برگزیده های پرشین تولز

سرویس‌های وبلاگ و وب‌سایت‌ فارسی ملزم به ارائه اطلاعات کاربران به مقامات قضایی شدند !

ehsan_iace

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2009
نوشته‌ها
1,413
لایک‌ها
763
امروز این پست را در وبلاگ مدیران میهن بلاگ دیدم :

اعضای محترم سرویس وبلاگ نویسی میهن بلاگ

با سلام

نظر به امکان عدم اطلاع و توجه برخی از اعضا ، بویژه جوان ترها از اهمیت دستورات مقامات قضایی و متن قانون جرایم رایانه ای، که ظرف چند روز گذشته به تصویب نهایی رسیده است به اطلاع می رساند وفق مواد 32 و 33 قانون مزبور کلیه ارائه دهندگان خدمات دسترسی (ICP – ISP ) و خدمات میزبانی ( سایتها – سرویس های وبلاگ نویسی و ..) مکلفند طبق دستور صادره مراجع قضایی ، اطلاعات کاربران از جمله IP آنها را به مقامات و ضابطین قضایی تسلیم نمایند.


از اینرو با عنایت به متن قانون مزبور که اینجا قابل مطالعه است و بویژه توجه به جرائم و مجازاتهای مندرج در آن قانون و وظایف قانونی ارائه دهنگان خدمات دسترسی و خدمات میزبانی لازم است کاربران و افراد فعال در دنیای مجازی از بارگزاری ، تولید و نشر محتویات غیر قانونی خودداری نمایند. بدیهی است مسئولیت کیفری و عواقب اخلاقی و قانونی این امور بعهده مرتکب بوده و سرویس میهن بلاگ مسئولیت قانونی و اخلاقی نخواهند داشت.

یاداوری می نماید ، این موضوع شامل تمام وب سایتهای ایرانی می شود و سایت میهن بلاگ هم یکی از صد ها سایت ایرانی بوده و تیم مدیریت محتوی میهن بلاگ برای صیانت از فضای مطلوب در حد توان کماکان کنترلهای لازم را معمول داشته و از اعضای محترم تقاضا می شود همچون گذشته ما را در حذف مطالب خارج از چارچوب یا حذف کاربرانی که قصد آلوده کردن فضای مجازی را دارند ، یاری رسانند.

http://admin.mihanblog.com/post/173
 
بالا