برگزیده های پرشین تولز

سفری اعجاب انگیز به قلب اروپا

ziba bash

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 اکتبر 2019
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
32
سفر به اروپا مدت طولانی است که محبوب همه مردم در تمام سنین بوده است و هنوز نیز ادامه دارد، از دانش آموزان تا زوج های جوان، خانواده ها و بازنشستگان. وسعت اروپا بسیار زیاد است با مقصدهای بی شمار و انواع روش های مختلف گشت و گذار در آنها ، در این میان کشورهایی خیلی محبوب اند در اروپا برای مسافران از جمله : فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، یونان و پرتغال ، که اغلب مسافران در برنامه سفر خود و یا از طریق گروه ها و تورهای گردشگری به این کشورها می روند. سفر به اروپا بدون توقف و بازدید از برج ایفل ، کولوسئوم و آکروپلیس آتن نیز می شود گفت سفری ناقص از لحاظ گردشگری است .

انگلستان و ایرلند نیز در میان مقصد برخی مسافران هستند، با بسیاری از جاذبه های فرهنگی و تاریخ غنی مردمی . البته مناطق کمتر بازدید شده توسط توریستها مانند اسکاندیناوی و شرق اروپا نیز به همان اندازه جالب و هیجان انگیز است. برخی از کشورها که قبلا کمتر مورد بازدید قرار می گرفتند و در دهه های اخیر محبوب تر شده اند مانند کرواسی که فرهنگ، سواحل زیبا و مناطق ساحلی و همچنین شهرستانهای پر جنب و جوشی را داراست.
این تور می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای هر گردشگری محسوب گردد. این قاره با داشتن آب و هوای بسیار مناسب و بر خورداری از جنگل ها و مراتع سرسبزو به سبب داشتن آب فراوان و خاکی حاصلخیز، لقب قاره سبز را به یدک می کشد به گونه ای یک سوم از خاک این کشور قابل کشت بوده و این درصد بسیار بالاتری نسبت به سایر قاره ها محسوب می گردد. تور اروپا شامل تلفیقی از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی می باشد که شما هر آنچه از سفری لذت بخش و ماجرا جویانه بخواهید را می توانید در اروپا تجربه نمایید.
اروپا در نیم کره شمالی واقع شده و دومین قاره کوچک جهان پس از قاره ی اقیانوسیه به شمار می رود ولی به دلیل آب و هوای مناسب و موقعیت جغرافیای ایده آل خود از لحاظ تراکم جمعیت دومین قاره بزرگ دنیا محسوب میگردد (730 ملیون نفر حدود 10% از جمعیت دنیا )

تور اروپا سرشار از جاذبه های مختلف گردشگری از جاذبه های طبیعی گرفته تا جاذبه های فرهنگی و تاریخی بوده و هر گردشگری با هر علایق و سلایقی را مجذوب خود می نماید. در میان کشور های مختلف اروپایی که هر یک به تنهایی در زمینه ی جذب گردشگر در دنیا حرفی برای گفتن دارند. فرانسه با جذب بیش از 80 میلیون توریست خارجی ، اسپانیا با 60 میلیون گردشگر و ایتالیا با جذب 46 ملیون توریست در سال بیشترین آمار جذب گردشگر را داشته و پیشروان جذب گردشگر در قاره سبز محسوب می شوند.

files-destinations-4014021[8f08810dddbdecd54720330fc63a1660].jpg
گردشگران از سراسر دنیا درتور اروپا علاوه بر بازدید از کشور های مذکوراز مکان های گردشگری و شهرهای بسیار دیگری همچون پاریس ، رم، مادرید ، اکراین ، بلغارستان ، کرواسی ، صربستان ، مسکو ، آتن ، برلین و... نیز بازدید به عمل می آورند. این قاره دارای رودهای پرآب و بسیار مهمی همچون : ولگا،دانوب،راین،البه و همچنین ارتفاعات و رشته کوه هایی مانند: پیرنه، کارپات، آلپ و بالکان می باشد و همین امر دال بر این شده که گردشگران در اروپا هوایی بسیار معتدل و دل انگیز را حس نموده و نهایت لذت را از سفر خود با کمترین قیمت تور اروپا تجربه نمایند.
اروپا و آسیا از لحاظ موقعیت جغرافیایی در یک پهنه از خشکی ها قرار گرفته و رشته کوه های آلپ به عنوان یک حد فاصل این دو قاره را از همدیگر جداکرده اند و همین امر باعـث گردیده که گردشگران تور اروپا را سفری اروسیایی بنامند. همچنین اروپا حیات وحشی متنوع واکو سیستمی جالب توجه دارد این قاره قلمرو زندگی حیوانات و جانورانی همچون : خرس ،خرگوش، روباه ،گربه وحشی ، سنجاب ، گراز ، گرگ و ... و نیز پرندگانی همانند : عقاب ، کرکس ، لک لک و بسیاری دیگر بوده و در تور اروپا گردشگران میتوانند از دیدن این حیات وحش بکر و دست ونخورده متحیر شده و ارز نهایت لذت برخوردار شوند. اگر شما نیز قصد سفری خارجی دارید ، ما اروپا را با تمام جاذبه های اسرار آمیز و زیبایی های بیشمارش به شما توصیه می کنیم. اروپا یکی از زیباترین قاره های دنیا چه از لحاظ شرایط جوی و چه از لحاظ شرایط آب و هوایی می باشد. قاره ای که به قاره سبز معروف است و با آثار باستانی و تاریخی بی شمار، همه ساله افراد زیادی از دیگر قاره ها راهی سفر به این قاره زیبا می شوند.
italy-venice-canals.jpg
رفتن به تور اروپا جزو خاص ترین تورهای مسافرتی می باشد. قاره اروپا با دارا بودن آب و هوایی فوق العاده، طبیعتی بی نظیر و جاذبه های گردشگری بیشمار، سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان می باشد. تعدادی از کشورهای توریستی معروف اروپا عبارتند از فرانسه، انگلستان، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، روسیه، ارمنستان،آذربایجان و...
در تور اروپا می توانیم به بازدید از کلیسای معروف Duomo که در شهر فلورانس ایتالیا می باشد بپردازیم.از این اثر به عنوان شاهکاری در معماری و مهندسی جهان یاد می شود. و اگر قصد سفر به کشور اتریش را داشتید حتما از قصر زیبای Schönbrunn دیدن نمایید.بدون شک زمانی که برای بازدید از این موزه از سفر شما کم میشود زمان بسیار زیادی می باشد و طبیعتا در یک روز موفق به بازدید کامل از این قصر نخواهید شد.این قصر زیبا در شهر وین اتریش قرار دارد.
methode_sundaytimes_prod_web_bin_3af2ee4a-290e-11e8-b146-064d59a91d4d.jpg
اگر از طریق تور اسپانیا به اروپا سفر کنید، پیشنهاد میشود حتما از موزه پرادو اسپانیا که در سال ۱۸۱۹در اسپانیا بنا شده دیدن فرمائید.در این موزه صدها مجسمه و نقاشی از طراحی های قدیم باستانی با ۳ میلیون بازدید کننده در سال یکی از مهم ترین موزه های ملی هنر در پرادو است.
اگر از طریق تور ایتالیا به اروپا سفر کنید، کلیسای دومو نیز که در شهر میلان ایتالیا واقع شده یکی از پیشنهادات ما به شما می باشد که یکی از مهم ترین آثار تاریخی و دیدنی در ایتالیا است.این کلیسا جزو یکی از ۵ کلیسای معروف جهان است که هرساله چندین هزار گردشگر را به خود جذب میکند.طراحی این کلیسا به معماری قرون وسطا برمی گردد و ارزش این بنا را بیش از 100 میلیارد دلار عنوان کرده اند.به شما پیشنهاد می شود که از تور پرتغال و تور فرانسه و تور یونان و تور اکراین و تور رومانی نیز دیدن فرمائید.
 
بالا