برگزیده های پرشین تولز

mahsakhe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
29
به طور کلی با توجه به تنوع زیاد رشته های تحصیلی و همچنین رقابت بسیار زیاد برای ظرفیت رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری ، مشاوره تحصیلی نقش بسزایی را در هدایت تحصیلی داوطلبان کنکور ایفا می نماید.با توجه به نیاز به تحصیلات عالی در مقاطع مختلف تحصیلی ، یک مشاوره تحصیلی خوب می تواند داوطلبان کنکور و دانشجویان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت نماید .

امروزه نقش مشاوره تحصیلی فراتر از کنکور سراسری شده است و بسیاری از جنبه های تحصیل را پوشش می دهد. به طور مثال مشاوره تحصیلی در رابطه با آینده شغلی ، آینده تحصیلی رشته های مختلف ، آزمون های زبان خارجه ، ادامه تحصیل در خارج از کشور ، روش های افزایش تمرکز، روش های برنامه ریزی درسی ، روانکاوی تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.

متقاضیان وداوطلبین علاقمند به تحصیل ، توجه بفرمایند که اطلاعات جامع و دقیق ترمربوط به امور تحصیلی سازمان سنجش آموزش کشور در وب سایت به نشانی www.sanjeshmoshveran.ir آمده است.با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی با تجربه ، مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند ،می بایست دارای تخصص کافی در زمینه امور تحصیلی باشند . امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، دیگر دسترسی به مشاوران متخصص کار دشواری نیست .
 
بالا