برگزیده های پرشین تولز

سولات پیش از خرید برای اطمینان از پس از خرید ! :)

Ali_ix

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2003
نوشته‌ها
612
لایک‌ها
5
سن
39
محل سکونت
Tehran
سلام...

طبق معمول موارد ابهامی بود که خواستم سوال کنم ....

امیدوارم ناراحتتون نکنه ... :)

اینا در مورد تعهد نامه هست :

1. PersianTools حق دارد هر گونه برنامه CGI مخربی را که در سایت استفاده می نمایید پاک نماید. حتي اگر اسکريپتها از جانب شرکت قابل اطميناني طراحي شده باشند. استفاده مجدد آن باعث قطع شدن سرویس خواهد شد. با توجه به اين مورد استفاده غير آگاهانه از MovableType توصيه نمي شود. چرا که در صورت استفاده بيش از حد اسکريپتهاي اين مجموعه و به هر دليلي (حملات مخرب، استفاده نادرست و ...) بدون اطلاع قبلي قطع خواهد شد. براي اين مورد سيستم وبلاگي b2 انتخاب خوبي است.

این معنیش دقیقا چیه و چرا MT رو توصیه نمیکنید ؟! منظورتون از برنامه های مخرب همونهای هست که چیزی شبیه به Shell و .... میده یا هر برنامه ای که خودتون تصمیم بگیرید مخربه ؟!
به قول مسئولان : مصادیق برنامه های مخرب رو تا حدودی مشخص کنید .... ;)

2.PersianTools حق دارد خدمات ارائه شده به هر کسی که کارهای خلاف قانون انجام می دهد را قطع نماید. همچنین کلیه قعالیتهای غیرقانونی را Cancel نماید.


این به چه معنیه ؟! و مثل مورد بالا موارد خلاف قانون رو تا حدودی مشخص کنید ...(مثلا هک و .. ؟ مخالفت سیاسی ....پورن و ... ؟! )

3.هر شب یک BackUp کامل از کلیه سایتها گرفته می شود. در خصوص درستی و کامل بودن این BackUp هیچگونه تضمینی وجود ندارد. BackUp گیری فقط در جهت نگهداری سرورها انجام می گردد. گرفتن BackUp از اطلاعات سایتها ، وظیفه خود مشتری است. قسمت BackUp Manager در اغلب مجموعه ها آمده است و شما می توانید از آن برای گرفتن نسخه پشتیبان از سایتتان استفاده نمایید.
در صورت از بین رفتن اطلاعات ، اگر اطلاعات توسط اشتباه و یا اشکالی از طرف PersianTools ایجاد شده باشد ، اطلاعات بدون هیچ هزینه ای بازگردانده خواهد شد. ولی در صورتی که علت آن به هر شکلی متوجه مشتری باشد و یا به دلیل امن نگاه نداشتن اطلاعات کاربریشان باشد ، بازگشت اطلاعات با هزینه 50,000 تومان انجام خواهد گرفت.

من با این مورد کمی مشکل دارم ...
اینکه Daily Backup دارید خیلی خوبه و اینکه اگر مشکلی پیش بیاد فورا برمیگردونید !
ولی این موضوع 50 تومان برای برگرداندن نسخه پشتیبان یک نفر برای چیه ؟!
و بازهم توضیح بدید که شما دقیقا چه جور مسایلی رو از جانب خودتون میدونید ؟!
اینکه هزینه بگیرید مشکلی نیست ولی هزینش هم یکم بالاس !
مثلا برای پلان 50 مگی که کلا 30 تومان هست باید 50 تومان برای بازیابی اون داد ؟! :blink:

تعهد نامه تموم شد حالا سوالهای دیگه : :D

1. شما تا چه حد استاندارد (!) ها رو رعایت میکنید ؟! یعنی روی هر سرور چند سایت و به ازای هر چند سایت یک IP اختصاص میدید ؟! (لبته تا حدودی مشخص و مطلوبه ! :happy: )

2. از لحاظ امنیتی چه پیشبینیهایی شده و چه امکاناتی دارید ؟! :ph34r:

3. با این پلان ها دومین هم میدید ؟! :-" :whistle:

4. برای پلان 50 مگی دومین پارک هم دارید با نه ؟!

5. آیا به قوانین (!!!) مصوب برای جرایم رایانه ای آشنایی دارید و تا چه حد درباره فعالیتهای شورای عالی انفورماتیک اطلاعات دارید ؟! :eek:

6. یک لیست هم برای اضافه کردن خصوصیات بزارید بد نیست ( مثلا به ازای هر MYsql چه قدر یا هر گیگ پهنای باند چه قدر و ... )

7. شما خدمات هاستینگ هم دارید ؟! :lol: :p

میبخشید زیاد شد ....

حالا تازه الان بعضیا یادم نیمد بنویسم که اونارو بعدا میگم ! :wacko:

موفق باشید....

علی :cool:
 

knowhow

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2002
نوشته‌ها
3,478
لایک‌ها
22
سوالات تعهد نامه اي
1 - ما MT رو پیشنهاد نمی کنیم چون همونطور که می دونید MT بار نستبا زیادی از سرور می کشه. برنامه مخرب برنامه ای است که از Resource های سرور بیشتر از حد نرمال استفاده بکنه. نمی شه گفت MT مخرب است ولی استفاده نادرست از Scriptهای MT مثلا می تونه مخرب باشه و به سرور فشار بیاره.
به هر حال ملاک Load ی است که برنامه روی سرور ایجاد می کنه.
2- بارها و بارها در این مورد بحث شده در همین فروم. ولی خوب باز هم توضیح میدم. خلاف قانون کاملا مشخص است. تعریف دقیقی نمی شه ازش در آورد. مثلا دزدی یک نوع خلاف قانون است. Porn رو که به صورت جدا در یک بند دیگه ممنوع اعلام کرده ایم. Hack هم نوعی خلاف قانون است.
3- در مورد Backup . اون Backup روزانه ای که ما می گیریم وظیفه ما به عنوان شرکت سرویس دهنده به شماست که backup اطلاعات رو همیشه به صورت به روز داشته باشیم که اگه به هر دلیلی مشکلی پیش اومد اون رو بازگردونیم.
ولی خوب شما هم به عنوان صاحب سایت وظیفه دارید از مختویات سایت خود Backup بگیرید. در صورتیکه از بین رفتن اطلاعات از طرف شما باشه ، مثلا خودتون زدید یک چیزی رو پاک کردید. یا اینکه مثلا از پسورد FTP خودتون درست مراقبت نکردید و کسی رفت همه چیز رو پاک کرد. و یا چیزی که این روزها خیلی رایج شده به دلیل سوراخهای امنیتی نرم افزارهایی که استفاده می کنید مثل PHPNUKE سایتتون هک شد و محتویاتش پاک شد. وظیفه شماست که نسخه پشتیبان داشته باشید و اون رو دوباره روی سایت بریزید. البته ما این قول رو به شما می دیم که هر وقت خواستید ما Backup رو در اختیارتون قرار می دیم ولی این موضوع شامل هزینه 50.000 تومان می شود.
دلیل گذاشتن این نرخ این است که سیستم Backup گیری ما به چند صورت است و عملا در نهایت همه فایلهای روی سرور به صورت تجمعی بر روی یک Backup سرور ذخیره می شود. گشتن و پیدا کردن یک سایت از میان این همه فایل و بازگرداندن اون کار زمان بری است و میزان زمانی که نیاز داره به Plan یا حجم سایت بستگی نداره. بنابراین همه Plan ها سایتها در صورت نیاز به Backup باید هزینه اش رو بپردازند.

1- استاندارد برای ما سرعت و load سرور است. شاید روی یک سرور 10 تا دامین نگهداریم و شاید روی یک سرور دیگه 500 تا دامین. همه اینها بستگی به نوع سرور ، میزان Ram ، سیستم عامل اون و از همه مهمتر نوع دامین هایی است که روی اون سرور هستند.
سروری که load بالا داشته باشه و سرعتش کند بشه ، هر چقدر هم روش دامین کم باشه دیگه نباید روش سایت ایجاد کرد.
در هر حال شما کیفیت خدمات ما رو حتما دیده اید و می تونید توی همین فروم سوال کنید.
2- منظورتون از نظر امنیتی چیه ! Firewall های سخت افزاری و نرم افزاری بر روی همه سرورها نصب است.
3- نخیر. هزینه دامین به صورت جداگانه محاسبه می شود.
4- بله. domain Parking روی همه پلانها می دیم. البته باید درخواست کنید به صورت Default فعال نیست.
5- تا حدی که به ما مربوط می شود آشنایی داریم.
6- متاسفانه ما خصوصیات اضافه روی پلانها نمی دیم و شما در صورت نیاز باید به پلان بالاتر بروید. در مورد پلان 4 می تونید اگه بیشتر خواستید ایمیل بزنید.
7- منظورتون رو متوجه نشدم.
 

Ali_ix

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2003
نوشته‌ها
612
لایک‌ها
5
سن
39
محل سکونت
Tehran
سلام....
مرسی از جوابتون ...
موارد 3 و 7 شوخی بود ... :D
موفق باشید...
علی :cool:
 
بالا