برگزیده های پرشین تولز

سوتیه یک شاپ !

hkhafan

Registered User
تاریخ عضویت
15 جولای 2010
نوشته‌ها
2,208
لایک‌ها
1,341
شیرینی یادت نره

تبریک میگم ، منم خوشحالم


Laie_28.gif
orjnfq.gif
orjnfq.gif
orjnfq.gif

 

برق امام

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2011
نوشته‌ها
0
لایک‌ها
0
برق امام: پلمپ کنتور باز میشه، اون قسمت شیشه ای کلن میاد بیرون، اون پایه ای که فاز رو انتقال میده توسط سیم پیچ (سیم افشان) به هم وصل می شه. هر چی تعداد دور های سیم پیچ بیشتر باشه درصد امامش بیشتر می شه. (یه مقدار دقت کنید، خطرناکه)آب امام: روش ۵ سال ‍‍‍‍قبل خودم: لوله ورودی به کنتور باید بریده می شه و یه سه راهی وصل می کنید. یکی از لوله ها میره تو کنتور ، اون یکی مستقیم وصل میشه به خروجی کنتور. یه شیر فلکه هم سر راهش میذارید تا درصد امامش رو کنترل کنید. لوله امام باید مخفی باشه.گاز امام : چهار تا پیچ روی شمارنده هست که روی 2 تاش سرب بصورت پلمپ زده شده. سربها رو با چاقو در بیارید (خراب شدن مهم نیست) 4 تا پیچ باز بشه و شیشه بره کنار. 2 تا چرخ دنده که با هم درگیر هستن و هر کدام 10 تا دنده دارن رو می بینید. از اونی که راحت تره یک در میان با ناخن گیر دنده بشکنید. با این کار وقتی چرخ دنده میچرخه یکی شماره میندازه، یکی خالی رد میکنه. این میشه امام %50 . درصد امامیتش دست خودتونه، دندونه کمتر = امام بیشتر. در آخر همه رو میبندید و یه سرب مخصوص پلمپ میگیرین (همه سند ها دارن) و با سمباده به اندازه سوراخ روی پیچ در میارید و جا میزنید. اگر روی پلمپ اصلی علامت داشت، شبیه همون رو با پیچ گوشتی یا چاقو روی پلمپ جدید میزنید.
 

iran.meshop

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
1,533
لایک‌ها
55
محل سکونت
تهران

abbas1999

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
حالا مشکلش چی هست؟ یکی توضیح بده
 
بالا