برگزیده های پرشین تولز

سرویس ابری سامسونگ استارت خورد

hastina

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2014
نوشته‌ها
675
لایک‌ها
230
samsung-cloud-service.jpg


مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۷ دقایقی پیش بصورت رسمی توسط سامسونگ اجرا شد. غول کره‌ای علاوه بر معرفی فبلت جدید خانواده‌ی نوت از برخی دیگر از محصولات و سرویس هایش نیز رونمایی کرد. یکی از این سرویس‌ها، سرویس ابری سامسونگ با نام Samsung Cloud است که ۱۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

به گزارش زیپ تک به نقل از زومیت ؛ سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی نوت۷، علاوه بر معرفی عضو جدید خانواده‌ی نوت، از برخی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های جدیدش نیز رونمایی کرد. انتظار برای عرضه‌ی سرویس ابری سامسونگ تا به امروز زیاد بود و غول کره‌ای بالاخره سرویس خود را معرفی کرد. Samsung Cloud یا سرویس ابری سامسونگ، ۱۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق خبرهای منتشر شده، این سرویس مانند iCloud با تمرکز بر حفاظت از اطلاعات کاربران توسعه داده شده است. کاربران می‌توانند از این فضا برای پشتیبان‌گیری و بازگردانی اطلاعات خود استفاده کنند. این قابلیت برای زمانی که کاربر قصد تعویض گجت خود را دارد بسیار مفید است.

در حال حاضر، خبرهای منتشر شده حاکی از ارائه‌ی این ۱۵ گیگابایت فضای رایگان به کاربران گلکسی نوت ۷ هستند. البته ارائه‌ی سرویس‌های پولی از طرف سامسونگ برای نسخه‌های حرفه‌ای‌تر Samsung Cloud، دور از ذهن نیست.
 
بالا