برگزیده های پرشین تولز

سیستم جامع دانشگاهی گلستان

Great_persia

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2007
نوشته‌ها
391
لایک‌ها
5
سلام

یه مدتی هست که همه دانشگاه‌های دولتی و پیام نور از سیستم گلستان استفاده می‌کنند. واقعا این سیستم افتضاح هست. فقط با مرورگر آشغال IE6 باز میشه. حالا اگه با IE7 هم باز می‌شد یه چیزی.
29vglzc.jpg


تو شکل نوشته نسخه 6 یا بالاتر ولی فقط با نسخه 6 کار می‌کنه!!! تازه بعد که وارد شدید اول مصیبت هست. رابط کاربری پیچیده و زشت هست. هیچی به هیچی. کلی باید وقت تلف کنی تا باز بشه. یعنی ما تو دانشگاهامون یه دونه برنامه‌نویس درست و حسابی نداریم. اون وزیر خنگ ارتباط رو که می‌گفت سرعت 56k کافی هست. دلم می‌خواد با همین دستام خفش کنم. حتما خودش اومده سیستم گلستان رو طبق سرعت 56 ساخته. تا کی ما دانشجوها باید مسخره دولت بشیم. یعنی هیچ کدوم از طراحان سایت گلستان نمی‌دونست که الان Firefox داره غوغا می‌کنه و تو قشر جون صدا کرده.
لطفا آدرس سایت ناظر بر سیستم‌های اینترنتی دانشگاه‌های ایران رو برام گیر بیارید. هیچ گروهی از دانشجویان طوماری اعتراضی بر ضد سیستم گلستان ننوشته؟ لطفا اگه بود آدرسش رو بدید. در ضمن راهنمایی کنید که چطور با این سیستم مبارزه کنیم. من تو دانشگاه پیام نور هستم.
 

newnaeemtaheri

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 ژوئن 2004
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
1
سن
39
محل سکونت
Tehran
عجب ... یک متر ریش داشتن و اعتقاد به ولی فقیه و امام زمان در مورد طراح وبسایت براشون مهمتر از تخصص در این زمینه هست دیگه ... این هم نتیجه اش !!!

سایت سازمان سنجش هم با آن همه دبدبه و کبکبه اش وقتی Script فارسی سازش را دیدم که از یک جای خیلی قدیمی کپی برداری شده بود و با دو تا if (!) "گ" و "پ"رو درست کرده بودند !
تازه روی Firefox هم جواب نمیداد !

یا رحیم مشایی که گفته بود : "با مردم اسرئیل دوست هستیم".

از فردا هزاران روحانی و آخوند و مدرس قم + 90% نمایندگان مجلس + شورای نگهبان + ...... همه روزی دویست دفعه فحش میدن و محکوم میکنند بنده خدا رو ....

این همه بلا که سر این ملت بیچاره اومد این آقایان کجا بودند ؟ چرا ساکت بودند ؟
مملکت دست یک مشت بی سواد نادان هست دیگه برادر ............. چی بگیم ؟
 
Last edited:

DesertRose

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
1,586
لایک‌ها
377
البته همه دانشگاه های سراسری از این سیستم استفاده نمیکنن
اما این گلستان خیلی مزخرف هست .
 
بالا