برگزیده های پرشین تولز

ستاره 51 ساله استرالیایی در تریلر جنایی «ویران‌گر»

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
ستاره 51 ساله استرالیایی در تریلر جنایی «ویران‌گر»

نیکول کیدمن، ستاره 51 ساله استرالیایی در تریلر جنایی «ویران‌گر» (Destroyer) به کارگردانی کارین کوزاما فیلمساز مستقل امریکایی مقابل دوربین می‌رود. کوزوما که به خاطر ساخت درام ورزشی «جنگ دخترانه» (2000) و فیلم ترسناک «دعوت» (2015) شهرت دارد، فیلم جدیدش را بر اساس فیلمنامه‌ای از فیل هی و مت مانفردی مقابل دوربین خواهد برد..
نیکول کیدمن در این فیلم نقش کارآگاهی در اداره پلیس لس آنجلس را بازی می‌کند، کسی‌که وقتی جوان‌تر بود به عنوان مامور مخفی در میان یک گروه تبهکار فرقه‌مانند به بیابان‌های کالیفرنیا اعزام می‌شود؛ وقتی بعد از سال‌ها، سر و کله **** آن فرقه تبهکار دوباره پیدا می‌شود، او باید هر طور شده نقبی به گذشته و اعضای به جامانده آن فرقه بزند تا سرانجام با شیاطینی که زندگی گذشته‌اش را تباه کرده‌اند تصفیه حساب کند. ستاره 51 ساله به تازگی با ایفای نقش در مینی سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول شبکه اچ بی او موفق به دریافت جایزه امی بهترین بازیگر زن سریال درام شد.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، تریلر جنایی «ویران‌گر» (Destroyer) هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر به سر می‌برد.
نیکول کیدمن تا امروز چهار بار نامزد جایزه اسکار شده که با ایفای نقش «ویرجینیا ولف» در فیلم «ساعت‌ها» ساخته استیون دالدری، موفق به دریافت اولین اسکار کارنامه بازیگری‌اش شد.
 
بالا