برگزیده های پرشین تولز

Mina_Exchange

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام دوستان. اگر تو زمینه فروشگاههای اینترنتی فعالید ، اگر یک برنامه نویس ماهرید یا طراحی سایت میکنید و میخوایید به دلار کسب در آمد بکنیدو به نحوی میخوایید کسب و کارتون رو گسترش بدید اون هم فراتر از مرزهای کشور. و یا حتی اگر میخوایید خرید و فروش کنید از سایت های بین المملی، از سایت هایی مثل Ebay و .. اما همه این ها به علت تحریم های ایران براتون امکان پذیر نیست میتونید یه سر به سایت ما بزنید:

  • اگر وبسایت فروشگاهی دارید و میخوایید خدمات و یا اجناستون رو در خارج از ایران هم به فروش برسونید ما میتونیم به شما درگاه پرداخت بین المللی ارائه بدیم.
  • اگر یک شما یه برنامه نویس ماهرید، طراحی سایت می کنید و یا نرم افزار بلدید هر نرم افزاری وبه طور کلی از هر مهارت ویژه دیگه ای و توی هز زمینه ای برخوردارید و میخوایید به دلار کسب درآمد بکنید کافیه یه یکی از سایت های برونسپاری مثل Freelancer یا upwork متصل بشید. اما خب ایران توی لیست تحریم این سایت هاست، ما برای شما این کار رو انجام میدیم.
  • اگر نیاز به پرداخت آنلاین در سایت های بین المللی داشته باشید مثل پرداخت در درگاه پی پال ، یا خرید و فروش در سایت های مثل Ebay و غیره ما میتونیم به شما کمک کنیم
موارد فوق تعدادی از خدماتی بود که در وبسایت http://mina-exchange.com/ ارائه میشه . برای توضیحات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.
 
بالا