برگزیده های پرشین تولز

سامسونگ برای افرادی که اختلال زبانی دارند اپلیکیشن می سازد

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
سامسونگ اپلیکیشن مخصوصی برای افرادی که اختلال زبانی دارند طراحی کرده است تا این افراد برای برقراری ارتباط از ایموجی ها استفاده کنند.

سامسونگ با ساخت اپلیکیشنی به نام Wemogee که جملات را به ایموجی تبدیل می کند برقراری ارتباط از طریق پیام را برای افرادی که دچار اختلال زبان پریشی هستند بسیار ساده کرده است. افرادی که دچار آفازی یا اختلال زبانی هستند در برقراری ارتباط کلامی، خواندن و نوشتن با دشواری رو به رو هستند، اگرچه قابلیت تشخیص تصاویر را دارند که به آنها این امکان را می دهد تا از این طریق ارتباط برقرار کنند، به این خاطر این اپلیکیشن با ترجمه نوشته به ایموجی ها و تصاویر ابزار بسیار کاربردی برای این افراد محسوب می شود.

با نصب این اپلیکیشن، کاربرانی که دچار اختلال زبانی هستند، لیستی از ایموجی ها را در اختیار دارند تا از آنها برای ارسال پیام استفاده کنند و افراد دیگری که این اختلال را ندارند، زمانی که این پیام ها را دریافت می کنند، ایموجی ها تبدیل به شکل نوشتاری می شود. این تصاویر بیش از 140 موضوع روتین، مانند احساسات مختلف را به خوبی پوشش می دهد. ایموجی های به کار رفته در این اپلیکیشن کمی بزرگتر و ساده تر از فرم استاندارد سامسونگ و مناسب اهداف ارتباطی است.

اپلیکیشن Wemogee را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دریافت کنید.

xSamsung-Wemogee-1.jpg.pagespeed.ic.RzDkKfVeFt.webp
 
بالا