برگزیده های پرشین تولز

سوال در مورد ایجاد یک Ftp سایت

Ali_Nob

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آپریل 2004
نوشته‌ها
290
لایک‌ها
2
با سلام
من یک سایت گرفتم که دارای 11 Cpanel است و بخش مدیریت FTP هم داره فقط چون خیلی با امکانات FTP آشنا نیستم نمیدونم که چه کارهایی رو اساسا میشه از مدیریت FTP انتظار داشت و کدوم ها رو خیر ! لذا ابتدا من سوالم رو در خصوص اینکه چه کارهایی رو میشه انجام داد می پرسم تا بعد بریم سراغ اینکه چطور میشه اینکار ها رو انجام داد :
1- من می خواهم در FTP سایت بخشی وجود داشته باشه ( فولدر و فایلهایی ) که همه یوزر ها یعنی Anonymous یوزر ها بتونن به اونها دسترسی داشته باشند.
2- فولدر هایی باشد مختص یوزر های تعریف شده مثل : user1@ftp://mysite.com و ... که این یوزر ها فقط می تونن به این فولدر ها وارد شده و از اون فایل کپی کنند ولی امکان ایجاد و حذف ندارند.
3- فولدر هایی که مختص یوزر یا یوزرهای خاصی باشد و سایرین امکان ورود ندارد و یک یوزر بتونه در اون فضا فولدر ساخته و یا حذف هم بکند. ضمنا همینجا یک سوال دیگه هست و اون اینکه در FTP سایت ها میشه کاری کرد که کابران غیر مجاز اساسا اون فولدر ها رو نبینند و یا اینکه ببینند ولی در زمان ورود پیام access denied بده و اینکه کدوم بهتر و رایج تره ؟
ضمنا دوستانی که مقوله File Sharing و مجوزها در شبکه های Client-Server ای آشنا هستند ( Sharing Permissions و NTFS Permissions ) کاملا منظور من رو میفهمن که من دنبال چه نوع قابلیت هایی هستم.
ممنون می شوم که در این خصوص راهنمایی فرمایید.
با تشکر
 

hajagha

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2002
نوشته‌ها
453
لایک‌ها
4
سن
47
سلام
تا آنجایی که من خبر دارم، همه اینهایی که گفتی شدنیست. با همان بخش مدیریت اف تی پی هم شدنیست. منتها باید از کسی که هوست گرفتی بپرسی که آیا این امکان رو برای شما قرار داده است یا خیر. چون هوستینگهای حرفه ای دنیا، این امکان رو فعال نمیکنند به دلیل بار سنگینی که یک اف تی پی سایت، برای سرور ایجاد میکند.
 
بالا