برگزیده های پرشین تولز

سامسونگ DeX برای زندگی مدرن و هوشمندانه تر

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
مدیر اجرایی ارشد سامسونگ اعلام کرده است، سامسونگ DeX به همراه ویژگی های دیگر گوشی هوشمند گلکسی اس 8، محدودیت های استفاده از گوشی را از بین برده است و برای زندگی مدرن طراحی شده است که تجربه جدیدی از کارکرد گوشی ارائه می دهد.

سامسونگ DeX که اولین بار به همراه گوشی هوشمند گلکسی اس 8 معرفی شد، به کاربران این امکان را می دهد تا با اتصال گوشی هوشمند خود به مانیتور از آن به عنوان کامپیوتر شخصی استفاده کنند.

سامسونگ همچنین از بیکسبی، برنامه پشتیبان صوتی مبنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی رونمایی کرده است که معاون رئیس سامسونگ، ری این جونگ، اعلام کرده است، تمام سرویس های جدید سامسونگ شامل بیکسبی، سامسونگ DeX و Samsung Connect می شوند که هدف تمامی آنها تنها از بین بردن محدودیت های گوشی های هوشمند و بهبود زندگی روزمره است.

سامسونگ برای عملی ساختن این ایده بزرگ در سال 2014 با موانع بسیاری از جمله نیروی پردازش محدود دستگاه ها رو به رو بود، اما اکنون گوشی گلکسی اس 8 این امکان را فراهم کرده است تا سامسونگ تلاش سه ساله خود را به نمایش بگذارد.

با استفاده از سامسونگ DeX کاربران می توانند به راحتی و با امنیت بالا وبگردی کنند، ایمیل های خود را بررسی کنند و یا فیلم مورد علاقه خود را نگاه کنند و تجربه لذت بخشی داشته باشند.

به طور مثال، زمانی که در خانه هستید و از طریق گوشی هوشمند خود در حال تماشای فیلم مورد علاقه تان بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون هستید، می توانید به بیکسبی بگویید هوا خیلی گرم شده و بیکسبی با درک هوشمندانه جمله شما از طریق Samsung Connect دستگاه تهویه هوا را روشن می کند.

سامسونگ اعلام کرده است، با تحقق رویای Samsung DeX به زودی به تکنولوژی های جدید تری در عرصه گوشی های هوشمند دست خواهد یافت.

samsung-dex.jpg
 
بالا