آیا سرویس سئو قبلی در راستا بهبود وب سایت شما در نتایج گوگل موثر بوده است؟ آیا موفقیت و جایگاه فعلی شما ارزش هزینههایی که برای سئو صرف کرده اید را داشته است؟ یا باید به دنبال تیم دیگری برای واسپاری سئو سایت خود بگردید؟
سال ۲۰۱۷ را برای خانه تکانی اوضاع سئو خود غنیمت شمرید و با استفاده از این نکات به روز شوید.
تغییر و خانه تکانی استراتژیهای سئو
به کاربر ارزش دهید
بازاریابی محتوا در فرآیند سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از اشتباهاتی که در انجام امور بهینه سازی معمولا پیش میآید بی توجهی به ارزش گذاری کاربران است. اگر تا دیروز مدعی بودید که کیفیت مطالبتان بالا است و بهترین تیم را برای تولید محتوا استخدام نموده اید امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به کاربر هم ارزش دهید.
برای ارزش دادن به کاربربه این راهبرد توجه داشته باشید:
• عناوین فعلی محتوا در سایت را بررسی و محبوب ترین و پربازدید ترین آنها را مشخص کنید.
• دیدگاههایی که در طول یک سال اخیر زیر پستها بابت کیفیت محتوا درج شده است را زیر نظر بگیرید
• با مشاوره از تیم سئو خود ترکیب مناسبی از مطالب مورد نیازتان را با توجه به پارامترهایی که ارزیابی شده است فراهم کنید. مشاوره دکو وب را در این زمینه حتما امتحان کنید.
تجربه کاربر را از وبگردی بهبود دهید
۹۳ درصد از جستجوها به واسطه موتورهای جستجو صورت میگیرد. تجربه کاربری نیز همانند سایر حوزهها در سئو مطرح است. برای بهبود اوضاع سئو سایت خود در سال ۲۰۱۷ از حیث تجربه کاربر در وبگردی به این نکات دقت کنید:
• تمام لینکهای سایت باید بررسی شوند. اگر تیم قبلی سئو نتوانسته به این امور آن طور که باید و شاید رسیدگی کند و حال به دکو وب اعتماد کرده اید شک نکنید که ما به خوبی جواب این اعتماد را میدهیم.
• خوانایی و قابلیت کراول شدن مطلب به همان اندازه که برای کاربر حائز اهمیت است برای موتورهای جستجو نیز مهم است.
• ناوبری سایت را در سال جدید یک بار دیگر مرور کنید. ببینید محیطی که مهیا شده است برای بازدید کننده شفاف است و به خوبی او را هدایت میکند یا نه.