برگزیده های پرشین تولز

سوال در مورد تکنولوژی پشت سایت‌های ویدیوساز آنلاین

1900cd

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2009
نوشته‌ها
673
لایک‌ها
119
سلام دوستان و اساتید عزیز
سوالی برام مطرح هست در مورد تکنولوژی سایت‌های ویدیوساز آنلاین مثل viditor.net و vidiwood.com و یا وب سایت flatrender.ir.
بنظر شما تکنولوژی پشت این سایت‌ها چی هست که می‌تونه عملیات رندر کردن ویدیو را در چند دقیقه انجام بده. چیزی که عجیب هست افزاریش تعداد این سایت ها هست. بنظرم تکنولوژی پیاده سازیش می‌تونه پیچیده باشه مگر اینکه اسکریپت آماده ایی در کار باشه.
 

webs

Registered User
تاریخ عضویت
14 آپریل 2010
نوشته‌ها
2,010
لایک‌ها
1,456
محل سکونت
php.ini
باز یه سایت شروع به تبلیغات کرد و درخواست ساخت سایت های مشابه افزایش پیدا کرد! منظورم به شما نیست، کلی میگم... تو سایت های فری لنسری هم به شدت درخواست ساختن سایت های ویدیوساز آنلاین افزایش پیدا کرده! چرا؟ چون یه سایت شروع به تبلیغات کرده و بقیه هم به فکر افتادند!
اونقدرها هم که فکر می کنید، این سایت ها درآمد نداره!

برای ساختنش هم نیاز به سرور اختصاصی دارید که میشه به دو شکل کار کرد، یکی اینکه درخواست ها به سرور ارسال میشه و اونجا برنامه ای مثل افترافکت اجرا میشه و نوشته ها و عکس ها رو جاگذاری می کنه و رندر میگیره که این روش زمان رندرش طولانی میشه (البته برای کم شدن زمان رندر، روش هایی وجود داره که مقرون به صرفه نیست) ولی میشه تمپلیت های از قبل تهیه شده رو در فرمت mp4 خروجی گرفت و بعدش با برنامه ای مثل ffmpeg عملیات جاگذاری عکس و نوشته ها رو انجام داد که این روش با اینکه سرعت خروجیش خوبه ولی همانطور که در اکثر سایت های ویدیوساز آنلاین می بینید، افکت های جذاب و متنوع نمیشه به نوشته ها و عکس ها داد و خروجی حالت حرفه ای پیدا نمی کنه. به جای ffmpeg با برنامه های کامندلاین دیگه هم میشه این کار رو انجام داد که البته چون کار تخصصی است، هزینه اجراش بالاست.
 
بالا