برگزیده های پرشین تولز

سوء استفاده مالي و جنسي باند ريگي از بيماران به بهانه انرژي درماني

Mahmoud58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2005
نوشته‌ها
882
لایک‌ها
7
اعضاي يك باند معروف به ريگي كه با ادعاي انرژي درماني از بيماران ساده لوح سوء استفاده‌هاي مالي و جنسي مي‌كردند، در تحقيقات ماموران پليس امنيت تهران دستگير شدند.
سرهنگ مهدي احمدي رئيس مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، ضمن اعلام اين خبر به تشريح فعاليت اعضاي اين باند پرداخت و گفت : هفته گذشته ماموران پليس امنيت تهران در جريان فعاليت غيرقانوني افرادي در شهر تهران قرار گرفتند.
اعضاي اين باند با ادعاي انرژي درماني بيماران را اغفال كرده و به بهانه شفادادن از آنها پول‌هاي كلان دريافت كرده بودند.
با كسب اين خبر پرونده‌اي در پليس امنيت تشكيل و گروهي از ماموران پليس تحقيقات و بررسي‌هاي خود را در اين رابطه آغاز كردند.
در تحقيقات ماموران مشخص شده اعضاي اين باند در خانه‌اي در شهرك كوثر در ميني سيتي فعاليت مي‌كنند به همين خاطر خانه مورد نظر را به طور نامحسوس زير نظر گرفتند.
پليس در بررسي‌هاي متوجه رفت و آمدهاي مشكوك به آن خانه شد كه حكايت از صحت گزارش داشت.
در ادامه با دستور قضايي ، يكم بهمن ماه امسال ماموران زماني كه از حضور اعضاي اصي اين باند اطمينان داشتند وارد خانه شده و در يك عمليات غافلگيرانه سه زن و يك مرد به نامهاي مهسا، نازنين، اكرم و محسن را دستگير كردند.
همچنين در بازرسي خانه اسناد و مداركي از فعاليت غيرقانوني اعضاي باند، فرمهاي عضو‌گيري، جزوات آموزشي و مشخصات 200 بيمار كه براي معالجه به اعضا اين باند مراجعه كرده بودند، كشف شد.
رئيس مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ در ادامه در خصوص فعاليت‌هاي اعضاي اين باند گفت: گروه «ريگي» يك وب سايت راه‌اندازي كرده‌اند كه از طريق آن با طعمه‌هاي خود در خارج از كشور ارتباط برقرار مي‌كرد.
اعضاي اين باند ادعا كرده بودند «ريگي خدا است» و آنها داراي قدرتي هستند كه با لمس كردن بدن بيماران يا ارتباط اينترنتي با آنها مي‌‌توانند بيماري اين افراد را معالجه كنند.
وي در ادامه افزود: در تحقيقات ماموران مشخص شد مهسا سركرده اين باند بوده است. اين زن از سركرده‌هاي گروه غيرقانوني گلدگوئيست در ايران بود. او از روساي اين گروه در خارج از كشور سه كارنامه فارغ‌التحصيلي گرفته بود و براي توجيه فعاليتش آنها را قاب كرده و به ديوار اتاقش نصب كرده بود.
احمدي در ادامه به سوء استفاده جنسي اعضاي اين گروه از بيماران زن خبرداد و گفت: در حالي كه تحقيقات ماموران از متهمان ادامه داشت مردي با مراجعه به پليس با طرح شكايتي از اعضاي اين گروه ادعا كرد همسرش از سوي متهمان مورد سوء استفاد جنسي قرار گرفته است.
براساس اين گزارش، اين مرد به ماموران گفت: همسرم چندي قبل به يك بيماري مبتلا شد كه براي معالجه او به چند پزشك مراجعه كرديم اما آنها موفق به درمان همسرم نشدند.
همسرم پس از مدتي از طريق همسايه‌ها با فعاليت اعضاي اين گروه آشنا شد و براي درمان بيماري‌اش از طريق انرژي درماني به دفتر آنها رفت.
پس از چند جلسه نه تنها بيماري همسرم درمان نشد بلكه دچار افسردگي شد. وقتي علت افسردگي همسرم را پيگير شدم پي بردم اعضاي اين گروه از همسرم سوء استفاده جنسي كرده‌اند.
احمدي تاكيد كرد، هم‌اكنون اعضاي اين گروه در اختيار ماموران پليس آگاهي قرار دارند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.
وي از افرادي كه مورد سوء استفاده اعضاي اين گروه قرار گرفته‌اند خواست با مراجعه به پليس امنيت تهران شكايت خود را مطرح كنند.
اين مقام انتظامي در پايان در هشداري به شهروندان گفت: شهروندان بايد به غيرقانوني بودن گروههاي هرمي توجه داشته و به هيچ عنوان وارد اين گروهها نشوند.
افرادي كه مدعي انرژي درماني هستند اگر از لحاظ پزشكي نيروي آنها تاييد شود از دستگاههاي مسئول به آنها مجوز داده مي شود پس در مواقع روبرو شدن با اين افراد بهتر است صحت ادعاي آنها از سوي وزارت بهداشت و يا پليس سوال شود تا جلوي هرگونه سوءاستفاده‌اي گرفته شود.

****************************

عجب انرژی درمانی ای شده ... :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:
 

S.T.S

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2005
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
یه سرچ بزن تو کائنات حتما پیدا میکنی ! اگه نکردی ا
اولا ریکی هست ! Reiki
 

eyvay

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 جولای 2006
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
1
بابا این ریکی خیلی بی ناموسیه
چه برسه به اینکه اینا منظور هم داشتن
 

S.T.S

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2005
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
2
سن
34
محل سکونت
یه سرچ بزن تو کائنات حتما پیدا میکنی ! اگه نکردی ا
این ریکی بد نیست اگر کسی به قدرتش برسه که خیلی هم خوبه اما چیزی که معلومه ایرانی ها چون دزدن تا یک چیزه جدیدی میاد سریع میخوان ازش سواستفاده کنن ! اون دوستم که مریض بود ریکی میرفت و قدرت خیلی بالایی هم پیدا کرده بود طوری که از چین و آفریقا براش دعوتنامه اومد ...میگفت کسی که از من دو تا لول (مرحله و دوره ) پایین تره سریع رفته کلاس باز کرده...
 
بالا