص استفاده می‌کنند، اما نمی‌خواهند رقبای آن‌ها بدانند آن کلمات کلیدی چیست.

مسابقه ای برای رسیدن به خط پایان نیست، یک ماراتن است​

به یاد داشته باشید، سئوی محلی مناسب یک ماراتن است، نه یک سرعت. هیچ میانبری وجود ندارد که شما را فوراً به اوج برساند. با این حال، از طریق سخت کوشی و به روز رسانی مداوم در وب سایت خود، می توانید و به نتایجی دست یابید. بنابراین مطمئن شوید که فقط از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده می کنید و به زودی کسب و کار پیشرو در بازار محلی خود خواهید بود.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,750
لایک‌ها
14,022
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
سئو محلی، رتبه شهر رو میاره بالا در عوض رتبه برای بقیه مکان ها به اون حد بالا نمیره









url
 
بالا