برگزیده های پرشین تولز

سرطان بازاریابی شبکه ای

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,746
لایک‌ها
14,001
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
سلام . یه تعداد هستن که با افراد بیکار و شاغل تماس میگیرن وعده کار و پول میدن , شروع کار با پرداخت آنلاین پول و خرید جنس انجام میشه, بعدش هم برو هر کار خواستی بکن, کلاهبرداری که نبوده پول دادی جنس گرفتی! از صد جا هم مجوز هست مجوز از وزارت صنعت(میدونید که ایران یه کشور صنعتیه!) مجوز از وزارت کار و رفاه(اینقدر کار و رفاه مردم زیاده) مجوز از نیروی انتظامی مجوز از پلیس سایبری مجوز از وزارت *** , مجوز از دفتر ریاست جمهوری! مجوز از بخشداری و دهیاری محل! مجوز از وزارت نقش بیل در کشاورزی:android30:
تک تک این مجوز ها واقعیه, غیر ممکنه چند تا شرکت هر کدوم با یک حجم سرطانی اسم این مجوز ها رو ببرن و سرکاری باشن و کسی یقه اون ها رو نگیره سر بحث مجوز. پس واقعا همه مجوزی دارن
و این مجوز ها پشتوانه ای برای دریافت پولی که گفتم
تا الان چندین بار با من تماس گرفتن که فقط دو مورد اول رو میدونستم عنوان کار بازاریابی شبکه ای هست بقیه اش از اونجایی که برای طرف مقابل احترام قائل بودم نپرسیدم و فضولی نکردم عنوان کار چیه و چی کار باید کرد ولی از این به بعد دیگه میفهمم چی کارشون کنم, اینقدر پرو هستن که بلاک هم میشن با یه شماره دیگه تماس میگیرن!
یک بار دیگه امروز یه صبح تا ظهر من به :general502: رفت سر همین قضیه عدم شفاف سازی برای عنوان شغلی و ماهیت کار
با اینکه خودم قبلا در تاپیک زیر گفتم که حتما وظایف و عنوان کار رو مطلع بشید بعد برید سر کار ولی خودم این قانون رو رعایت نکردم:mad:
https://forum.persiantools.com/threads/برده-داری-عصر-جدید.878273/
به هر حال اینم تجربه دیگری بود که در اختیارتون گذاشتم شما دیگه مثل من وقت و زندگی خودتون رو نابود نکنید
 
بالا