برگزیده های پرشین تولز

سریال انیمیشنی The Simpsons تا فصل ۳۰ تمدید شد

parsget

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2012
نوشته‌ها
81
لایک‌ها
24
شبکه فاکس سریال انیمیشنی The Simpsons را برای دو فصل دیگر تمدید کرد، بدین ترتیب فصل ۲۹ام و ۳۰ام این سریال در طی دو سال آینده از این شبکه به روی آنتن خواهند رفت. پس از پایان فصل ۳۰ام، تعداد قسمت‌های سریال The Simpsons به ۶۶۹ قسمت خواهد رسید و رکورد طولانی‌ترین برنامه تلویزیونی که دارای فیلمنامه هستند را خواهد شکست. این رکورد پیش از این متعلق به سریال دود اسلحه (Gunsmoke) با ۶۳۵ قسمت بود که طی سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ از شبکه CBS پخش شده است.

علاوه بر این، صداپیشگان اصلی سریال انیمیشنی The Simpsons از جمله دن کستلانتا، جولی کاونر، نانسی کارترایت، یاردلی اسمیت، هانک آزاریا و هری شیرر در دو فصل جدید آن نیز حضور خواهند داشت. سال گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه شیرر که صداپیشگی شخصیت‌هایی چون ند فلاندرز، و آقای برنز شخصیت‌های بسیار دیگر را در این سریال انیمیشنی بر عهده دارد، در فصل‌های ۲۷ام و ۲۸ام این سریال باز نخواهد گشت،‌ اما این شایعه خیلی زود تکذیب شد و مشخص شد که او همچنان در جمع صداپیشگان The Simpsons حضور خواهد داشت.

The-Simpsons.jpg


پخش فصل ۲۸ام سریال انیمیشنی The Simpsons از ماه سپتامبر امسال آغاز شده است. طبق گفته فاکس، به طور متوسط هر قسمت این فصل ۷.۲ میلیون نفر بیننده دارد. قسمت ۶۰۰ام این سریال که Treehouse of Horror chapter نام داشت، با ۹.۹ میلیون نفر بیننده، پر بیننده‌ترین قسمت این فصل بوده است که در آن فرانک گرایمز دوباره زنده می‌شود. دانا والدن و گری نیومن، از مدیران اجرایی شبکه فاکس با انتشار بیانیه‌ای مشترک گفتند:

این یکی دیگر از رکوردهای بی‌سابقه است که در طول پخش یک سریال تلویزیونی رخ می‌دهد. The Simpsons معنا و اهمیت بسیار زیادی برای شبکه، استودیو و همه کارکنان در فاکس دارد و ادامه تاثیرات فرهنگی سریال در سراسر جهان گواهی بر درخشش ترکیب مت گرینیگ (خالق سریال)، جیمز ال. بروکس (سازنده سریال) و آل جین (تهیه کننده سریال) است و از میلیون‌ها طرفدار سیمپسون‌ها (زیرنویس فارسی The Simpsons) در سراسر جهان که طی این سال‌ها از آن حمایت کرده‌اند و این سریال را تماشا کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم. ما بسیار خوشحال هستیم که هنوز می‌توانیم چیزهای بیشتری را به شما ارائه دهیم.

طبق گفته FXX، از شروع روز شکرگزاری در تاریخ ۲۴ نوامبر (۴ آذر)، تمامی ۶۰۰ قسمت ساخته شده سریال The Simpsons در یک ماراتن ۱۳ روزه از این شبکه پخش خواهد شد. این طولانی‌ترین ماراتن در طول تاریخ تلویزیون است که رکورد قبلی به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد که ۵۵۲ قسمت سریال انیمیشنی The Simpsons پشت سرهم پخش شدند.
 
بالا