برگزیده های پرشین تولز

سابقه کاری شرکت سریع بار تهران

saribar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 جولای 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
24
شرکت سریع بار تهران با سالها پیشینه و تجربه کاری در حوزه حمل بار،آشنایی به فوت و فن ، روش های نوین ، دانش و امکانات به روز در حوزه حمل و نقل و جابه جایی بار،کالا و اثاثیه ،در سراسر کشورعزیزمان مشغول به فعالیت است و همچنین امکان جابه جایی به کل دنیا ، و داشتن مجوز های معتبر از اداره حمل و نقل ،مفتخربه ارائه خدمت به کلیه عزیزان است.


ما با ۲۰سال تجربه در زمینه حمل بار و داشتن ماشین های صفر(کامیونت و کامیون های ایسوزو و کاویان ، مسقف ۶متری و موکت شده) و دانش بسته بندی vip(کارتن های جدید چندین لایه،فوم ،استرچ،چسب های وارداتی مرغوب با نشان سریع بار تهران) و همچنین انجام بیمه برای کلیه بارها و کالاهای شما در سراسر تهران(۳ساعته)، کشور ، مرزهای رسمی و حمل اثاثیه منزل به خارج از کشور با ارزانترین و مناسبترین قیمت ،به طور۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم.
همان طور که از نام شرکت(سریع بار تهران)مشخص است ،یکی از ملاک های اصلی ما، سر وقت رسیدن تیم باربری ماست .
داشتن مجوزهای لازم برای انجام هرکاری،یکی از پیش نیازهای اولیه ومهم برای ارائه خدمت به مشتریان است. این روز ها ،با افزایش جرم و جنایت و وجود برخی انسان های منفعت طلب درجامعه که در حوزه هایی که در آن متخصص نیستند فعالیت می کنند،باید قبل ازمراجعه به هر جایی برای استفاده از خدمات آنها ،سطح هوشیاری و اطلاعات خود را با تحقیق و بررسی دقیق بالا ببریم و کار خود را به موسساتی بسپاریم که دارای مجوزها و گواهینامه های معتبر باشند و اگر از این شرکت های دارای مجوز، گلایه ای داشته باشید می توانید به طور قانونی،به اداره حمل و نقل درخواست خود را ارائه کنید و آنها به پیگیری پرونده شما می پردازند.بنابراین شرکت هایی که دارای مجوز هستند، به دلایل زیادی برای ارباب رجوع دارای جذابیتند. شرکت های حمل بار و کالا نیز، از این قاعده مستثنی نیستند.
اداره حمل و نقل برای، شرکت های مجاز باربری (سریع بار تهران) ،تعرفه و هزینه حمل هر نوع بار،کالا،اثاثیه و… با توجه به چگونگی آنها اعلام کرده است.
(مایعات،بار با ابعاد غیرنرمال، وزن های زیاد،مواد خوراکی،مواد صنعتی،مواد شیمایی،مواد آتش زا و…) و نوع وسیله نقلیه ،زمان و مکان بارگیری، همه در میزان این تعرفه تغییر ایجاد می کنند،که از قبل اعلام شده است.و شرکت سریع بار تهران با دارا بودن ۲شعبه فعال درغرب وشمال تهران در حال خدمت رسانی به شما عزیزان است.
تماس با :
مدیریت (۰۹۱۲۸۹۱۳۹۵۲)
cmey_only-truck.png

لینک منبع:سابقه کاری شرکت سریع بار تهران-سریع بار تهران
 
بالا