چاپ کاتالوگ و واسطه خرید کالا
چاپ کاتالوگ میتواند بمنظور استفاده افرادی که در این میان حکم واسطه بین تولیدکننده کالا و مصرف کننده کالا را دارند تهیه شود. این افراد خریداران عمده و مغازه داران هستند که در غالب فروشنده کالاها رابط بین تولیدکننده و مصرف کننده میباشند. شرکت های تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمات با چاپ کاتالوگ و بروشور با هدف معرفی کالاهاوخدمات خود و تحویل به این افراد به منظور توزیع بین مشتریان، سعی در بالا بردن فروش و ترویج کالاها و خدمات خود میکنند.
انواع طراحی و چاپ کاتالوگ
طراحی و چاپ کاتالوگ به دو شکل انجام میگیرد:
تک محصولی: در چاپ کاتالوگ تک محصولی، هدف معرفی یک کالا یا خدمت از بین تمامی کالاهای تولید شده و یا خدمات ارئه شده است.
چند محصولی: در چاپ کاتالوگ چند محصولی هدف معرفی کالاهای تولید شده جدید و یا خدمات جدید با عملکردهای گوناگون است.
چاپ کاتالوگ میتواند بمنظور استفاده افرادی که در این میان حکم واسطه بین تولیدکننده کالا و مصرف کننده کالا را دارند تهیه شود. این افراد خریداران عمده و مغازه داران هستند که در غالب فروشنده کالاها رابط بین تولیدکننده و مصرف کننده میباشند. شرکت های تولیدکننده یا ارائه دهنده خدمات با چاپ کاتالوگ و بروشور با هدف معرفی کالاهاوخدمات خود و تحویل به این افراد به منظور توزیع بین مشتریان، سعی در بالا بردن فروش و ترویج کالاها و خدمات خود میکنند.
انواع طراحی و چاپ کاتالوگ
طراحی و چاپ کاتالوگ به دو شکل انجام میگیرد:
تک محصولی: در چاپ کاتالوگ تک محصولی، هدف معرفی یک کالا یا خدمت از بین تمامی کالاهای تولید شده و یا خدمات ارئه شده است.
چند محصولی: در چاپ کاتالوگ چند محصولی هدف معرفی کالاهای تولید شده جدید و یا خدمات جدید با عملکردهای گوناگون است.