برگزیده های پرشین تولز

سایت نمایش نتایج زنده مسابقات ورزشی

seocasestudy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 مارس 2020
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
6
سن
34
داشتن منبع مناسب برای پیگیری نتایج زنده فوتبال و مسابقات ورزشی، یکی از نیازهای غیرقابل چشم پوشی برای افرادی است که از طریق سایت های پیش بینی فوتبال کسب درآمد می‌کنند.

منبعی مطمئن که در آن بتوان نتایج مسابقات فوتبال در سراسر جهان را بررسی کرد و از زمان برگزاری مسابقات پیش رو آگاه شد.

بسیاری از مردم میخواهند از نتایج مسابقات فوتبال که به هر دلیلی نتوانسته اند آنها را ببینند، مطلع شوند و یا علاقمندان پیش بینی نتایج فوتبال میخواهند این نتایج را بصورت زنده دنبال کنند.


9. وبسایت Soccer24
مشاهده نتایج زنده در سایت Soccer24


Soccer24 یکی از سایتهای تخصصی نمایش زنده نتایج مسابقات ورزشی است که علاوه بر مسابقات فوتبال، مسابقات ورزشی دیگر نظیر اسب سواری، اتوموبیل رانی، گلف و بسیار دیگر را نیز پوشش میدهد.

ورود به سایت Soccer24

8. وبسایت LiveXscores
مشاهده نتایج زنده در سایت LivexScores


LiveXscores یکی از سایتهای پرسرعت در به روزرسانی اطلاعات بازی ها و نتایج مسابقات است و کاربران بسیاری برای پیشبینی و تحلیل های خود به این سایت سر میزنند.

ورود به سایت LiveXscores

7. وبسایت GlobeScores
مشاهده نتایج زنده در سایت GlobalScores


یکی از سایتهای محبوب که رابط کاربری ساده و مجهزی دارد، سایت GlobeScores است که ابزارهای گوناگونی برای تماشای زنده مسابقات، نتایج زنده بازی ها و پیشبینی دارد.

ورود به سایت GlobeScores

6. وبسایت ScoreBoard
مشاهده نتایج زنده در سایت Scoreboard


وبسایت ScoreBoard اطلاعات معتبری در رابطه با مسابقات ورزشی و فوتبال را در کنار نتایج زنده مسابقات درحال اجرا در سراسر دنیا، نمایش میدهد.

ورود به سایت ScoreBoard

5. وبسایت FootLive
مشاهده نتایج زنده فوتبال در سایت Footlive


وبسایت FootLive نیز مانند سایز رقبای خود نتایج لحظه ای مسابقات فوتبال را در قالب محیطی جذاب و ساده در اختیار کاربران و علاقمندان قرار میدهد.

ورود به سایت FootLive

4. وبسایت SoccerStand
مشاهده نتایج زنده در سایت SoccerStand


SoccerStand امکانات بسیاری را در اختیار کابران خود قرار میدهد از جمله نتایج زنده مسابقات ورزشی، پیشبینی مسابقات، تحلیل Head-to-Head تیم ها در هنگام بازی و نتایج و امتیازات مسابقات گذشته.

ورود به سایت SoccerStand

3. وبسایت Xscores
مشاهده نتایج زنده در سایت Xscores


وبسایت Xscores علاوه بر نمایش زنده نتایج، تعداد بازیها و تیم های درحال بازی در مسابقات فوتبال را با اطلاعات دقیق نمایش میدهد و جدول زمان برگزاری مسابقات کامل و جامعی دارد.

ورود به سایت Xscores

2. وبسایت FlashScore
مشاهده نتایج زنده در سایت FlashScore


FlashScore هم یکی دیگر از سایتها بروز و معتبر نمایش نتایج زنده مسابقات فوتبال است. این وبسایت علاوه بر نمایش نتایج، مسابقه را به صورت زنده پخش میکند و ضریب ها و احتمالات مورد نیاز برای پیشبینی و شرط بندی را در اختیار شما قرار میدهد.

ورود به سایت FlashScore

1. وبسایت Livescore
مشاهده نتایج زنده در سایت LiveScore


در اولین جایگاه یکی از قدیمی ترین و محبوبترین وب سایتهای نمایش زنده نتایج فوتبال قرار دارد که نتایج دقیق و بروز تمامی مسابقات را در سراسر جهان در اختیار کاربران و علاقمندان قرار میدهد.

این جایگاه به وبسایت LiveScore تعلق میگیرد که از سال 1998 تا به امروز مشغول فعالیت است.

ورود به سایت LiveScore

منبع ایران گم
 
بالا