برگزیده های پرشین تولز

سامسونگ پتنت جدیدی برای دوربین هایی با لنز دوگانه به ثبت رسانده است

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
xsamsung-dual-lens-300.jpg.pagespeed.ic.mfXKkQrp6-.webp

سامسونگ پتنت جدیدی برای دوربین هایی با لنز دوگانه به ثبت رسانده است

samsung-dual-lens-camera-patent-wide-angle-telephoto-1-720x410.jpg


سامسونگ پتنت جدیدی در کره جنوبی برای دوربین هایی با لنز دوگانه به ثبت رسانده است که از لنز های Telephoto و زاویه عریض بهره می برد. در اسناد این پتنت دیاگرام هایی یافت شده است که نشان می دهد لنز تله قادر به دنبال کردن هر شی در فضای قابل دید لنز عریض است که باعث می شود بدون از بین رفتن وضوح تصویر عکس هایی با کیفیت بالا بگیرد.


نحوه کارکرد این لنزها بسیار ساده اما کاربردی است، به گونه ای که لنز عریض هر شی در حال حرکتی را اسکن می کند و اگر حرکت شی ای مانند ماشین، انسان و یا هواپیما را در پس زمینه تشخیص دهد، لنز تله را به کار می گیرد و اجسام را در لحظه دنبال می کند، و به کاربر این امکان را می دهد تا بدون از دست رفتن فوکوس، تنظیمات مربوط به عکس را انجام دهد.


بسیاری بر این باورند که تکنولوژی لنز دو گانه سامسونگ به همراه حالت ثبت پرتره معرفی خواهد شد که درست مانند لنزی که در گوشی آیفون 7 پلاس اپل وجود دارد با عمق حرفه ای که دارد به کاربران این امکان را می دهد از اجسامی که در فوکوس هستند با پیش زمینه تار عکس حرفه ای بگیرند.


هنوز به کارگیری این لنز برای گوشی های جدید سامسونگ تایید نشده است اما بسیاری به کارگیری آن را برای گوشی Galaxy S8 محتمل می دانند. اگرچه برخی گزارشات این لنز را برای دستگاه های حرفه ای عکاسی پیش بینی کرده اند.
 
بالا