برگزیده های پرشین تولز

سیاست های کلی گوگل در سئو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

  • بله

  • خیر


Results are only viewable after voting.

bita.farahmand

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
31
اگه شما هم از علاقه مندان به سئو باشین یا وب مستر باشین حتما جدیدترین اخبار و مقالات سایت های خارجی مثل Moz و سایت های معروف دیگه رو حتما دیدین.تو این پست میخوام تجربم رو در رابطه با سیاست های کلی گوگل صحبت کنم.
  • سیاست اول: گوگل همیشه سعی می کنه دقیق ترین نتیجه رو به کاربرش نشون بده.: پشت این جمله خیلی مفهوم نشسته. اگه خوب درکش می فهمیم که گوگل دوست و دشمن ما نیست. گوگل نه قصد جریمه کردن مارو داره نه می خواد به ما حال بده. حالا خیلی از سئو کارای برجسته ایران توی تحلیل هاشون اشتباه فاحشی دارن. بارها برای ما پیش اومده سئو یک سایت نوپا رو به عهده می گیریم که رقابت و ترافیک زیادی نداره. ماه ها کار می کنیم و تولید محتوا می کنیم و توی شبکه های اجتماعی به اشتراک میذاریم و خیلی کارای دیگه. اما بعد میبینیم رقیبمون نه محتوای درست حسابی داره نه ظاهر مناسبی داره ولی لینک اوله و ما صفحه دوم!
تفسیر این موضوع نیازمند اطلاعات خیلی کاملی در مورد مفاهیم سئو داره. اگه ما بحث ضریب رو در سئو بدونیم کاملا راحت متوجه می شیم که امثال این سایت هایی که هیچ محتوا و UI خوبی ندارن چرا هنوز لینک اولن. اگه خواستین در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنین حتما به سایت ما به نشانی www.laravelweb.ir سر بزنید.
  • سیاست دوم: یکی دیگه از سیاست های گوگل اینه که کاری انجام میده که کسی متوجه نشه الگوریتم های گوگل دقیقا چه کاری انجام میدن.
خب اگه تازگیا به اخبارهایی که از گوگل و بقیه وب سایت ها درز پیدا می کنه توجه کرده باشید حتما این عنوان به چشمتون خورده: "الگوریتم فلوریدا-جدیدترین الگوریتم گوگل چیست و چگونه آن را دور بزنیم"
خیلی از سایت ها بعد از آپدیت این الگوریتم افت شدیدی داشتن و دنبال اینجور مقالات و آموزش ها هستن. عزیزان من گوگل فقط قصد گمراه کردن من و شما رو داره و هیچ وقت نمیاد ماه ها تلاش کنه الگوریتم آپدیت کنه بعد بیاد ریش و قیچی رو بده دست ما. هر اطلاعاتی که در مورد الگوریتم های گوگل شنیدین چه مستقیم از طرف گوگل چه غیر مستقیم. همه رو بزارین یه گوشه و فراموشش کنید.
همیشه سعی کنید کاری کنید که اگر گوگل قصد جریمه کردن سایت شما رو داشته باشه سایت هایی هم که دارن کاملا اصولی و کلاه سفید با هزینه های گزاف کار می کنن رو هم جریمه کنه.
  • سیاست سوم: امنیت خیلی برای گوگل مهمه و امتیاز بسیار زیادی به امنیت سایت ها میده و همه رو تشویق می کنه تا از پروتکل ssl استفاده کنن.
    خب این مورد نیاز به توضیج خاصی نداره. سایت هایی که از ssl استفاده کنن ربته خیلی بهتری میگیرن.
  • سیاست چهارم: سیاست بعدی گوگل اینه که اگر بفمه شما خودتون برای سایت خودتون لینک سازی کردین شمارو جریمه میکنه و گاهی مواقع مستقیم و بدون اخطار شمارو توی اون کلمه کلیدی پنالتی میکنه
    شما اگر قصد دارین برای سایتتون لینک سازی کنید اصلا نبایدبه گوگل لو بدین که خودتون این کارو کردین. این موضوع خیلی پیچیده ای نیست ولی خیلی بحث زیادی رو میطلبه. گوگل میتونه از history مرورگر ما- از IP و خیلی از موارد دیگه استفاده کنه تا بفهمه ما خودمون لینک رو ایجاد کردیم.اگه این مطلب براتون مفید بود نظرات خودتون و تجربیاتتون رو بگید تا دوستان هم استفاده کنن و مطالبآموزشی دیگه هم قرار بدیم
 
بالا