برگزیده های پرشین تولز

سانترال چیست ؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود ؟

  • بله

    Votes: 0 0.0%
  • خیر

    Votes: 0 0.0%
  • عالی بود

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
  • Poll closed .

sotodeh1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2015
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
32
سانترال چیست و چه کاربردی دارد ؟

در هر مجموعه یا شرکت تعدادی خطوط شهری جهت ارتباط های تلفنی وجود دارد و جهت سازمان دهی به این خطوط نیاز به سانترال میباشد. دستگاه سانترال مرکز مخابراتی کوچک در عین حال با قابلیت های متعددی جهت به اشتراک گذاری خطوط را برای کاربران فراهم میسازد. سیستم های سانترال از زمان تولید توانستند طیف گسترده ای از ارتباطات مخابراتی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
ما در ادامه بیشتر با دستگاه های سانترال آشنا میشویم پس با ما همراه باشید.
انواع دستگاه سانترال

سانترال ها در دو سری کم ظرفیت و پر ظرفیت با توجه به نیاز های کاربران تولید میشوند و هر مدل میتواند مزیت های مختلفی را داشته باشد. مدل های کم ظرفیت سانترال دارای تعداد خطوط استاندارد جهت مجموعه های کوچک طراحی شده است و همچنین با اضافه کردن کارت امکان گسترش دارند. سری دستگاه های پر ظرفیت میتوانند تعداد خطوط گسترده ای برای شرکت های بزرگ مهیا سازند و در این سری قابلیت های بیشتری نسبت به مدل های کم ظرفیت وجود دارد.

قابلیت های سانترال

⚫️ تماس داخلی بدون هزینه
⚫️ اشتراک گذاری خطوط
⚫️ صف انتظار مشتریان
⚫️ محدود کردن مکالمات
⚫️ کنفرانس خطوط
⚫️ صندوق صوتی
⚫️ مکالمه اینترنتی
⚫️ ضبط مکالمات
⚫️ تماس تصویری
⚫️ پرینت مکالمات
⚫️ اپراتور گویا

کاربردهای هر یک از این قابلیت ها بستگی به نیاز مشتریان دارد در این بین شما میتوانید تلفن های سانترال خود را جوری برنامه ریزی کنید که راندمان کاری شرکت خود را بالا برده و از تمامی بخش های سانترال بخوبی استفاده کنید. یکی از قابلیت های سانترال تماس های داخلی بدون هزینه میباشند که کاربران به راحتی میتوانند در مجموعه باهم در ارتباط باشند یا کنفرانس توسط تلفن انجام دهند.
سانترال ها میتوانند تماس های ورودی شما را توسط تلفن گویا پاسخگو باشند و مشتریان را به بخش های مختلف هدایت کنند.

در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با دستگاه سانترال و قابلیت ها آشنا سازیم چنانچه در این زمینه نیاز به مشاوره دارید کارشناسان شرکت فرا ارتباط میتوانند شما را در انتخاب سانترال همراهی کنند همچنین شما میتوانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 

ElaheKiani

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 می 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
29
سانترال در واقع یک دستگاه سخت ‌افزاری است که وظیفه‌ی برقراری ارتباط را برعهده دارد. مهمترین وظیفه‌ی این دستگاه اشتراک‌گذاری خطوط تلفن شهری بین داخلی ها بدون دخالت نیروی انسانی است. به عبارت دیگر می توان ارتباطات تلفنی مجموعه را از این طریق بهبود بخشید.
برای مطالعه ادامه مقاله می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مقایسه میان سیستم تلفنی VOIP و سانترال
 
بالا