برگزیده های پرشین تولز

ساخت سایت یک روزه نبوده است

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
46
سایتها یک روزه ساخته نشده اند
آدما معمولا عجولند، وقتی به سرمون میزنه که یه سایت تازه راه بندازیم یا یه عنصر جدید روش کار بذاریم، دوست داریم همون لحظه نتیجشو ببینیم. شما زنگ میزنید به طراح سایتتون و ایده ای که تو سرتونه رو بهشون میگید، رنگها، متن و احتمالا فونتی که انتخاب کردید. کار طراح سایت هم اینه که به این ایده ها جامه عمل بپوشونه، اما متاسفانه این کار زمان میبره. کدنویسی، پیدا کردن فونت مورد نظر شما، ساختن یه طراحی مناسب برای سایتتون، خیلی بیشتر از چند ساعت زمان لازم دارن. اما به ما اعتماد کنید. ما از همه این زمان برای بهتر شدن سایت شما استفاده میکنیم.



  • چرا ساخت سایت اینقدر زمان میبرد؟
بعضی از پروژه ها ذاتا طورین که سریع تر بعضی های دیگه انجام میشن. طراحها میخوان بهترین کار ممکن رو پیش روی شما و بعد از اون هم پیش روی مخاطبانتون قرار بدن. کسب بهترین نتیجه هم به زمان نیاز داره، در حالی که بعضی ها فکر می کنن آدما زیر فشار بهتر کار میکنن، شاید تو بعضی کارها این ایدئولوژی جواب بده ولی تو کار طراحی این مسئله صادق نیست. شاید خودتون فکر کنید کاری که از شرکت طراحی سایت میخواهید، کار ساده ایه، اما هر چقدرم که ساده باشه باید از این 4 مرحله رد بشه:
1- تحقیق و استراتژی
2- تجربه کاربری/ رابط کاربری و توسعه
3- آزمایش
4- راه اندازی و توسعه
این 4 گام باید حتما برای همه تغییرات انجام بشن. اما اگه بخواهید یه بخشی از صفحه رو دوباره انجام بدید، کار ویرایش محتوا باید درست انجام بشه و باگ نداشته باشه، که این کار ممکنه بسته به پروژه خیلی ساده باشه.

  • چرا نمیشه از هیچکدوم از مراحل صرف نظر کرد؟
خیلی وقتا با خودموم میگیم، اگه یه طراحی پایه برای کارها بود، میتونستیم فقط تغییرات مورد نظرمونو روی اون طرح پایه انجام بدیم و اینطوری کارمون خیلی راحت میشد. اما همیشه هم اینطور نیست. محتوا باید روی طراحی جاری بشه، تصاویر باید با طراحی هماهنگ باشن و تأثیرشون روی سئو بررسی بشه. از همه مهمتر، طراحی صفحه باید بعد از اعمال تغییرات همچنان همون پیامی رو القا کنه که از ابتدای پروژه قصد داشتیم.
یک مرحله مهم دیگه ای که معمولا مشتری ها دست کم میگیرنش، مرحله آزمایشه. از بیرون، سایت خیلی خوب و قشنگه، اما در هر حال ما باید برای تمام تغییراتی که روی صفحه اعمال می کنیم، مطمئن بشیم که همه چیز از روی صفحه کامپیوتر تا گوشی درست کار می کنن. آزمایش مرورگر هم جزء همین آزمایشها باید انجام بشه. بعضی وقتا سایت روی یه مرورگرهایی خوب نمایش داده نمیشه. آزمایش یکی از زمانبرترین قسمتهای کاره و به هیچ وجه هم نمیشه با عجله انجامش داد - چون شهرت حرفه ای شما برای ما مهمه.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com
ساخت سایت یک روزه نبوده است
sitedesign2.png
 
بالا