برگزیده های پرشین تولز

سایت دانلود رایگان جدیدترین و با ارزش ترین مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی ایران

fozol

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 می 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
3
محل سکونت
IRAN
سلام دوستان
این سایت رو در اینترنت دیدم و گفتم که شاید علاقه مند جدی آموزش زبان انگلیسی باشید و دانلود کنید و بتونید ازش استفاده کنید.
لازم به ذکره که این مجموعه در 3 سطح ارائه شده و هر سطح 20 دیویدی هست که مجموعه 60 دیویدی میشه که به فایل ام پی 4 تبدیل شده و حجم تبدیل شده اون حدود 10 گیگ هست.
روش تدریس این دوره آموزشی سبک آئودیو لینگوال هست که توضیحات مختصری از این سبک رو هم در آخر پست خواهم گذاشت.
در کانال یوتیوب زیر میتونید 10 دیویدی اول رو آنلاین ببینید :

و یا از سایت زیر همه 60 دیویدی تبدیل شده رو دانلود کنید:

با آرزوی موفقیت برای همه بچه های پرشین تولزی

شرح مختصری از روش Audio Lingual

از دیدگاه زبان‌شناسی، اگر قبل از 12 سالگی زبانی را یاد بگیرید این زبان مثل زبان مادری در مغزتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به این زبان فکر کنید، ولی اگر بعد از 12 سالگی زبانی را بیاموزید، ذهنتان مدام جملات را به زبان مادری‌تان ترجمه می‌کند.

متاسفانه در ایران برای آموزش بزرگسالان به این نکته توجهی نمی شود و سعی می شود به همان سبکی زبان را به بزرگسالان بیاموزند که به کودکان می آموزند. در کلاس زبان‌های مختلف از بزرگسالان می‌خواهند که به انگلیسی فکر کنند، در صورتی که تنها یک کودک می‌تواند به زبانی غیر از زبان مادریش فکر کند.



سبک Audio Lingual

سبکی که در این ویدئوها برای آموزش بزرگسالان استفاده شده ، سبک Audio Lingual است، که اولین بار در جنگ جهانی دوم برای آموزش زبان‌های مختلف به سربازان آمریکایی استفاده شد و امروزه در تمام دنیا برای آموزش بزرگسالان از این روش استفاده می شود. در این سبک شما با تکنیک‌هایی ساده به ذهنتان یاد می‌دهید که چگونه جملات زبان مادریتان را به سرعت و به طور خودکار به انگلیسی ترجمه کند.

یادگیری گرامر در روش Audio Lingual

شما هر روز هزاران جمله رو به زبان مادری‌تان بیان می‌کنیدو می‌شنوید بدون اینکه حتی لحظه‌ای به گرامر این جملات فکر کنید. پس چرا برای یادگیری زبان دوم سعی می‌کنید اول گرامر آن زبان را یاد بگیرید؟

واقعیت این است که اساس هر زبانی گرامر آن زبان است ولی لزومی ندارد که شما فرمول‌های گرامری و کاربرد هر گرامر را بدانید، تنها کافیست که لحن هر ساختار گرامری را بدانید و ذهنتان رو به آن لحن حساس کنید تا به محض دیدن آن لحن، ذهنتان به سرعت جمله رو به ساختار گرامری درست ترجمه کند.

به عنوان مثال لحن زمان حال استمراری "دارم و داری" است. مثلاً جملاتی مثل:

داری چی کار می‌کنی؟ دارم روزنامه می‌خوانم.

پدرت داره چی کار می‌کنه؟ داره تلویزیون تماشا می‌کنه.

همگی حال استمراری هستند و باید به ساختار حال استمراری ترجمه شوند. در جلسه‌ای که مربوط به حال استمراری است بیش از 100 جمله با کلمات دارم و داری ساخته می‌شود تا ذهنتان عادت کند که به طور خودکار هر وقت به کلمات دارم و داری رسید آن جملات رو به صورت حال استمراری به انگلیسی ترجمه کند. راز صحبت کردن بدون مکث این است که ذهنتان جملات رو به طور ناخودآگاه براتون بسازه نه اینکه خودتان بر اساس دستورات گرامری جملات رو بسازید.

کل مکالمات کلاس روی یک سی دی ضبط می‌شود و بعد از هر جلسه در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود. کل کاری که در طول هفته دانشجویان باید انجام دهند این است که چند بار به این سی‌دی‌ها گوش کنند و با این کار به ذهنشون کمک کنند که به لحن جملات حساس شود.

یادگیری لغات به روش Audio Lingual

در این روش برای آموزش لغات و جملات کاربردی کوتاه از دو تکنیک استفاده می‌شود.اولین تکنیک، تکرار است. مثلاً کلمۀ "کامپیوتر" را در نظر بگیرید، آیا این کلمه برای شما فرقی با "رایانه" دارد؟ دلیل این امر این است که شما به طور مکرر این دو واژه‌ را به جای هم شنیدید، در این کلاس هم ذهن‌تان با تکرار یاد می‌گیرد که فرقی بین challenge و چالش how are you و چطوری یا what's your job و شغلت چیه نیست. دومین تکنیک، رمزگزاری لغات می باشد، که در این روش، لغات انگلیسی به شیوه‌ای به چیزهایی که می‌دونیم مرتبط می‌شوند. مثلاً می‌دونید نارنگی به انگلیسی چی می‌شه؟ نارنگی به انگلیسی می شود tangerine. برای اینکه همیشه این لغت به یادتان بماند، کافیست که در نظر بگیرید چطوری یک نارنگی را پوست می‌کنید. شما دو تا انگشت شصتتون رو در وسطش فرو می‌کنید و به دو قسمت تقسیمش می‌کنید، یا به عبارت دیگه تنش رو جر می‌دید. می‌بینید که tangerine چقدر شبیه تنش رو جر می‌دید است. به همین سادگی شما دیگه هیچوقت معنی این لغت رو فراموش نمی‌کنید.
 
بالا