برگزیده های پرشین تولز

web4all

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2016
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
44
کمپانی لیمون تم نیز با شعار “لیمون تم ، طراح قالب های خاص وردپرس” فعالیت خود را با ارائه قالب های خاص و فوق العاده اختصاصی پی اس دی شروع کرده و رفته رفته با تولید محصولات وردپرس پا به عرصه حرفه ای طراحی و تولید پوسته ها و قالب های وردپرس نموده. ما نو فکر میکنیم ، نو کار میکنیم و پشت هر کاری که ارائه می دهیم دنیایی نهفته است.
نمونه قالب وردپرس:

قالب وردپرس شرکتی ارگ

میخواهید برای شرکت خودتان به راحتی بدون دانش فنی زیاد یک سایت با وردپرس راه اندازی نمایید یا طراح وب هستید و میخواهید برای مشتریان خود از قبیل شرکت های تجاری ، مهندسی ، پزشکی ، واردات و صادرات ، سازمانی ، حقوقی و وکالت ، عکاسی ، معماری ، مذهبی ، شخصی ، آرایشی و زیبای ، آژانس های مسافرتی ، رستوران ، دکوراسیون ، صنایع دستی ، جواهرات و هزاران صنف مختلف طراحی وب سایت نمایید ، برایتان پشتیبانی ، آموزش و تحویل سایت یکی از مهمترین دغدغه های شماست ، قالب وردپرس ارگ بهترین پیشنهاد برای شماست.


jbbw3rkgqj0pfkkzg.jpg

از آنجایی که ارگ یک محصول ایرانی است با سلایق و خواسته های مشتریان ایرانی طراحی و اجرا شده از این رو مدیریت کاملا فارسی بسیار راحت ، نیاز به تغییرات اساسی ، ترجمه و یا سفارشی سازی ندارد. بی نهایت میتوانید رنگبندی قالب را با سلیقه مشتری تغییر دهید و براحتی به مشتریان خود راضی نمایید.

قالب شرکتی و چندمنظوره ارگ ویژه وردپرس جزو جدیدترین قالب های مجموعه لیمون تم میباشد که سعی شده طی تلاش ۲ ماهه متخصصین شرکت لیمون تم با آخرین متدهای طراحیقالب وردپرسسازگار باشد. ولی با توجه به مهمترین هدف ها و اساس های لیمون تم که به هیچ وجه پیچیدگی و سختی مدیریت قالب های خارجی را قبول ندارد تمام سعی خود را برآن داشته که با توجه به کامل بودن قالب مخصوص کاربری های شرکتی و تجاری در عین حال سادگی مدیریت پوسته را کاربر لمس کرده و لذت ببرد.

این قالب وردپرس از سیستم مدیریت سطح حرفه ای برخوردار است که بیش از ۹۰ درصد قالب از قسمت مدیریت قالب تنظیم و سفارشی سازی است و نیاز به پرداخت هزینه های اضافی برای برخی امور سفارشی نیستید.

این قالب به صورت اختصاصی طراحی گردیده و ترجمه شده و یا کپی شده از شرکت های خارجی نیست و به همین خاطر کاربران دچار مشکلات آپدیت قالب های خارجی نمی گیرند . همچنین پنل مدیریت کاملا فارسی و بسیار راحت این قالب لذت مدیریت یک سایت را به شما خواهد داد.
شما در پنل مدیریت این قالب با ابزارهای پیچیده قالب ها و پوسته های خارجی وردپرس روبرو نخواهید شد. این دست طراحان سایت را بسیار باز می گذارد تا از این قالب وردپرس برای مشتریان خود استفاده نمایند و با آموزش نهایت نیم ساعته مدیریت سایت را با سادگی به مشتریان خود بسپارند.

لیست ویژگی های قالب :
· پنل مدیریت کاملا فارسی
· کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا
· پشتیبانی از ناحیه ابزارک در فوتر
· پشتیبانی از ناحیه ابزارک در بلاگ
· پنل مدیریت کاملا حرفه ای و پیشرفته بدون
· رنگبندی بی نهایت قالب
· بیش از ۵۰ پس زمینه متنوع برای کسب کارهای مختلف
· امکان تنظیم قالب بر روی سه فونت محبوب ، یکان / ایران سانس / دروید کوفی
· اسلایدر حرفه ای و راحت تصاویر بدون نیاز به نصب افزونه اضافی
· امکان درج لینک های شبکه های اجتماعی
· امکان درج لوگوی دلخواه از ناحیه مدیریت
· امکان درج کد گوگل آنالیزور
· امکان درج استایل سفارشی
· امکان درج فاو آیکون
· امکان نمایش و ویرایش برند ها در صفحه نخست
· مدیریت و تنظیم راحت صفحه درباره ما
· امکان فعال و غیرفعال نمودن نمایش تصاویر مدیران
· امکان تنظیم نوع چیدمان صفحه بلاگ بین چهار مدل مختلف
· مدیریت و تنظیم راحت صفحه تماس باما و مشخص کردن آدرس بر روی نقشه
· تنظیم هوشمند فرم جستجوی صفحه نخصت با امکان تنظیم نحوه ی جستجو
· امکان تنظیم و ویرایش دلخواه صفحه ۴۰۴
· امکان منحصر به فرد خروجی از تنظیمات قالب و درون ریزی آن
· صفحه اختصاصی سوالات متداول
· پنل اختصاصی درج سوالات متداول
· پنل اختصاصی درج گالری تصاویر
· پنل اختصاصی درج مشخصات و تصاویر مدیران
· پنل اختصاصی درج مشخصات و اطلاعات پروژه ها
· سازگاری با افزونه فرم تماس ۷
· زیر منوی حرفه ای به همراه ایجاد تعداد زیر منوی دلخواه



جهت خرید قالب به سایت لیمون تم مراجعه فرمایید
 
بالا