برگزیده های پرشین تولز

سه روستای دیدنی و سرسبز در تایلند

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
روستای بی نظیر پای

پای یکی از روستاهای بی نظیر کشور تایلند است در صد کیلومتری بزرگترین شهر شمالی تایلند یعنی چیانگ مای قرار گرفته است. این روستا دارای طبیعتی بکر و آرامشی بی نظیر است که گردشگران بسیاری مجذوب این روستا شده اند. هم چنین طیف بسیار وسیعی از آبشارها و چشمه های آب گرم در اطراف این منطقه این روستا وجود دارد که بسیاری از آن ها هنوز کشف نشده اند. این روستا دارای جاده های پیچ و خم زیبایی می باشد که با دوچرخه سواری می توانید از این جاده زیبا عبور کنید و از زیبایی های اطراف محوطه لذت ببرید. در مسیر این روستا مردم قبیله ای را میبینید که در دامنه ی کوه ها در نزدیکی پای زندگی میکنند که فرهنگ قدیمی خود یعنی فرهنگ برمه را حفظ کرده اند.


روستای زیبای پای

روستای بان مائی اور
این روستا جذاب به روستای عشق تایلند شناخته می شود. در استان مائو هنگ سان قبل از مرز تایلند و میانمار قرار دارد. این روستا در کوه ها نهفته است . در این روستا دریاچه ای زیبا وجود دارد که به زیبایی این روستا افزوده است. می توانید با شرکت در تورتایلند از دیدن این روستا لذت ببرید. خانه ای محلی این روستا از کاهگلی و برنج ساخته شده اندو به سبگ چینی مزیین شده اند. در این روستا کشت چای را انجام می دهند که به اقتصادشون کمک می کند.


روستای بان مائی اور

وانگ نام خیائو
روستا وانگ نام خیائو یک روستای کوهستانی خیره کننده در تایلند است که گاهی اوقات آن را به عنوان سوئیس تایلند می شناسند. گیاهان سرسبز و تاکستان های سبز در کنار آبشارها ، زمین های گل و مزارع دمدمی مزاجی نشسته اند و تقریبا در هر گوشه ای از آن منظره زیبایی وجود دارد . این منطقه همچنین برای داشتن هوای بسیار تازه در تمام تایلند شناخته شده است. گردشگران تور تایلندطرفدار این مکان جذاب و زیبا می باشند.


وانگ نام خیائو
منبع: https://thailandtor.com
 
بالا