برگزیده های پرشین تولز

athletealireza

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2015
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
1
سن
37
سایت آموزش گام به گام و تصویری درآمدواقعی و بدون وعده های دروغین اینترنتی پنجره طلایی

تفاوت این بسته با سایر بسته ها :
حتما شما هم بسته هایی را دیده اید که وعده درآمدهای میلیونی ظرف تنها چند روز !!! می دهند . خیلی از شما هم شاید همچین بسته هایی را خریده باشید و متوجه شده باشید این بسته ها نه تنها شامل هیچ آموزشی نمی باشند بلکه فقط شامل نصیحت های روانشناسانه است . مثلا نوشته روزی 50 بار روبروی آینه بایستید و بگویید : من موفق می شوم !!! با این کار ظرف 1 هفته به پول میلیونی می رسید !!!
الف . اولین فرق ما با این بسته ها این است که ما هرگز وعده درآمد میلیونی در کوتاه مدت را نمی دهیم . بلکه درآمد پایدار با زحمت و وقت گذاشتن و البته استفاده از آموزش های گام به گام و تصویری ما بدست می آید .
ب . دومین فرق ما با آنها این است که آنها فقط وعده می دهد ولی هیچ وقت در تبلیغاتشان سرفصل مطالبشان را ارائه نمی دهند . ما با صداقت خدمت شما سرفصل مطالب این بسته را ارائه می نماییم تا عزیزان با چشم باز بتوانند انتخاب نمایند . این حق مشتری است که بداند در ازای پولی که پرداخت می کند چه مطالبی را دریافت خواهد کرد .
لیست سرفصل مطالب آموزش داده شده در بسته پنجره طلایی :
1 . آموزش گام به گام تصویری ساخت یک وبلاگ رایگان برای درآمدزایی از اینترنت در 2 سیستم وبلاگدهی
2 . آموزش کسب درآمد از بازدیدهای دیگران از وبلاگتان (درآمد مکمل)
3. آموزش درآمد از بازاریابی در سیستم های همکاری در فروش بوسیله وبلاگتان با معرفی بیش از 30 سایت همکاری در فروش (درآمد اصلی)
4 . آموزش درآمد از فروش محصولات خانگی خودتان
5 . روشهای بازاریابی و تبلیغات برای افزایش فروش (امتحان شده توسط بازاریاب اینترنتی موفق برترسایتهای همکاری در فروش)

سایت آموزش درآمد اینترنتی پنجره طلایی
 
بالا