برگزیده های پرشین تولز

سریال‌های تلویزیونی نوروز ۹۵

sayeh.a

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 ژانویه 2016
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
23
سن
32
طبق روال معمول در سال‌های گذشته، تلویزیون در حال تدارک سریال‌های تلویزیونی نوروز ۹۵ است. به جز برنامه‌های ویژه لحظه سال تحویل که چهره‌های مطرح نیز در آن حضور می‎یابند، سریال‌های تلویزیونی نوروز نیز اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در میان مردم پیدا کرده است.
امسال نیز تلویزیون سه سریال را برای نوروز ۹۵ درنظر گرفته است که تاکنون نام آن‌ها اعلام شده است. سه سریال دودکش ۲، زعفرانی و بیمار استاندارد که به ترتیب برای پخش از شبکه‌های یک، دو و سه در حال تولید است. دیگر شبکه‎های تلویزیونی نیز در حال تدارک برای نوروز هستند و از جمله برنامه‌های آن‌ها به سریال‌های خارجی می‎توان اشاره کرد.

سریال نوروزی دودکش ۲:
سریال نوروزی دودکش ۲ را محمدحسین لطیفی کارگردانی می‎کند و این سریال در لوکیشن خانه نصرت در تهران در حال فیلم برداری است و قرار است نوروز ۹۵ از شبکه یک روی آنتن برود. شخصیت‎های داستان سریال دودکش ۲ چهره‌هایی آشنا هستند. هنوز هم مردم فیروز و قالیشویی و داستان‌هایش را از رمضان ۹۲ به خاطر دارند. سری اول دودکش به تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و مردم از تکه کلام‌های کاراکترهای این سریال استقبال کردند. البته هنوز دودکش ۲ به عنوان نام این سریال انتخاب نشده، اما پس انتشار خبر ساخت ادامه دودکش، مطبوعات آن را دودکش ۲ نامیدند. این کارگردان پیش از این سریال تنهایی لیلا را گه در تابستان امسال از شبکه سه روی آنتن رفت، را کارگردانی می‎کرد.

در سری جدید نیز هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی نقش آفرینی می‎کنند و سید محمود رضوی تهیه کننده این سریال است. ناگفته نماند که بازیگران جدیدی نیز به این سریال اضافه شده‌اند که به زودی اسامی آنان اعلام خواهد شد. همه کاراکترهای اصلی سری قبلی مجموعه دودکش که در رمضان سال ۹۲ از شبکه یک پخش شد در سری جدید آن نیز حضور دارند ولی فضای داستان با قلم کوروش نریمانی رقم می‌خورد.
در خلاصه داستان این طور نوشته شده است: قالیشویی مشتاق را تعطیل کرده‎اند و با نزدیک شدن به ایام نوروز فیروز مشتاق برای حفظ آبرو و اعتبار قالیشویی و از دست ندادن مشتریان قدیمی در حال تلاش برای اجاره یک قالیشویی دیگر است تا انبوه فرش‌های نشسته را شسته و تحویل دهد، برای انجام این همه کار با دردسرهای جدیدی مواجه می‎شود.​



سریال نوروزی زعفرانی:
زعفرانی به تهیه کنندگی ایرج محمدی در حال تولید است و فیلمبرداری لوکیشن‌های خارجی و خیابان‌های تجریش، آزمایشگاه و رستوران که مهران احمدی در آن‌ها بازی می‎کند در حال انجام است. داستان سریال زعفرانی در قهوه خانه‌ای که نقش صاحب آن را مهدی هاشمی بازی می‎کند، ۳۰ درصد از فیلمبرداری این سریال تا کنون انجام شده و تدوین آن نیز همزمان با تصویربرداری انجام می‌شود.

داستان سریال زعفرانی با سریال‌های دیگر بسیار متفاوت است و مهدی هاشمی در این سریال کاراکتر متفاوتی را به تصویر می‎کشد. او در زعفرانی نقش یک مرد اهل خانواده و شوخ را ایفا می‌کند. سریال زعفرانی به طور کلی داستان زندگی یک خانواده را به صورت خطی دنبال می‎کند اما داستانک‌های زیادی نیز دارد و ماجراپردازی در این سریال خوب انجام گرفته است. بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی، نرگس محمدی و… در زعفرانی حضور دارند. سریال زعفرانی ساخته حامد محمدی است و قرار است از شبکه دو روی آنتن برود. نویسندگان این سریال سعید اجلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی هستند.

سریال نوروزی بیمار استاندارد:
سریال بیمار استاندارد، سریال نوروزی سعید آقاخانی است که مسعود ردایی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و قرار است از شبکه سه پخش شود. نگارش فیلم نامه بیمار استاندارد به اتمام رسیده و سازندگان این فیلم در بیمارستانی در ولنجک مشغول به کار هستند.

بازیگران این مجموعه عبارتند از:
بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و …
بازیگران دیگری نیز با کلید خوردن سریال به جمع عوامل اضافه خواهند شد.
داستان سریال بیمار استاندارد درباره بهنام است که در فارغ التحصیل بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‎شود و اتفاقاتی برای او رخ می‎دهد که تا کنون تجربه نکرده است.
این سریال در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی درحال تولید است.

منبع: سریال‌های تلویزیونی نوروز ۹۵
 

signall

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2015
نوشته‌ها
301
لایک‌ها
3,742
ظاهرا سریال های خوبی قراره پخش بشه باید منتظر بود ...
 
بالا