برگزیده های پرشین تولز

سيستم Profile مشتریان PersianTools

knowhow

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2002
نوشته‌ها
3,478
لایک‌ها
22
بسیاری از مشتریان خدمات PersianTools خیلی بیشتر از یکی از ما سرویس دارند. بنابراین شاید براشون مشکل بشه که همه هاست ها و دامین هایی رو که از ما دارند همیشه در ذهن داشته باشند. یا اینکه تاریخ Expire شدن اون ها رو شاید فراموش کنند.
با توجه به اینکه PersianTools از ابتدا کلیه اطلاعات خریدهای مشتریان را در یک دیتابیس داخلی ذخیره می کرد ، تصمیم بر این شد که بخشی از این دیتابیس رو که مربوط به سفارشهای مشتریان می شه در اختیار خود کاربران هم قرار بدیم.
در این سیستم لیست کلیه سرویسهایی که از ما خریداری نموده اید به همراه تاریخ ثبت نام ، تاریخ اتمام و وضعیت پلان و سرور اون مشخص است. هر سرویسی که کمتر از یکماه به اتمام (Expire) اون مونده باشه به رنگ قرمز مشخص می شه تا کاربران سریعتر بتونن برای Renew اونها اقدام کنند.

سرویس هایی که در آینده از طریق این سیستم ارائه خواهند شد عبارت خواهند بود از :

1- درخواست سرویس جدید :
دیگه برای خرید خدمات جدید نیاز به پر کردن فرمها نخواهد بود بلکه با فشردن یک کلیک سرویس جدید را انتخاب می کنید و اطلاعات برای ما ارسال می شود.​
2- درخواست upgrade سرویس :
برای ارتقا پلان سرویس خود نیاز به مکاتبه و زدن ایمیل نخواهد بود. با فشردن یک کلید هزینه ارتقا محاسبه می شه و براتون نمایش داده می شه. در صورت تایید اطلاعات برای ما جهت اقدام ارسال خواهد شد.​
3- سیستم خرید اعتباری :
با این سیستم هر کاربر با توجه به میزان خریدی که تا به حال از PersianTools داشته دارای اعتبار ویژه ای خواهد شد که در حد اون اعتبار می تونه از سرویس های دیگه ما خرید کنه و ظرف مدت معینی پرداخت کنه.​

نحوه استفاده از سیستم :

برای استفاده از سیستم به آدرس http://www.persiantools.com/myaccount برید و در فرم پایینی ایمیل خودتون رو (منظور همون ایمیلی است که باهاش Order خدمات رو دادید) وارد نمایید. برای شما پسورد ورود به سیستم به صورت اتوماتیک Generate و ارسال می شه. هر کاربر فقط یکبار می تونه پسورد بگیره. در صورت فراموش نمودن پسورد و یا بروز هرگونه مشکل از طریق Help Desk مشکل رو مطرح نمایید تا براتون حل کنیم.
پس از دریافت password از طریق همین صفحه می تونید به سیستم وارد بشید.

هر گونه نظر و پیشنهاد ، پرسش و مشکلی اگه داشتید از طریق Help Desk مطرح کنید.

ضمنا در صورتیکه سفارشی که مربوط به شما هست ولی در اکانت شما منظور نشده و یا برعکس سفارشی در اکانت شماست که مربوط به شما نمی شده حتما ما رو در جریان بگذارید تا نسبت به حل موضوع اقدام کنیم.

هدف PersianTools ارائه خدمات هر چه بهتر و بی نقص تر به مشتریان است.
 
بالا