برگزیده های پرشین تولز

سایت درج آگهی و نیازمندی های رایگان و ویژه خفن بازار

rezakheiri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 جولای 2012
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سایت آگهی و نیازمندی های رایگان خفن بازار با کسب نماد اعتماد الکترونیک و با یک تیم فعال و پویا آماده است تا آگهی های شما را در اسرع وقت در معرض دید میلیونها نفر قرار دهد.
آگهی های ثبت شده در خفن بازار بنا به انتخاب کاربران در دو نوع رایگان و ویژه در سایت ثبت خواهد گردید که در نوع ویژه که خود شامل 8 نوع متفاوت می باشد با هزینه خیلی اندکاز 2 تا 10 هزار تومان امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که اطلاعات کامل دربخش تعرفه آگهی های سایت موجود می باشد ، بروز رسانی آگهی در خفن بازار رایگان است که کمترین مورد آن 10 بار در آگهی های رایگان می باشد. همچنین امکان درج بنر در سایزهای متفاوت و اسلایدشو جهت تبلیغات شما می باشد، برای دوستانی که مایل به همکاری در فروش می باشند نیز بنرهای مناسب در سایزهای مختلف در قسمت کسب در آمد در نظر گرفته شده است ، سایت از نظر دسته بندی محصولات و کسب و کار بسیار کامل و در بخش مناطق تحت پوشش شامل کلیه شهرهای کوچک و بزرگ در سراسر کشور می باشد،همچنین به محض قرار دادن آگهی در سایت ، آگهی شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار خواهد گرفت.

اما معنی کلمه خفن چیست ، خفن در لغت به معنای حرفه ای یا بینظیر، کاردرست، پیشرفته ، فوق العاده ، بسیار جالب ، خیلی شیک و در دید ، استثنایی و خیلی خوب و عالی می باشد البته این سکه روی دیگری هم دارد و معنای دیگر آنپر از ترس و بیم , حاکی از ترس , ناشی از بیم , وحشت آور و ترس آور هم می باشد که صد البته ما و شما روی خوب و زیبای آن می باشیم ، اصطلاحات کوچه و بازاری زیادی با کلمه خفن در فرهنگ ما وجود دارد که خفن بازار یکی از این اصطلاحات می باشد. خفن بازار در لغت به معنای بازاری می باشد که در آن اجناس خیلی خوب و عالی یافت می شود که امیدواریم به همین صورت نیز باشد تا شرمنده شما مردم عزیز و دوست داشتنی نباشیم.

همیشه سلامت و در پناه خدا باشید.

خفن بازار

آدرس سایت www.khafanbazar.ir
صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/khafanbazar.ir/
کانال تلگرام http://www.telegram.me/khafanbazar
ایمیل : [email protected] [email protected][email protected][email protected]
 
Last edited:

rezakheiri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 جولای 2012
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
بالا