برگزیده های پرشین تولز

ساکلیکنت آنتالیا

aantalyaa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2016
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
0
سن
30
محل سکونت
آنتالیا
ساکلیکنت آنتالیا


ساکلیکنت یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکایکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار دارد. گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا به منطقه ساکلیکنت بروند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که نظر گردشگران را به سوی خود جلب می کند.



بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بروید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های جوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا 95 شده است.



همچنین گردشگران عزیز می توانند در رستوران های این منطقه انواع غذاهای سنتی و یا بین المللی لذیذی را نوش جان کند و لذت ببرند. یکی از منار زیبای این منطقه آب رودخانه آن است که در فصل تابستان شفاف و کریستالی می باشد و چون نور خورشید به آن نمی رسد آب رودخانه همیشه خنک است. مسافران و گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 با رفتن به منطقه ساکلیکنت می توانند لحظاتی خاطره انگیز و لذت بخش را برای خود رقم بزنند.

 
بالا