برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
سریال «بازی تاج و تخت» با چند پایان‌بندی متفاوت!

سازندگان سریال پربیننده ی «بازی تاج و تخت» و همچنین مدیران شبکه اچ‌بی‌او، برای جلوگیری از لو رفتن سرانجام ماجرا در فصل آخر این سریال، تصمیم گرفته‌اند چند پایان‌بندی بسازند! و و حتی بازیگران سریال نیز نمی‌دانند داستان چگونه به پایان خواهد رسید.
این تصمیم به این دلیل اتفاق افتاد که هنگام پخش فصل هفتم این سریال، دو اپیزود توسط هکرها زودتر از پخش رسمی منتشر شد و همچنین به هنگام ساخت فصل‌های پیشین، عکس‌هایی از محل تولید و پشت صحنه درز می‌کرد و باعث پیش‌بینی‌هایی می‌شد.
مدیر برنامه‌سازی شبکه اچ‌بی‌او، کیسی بلویز می گوید: «خبر دارم که برای «بازی تاج و تخت» و پایان‌بندی‌اش قرار است چند نسخه متفاوت فیلمبرداری شود تا هیچکس نداند چه اتفاقی می‌افتد. در یک سریال طولانی مجبورید این کار را بکنید. وقتی فیلمبرداری می‌کنید، مردم می‌فهمند. پس سازندگان باید پایان‌های متفاوت فیلمبرداری کنند تا پایان پاسخ واضحی نباشد.»
به نظر کیسی بلویز بسیار دشوار است که بتوان همه را با پایان‌بندی سریال راضی نگه داشت و اضافه کرد: «پایان‌بندی‌ها ناجورند. اگر به پایان‌بندی سریال‌هایی مثل «سینفیلد» یا «سوپرانوها» یا «برکنیگ بد» نگاه کنید، همه درباره پایان‌بندی نظر خودشان را دارند.»

همچنین یادآوری این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد فصل هفتم سریال پربیننده ی «بازی تاج و تخت» بیشترین میزان دانلود غیرقانونی در دنیا را به نام خود ثبت کرد و اعلام شد اپیزودهای این فصل بیشتر از یک میلیارد بار دانلود شدند!

مدیر برنامه‌سازی شبکه اچ‌بی‌او درباره تولید و پخش فصل هشتم گفته است: «افراد ما در بخش تولید در تلاش‌اند تا زمان‌بندی برای فیلمبداری و وقتی که برای جلوه‌های ویژه لازم است، تعیین کنند.» همچنین هالیوود ریپورتر گزارش داده که فیلمبرداری شش اپیزود فصل هشتم که داستان را به فرجام می‌رسانند، در ماه اکتبر آغاز خواهد شد و تا میانه سال 2018 ادامه خواهد داشت! پس می توان دانست که طرفداران این سریال باید تا سال 2019 برای دیدن فصل نهایی صبر کنند و عجله ای نداشته باشند!
 

Edare-Agahi

Registered User
تاریخ عضویت
12 فوریه 2014
نوشته‌ها
248
لایک‌ها
433
محل سکونت
Far West
فصل هفت حالمو بهم زد ! اوقندر از واقعیت دور بود که جان اسنو رو دیگه انسان نمیدیدم
 
بالا