سلام دوستان
من امروز صیح ساعت ۸ یک کیس باز کردم قسمت پشتیبانی امازون و حدود ساعت ۱۲ جواب منو دادن
گفتم این تجربه رو به اشتراک بزارم نحوه برخورد را که دوستان معنی واقعی مشتری مداری رو بدونن هرچند که مشکل از سمت آمازون نبوده و seller کم کاری کرده .
ترجمه ماشینی:
سلام،
این Keval از خدمات مشتری Amazon.ae است.
این ایمیل مربوط به شماره سفارش شما است: 402-7944817-4816301 من بازپرداخت Dhs.129.00 را به حساب شما در روز جمعه 22 می 2020 شروع کرده ام.
من می بینم که سفارش در روز دوشنبه 4 مه 2020 انجام شده است و سفارش توسط فروشنده محافظت نشده است و پس از مدت طولانی انتظار برای بازپرداخت پردازش می شود.
من واقعاً از شما عذرخواهی می کنم برای ناراحتی های ناشی از این پرونده.
من شکایات شما را به بخش دغدغه و افراد مناسب در شرکتم ارسال می کنم تا آنها از این مشکل آگاهی پیدا کنند. اکنون آنها می توانند منبع مشکل را بررسی کنند.
لطفاً این موضوع را درک کنید که اغلب در آمازون اتفاق نمی افتد و آن را یک واقعه جداگانه می دانید.
برای کمک به جبران هر گونه ناراحتی ، کارت هدیه AED 20.00 را به حساب Amazon.ae شما صادر کرده ام که دفعه بعد سفارش یک کالای واجد شرایط را که توسط Amazon.ae خریداری و ارسال شده است به طور خودکار اعمال می کند.
می توانید مانده حساب خود را در اینجا مشاهده کنید:
مانده کارت هدیه شما بصورت خودکار برای سفارش واجد شرایط بعدی شما اعمال می شود. اگر کل سفارش شما بیشتر از بودجه کارت کارت هدیه شما باشد ، مانده مانده را می توان با کارت اعتباری پرداخت کرد.
هدف ما این نیست که باعث ناراحتی مشتریان ارزشمند ما مانند شما شویم. متأسفانه ، ما در ارائه خدمات مورد نظر از ما به همین مناسبت کوتاهی کرده ایم. ما متوجه هستیم که این واقعه منعکس کننده Amazon.ae و به عنوان نماینده Amazon.ae است ، من می خواهم به شما اطمینان دهم که به عنوان مشتری با ارزش ما ، رضایت شما را جلب می کند. اولویت اصلی ما است و اطمینان می یابد که سفارش آینده شما بهتر نشان دهنده تعهد ما به رضایت مشتری است.
این خوشحال کننده بود که از یک مشتری با ارزش مانند شما اطمینان داشته باشید ، اطمینان حاصل خواهیم کرد ، ما همچنان به سختی کار خواهیم کرد تا از خدمات دقیق دریافت کرده و از احتمال وقوع مجدد چنین چیزی به حداقل برسانیم.
در پایان این ایمیل ، پیوندی برای پاسخ سریع به یک نظرسنجی مشاهده خواهید کرد. قدردان بازخورد شما هستیم. ما برای تجارت شما ارزش قائل هستیم و امیدوارم که بتوانم به شما کمک کنم.
کمک به شما خوشحالم