برگزیده های پرشین تولز

سفربه جزیره زیبای پوکت با تور ارزان پوکت

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
thailandtor.com-island-simalans-phuket-3.jpg


معرفی پوکت

پوکت جزیره بزرگی است که در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده و یکی از افسانه های توریستی و گردشگری در بین گردشگران علاقمند به کشور تایلند می باشد. این جزیره به قدری زیباست که در بین مخاطبین آن معروف به بهشت تایلند است. چنانچه علاقمند به قدم زدن در سواحل زیبای شنی و غواصی در آب های گرم و زلال هستید، پوکت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین در سفر به این جزیره دیدنی گشت و گذار در آب های پوکت و قایق سواری با قایق های بامبو را از دست ندهید. چنانچه طرفدار طبیعت سبز با جنگل های انبوه گرمسیری پوشیده از درختان نارگیل و همجوار با شالیزار هستید یشنهاد ما به شما این است که سری به پوکت در کشور تایلند بزنید.

تور پوکت
تور پوکت یکی از جذاب ترین تورهای جنوب شرق آسیا و کشور تایلند است که مخاطبین خاص خود را داراست. این تور با جاذبه های گردشگری دیدنی خود در سال های اخیر در بین ایرانیان نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. تور پوکت نسبت به تور پاتایا و تور بانکوک برای مسیر کشور تایلند ممکن است کمی گرانتر باشد اما برخی جذابیت تور پوکت را فدای نرخ بالای آن می کنند. جالب است که بدانید شما می توانید این نقیصه را با پکیج های ترکیبی تور پوکت با تور پاتایا و یا با تور بانکوک بپوشانید و از سفر به پوکت لذت کافی را ببرید.

تور ارزان و لحظه آخری پوکت
تور ارزان پوکت با توجه به بالا بودن نرخ آن نسبت به سایر تورهای کشور تایلند در بین ایرانیان طرفداران بیشماری دارد. کافیست که شما عزیزان در ایام غیر تعطیل سال و فصول سرد سال از فرصتی که توسط آژانس های مسافرتی با توجه به کاهش تقاضا برای سفر به پوکت در اختیار شما قرار می دهند، نهایت استفاده را ببرید و آفرهای ارزان قیمت تور پوکت را از دست ندهید. متاسفانه با توجه به لزوم صدور ویزا برای ایرانیان برای سفر به پوکت و کشور تایلند لذا دست آژانس های مسافرتی در ارائه آفر تور لحظه آخری پوکت بسته بوده و دست علاقمندان به پوکت از آفرهای لحظه آخری تور پوکت کوتاه خواهد بود.

تور پوکت ارزان
سوال: تور پوکت شامل چه چیزهایی است؟

پاسخ: تور پوکت عموما شامل بلیط رفت و برگشت -ویزا- ترانسفر فرودگاهی و بین شهری – اقامت با صبحانه -بیمه مسافرتی – لیدر فارسی زبان می باشد اما بعضا تور با ناهار و شام نیز رزرو می گردد.

سوال: معمولا چه زمان هایی برای تور ارزان پوکت اقدام کنیم؟

پاسخ: ماه های غیر پیک مانند رمضان، محرم و ایام امتحانات!

سوال: آیا امکان کنسلی تور پوکت وجود دارد ؟

پاسخ:اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.

سوال: مدارک لازم جهت ثبت نام تور پوکت چیست؟

پاسخ:پاسپورت با ۷ماه اعتبار – کپی شناسنامه و کارت ملی – پرینت ۱ ماه آخر حساب با مهر بانک – ۱ قطعه عکس رنگی ۳*۴ – آدرس، شغل،شماره تماس مسافر
شروع قيمت: 3900000
اطلاعات تماس:09105120991
مدت اقامت: 7 شب
مدارک: گذرنامه - پرینت حسا بانکی
جهت رزرو تورهاي ارزان بيشتر پوکت به لينک ذيل مراجعه کنيد:
https://thailandtor.com/puket-tour/
 
بالا