برگزیده های پرشین تولز

سیستم کسب درآمد و افزایش بازدید وطن پاپ vatanpop.ir

vatanpop

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2014
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
سن
34
پاپ آپ چیست ؟
پاپ آپ نوعی تبلیغ است ! به صورتی هر سایتی که کد پاپ آن در آن قرار بگیرد به ازای هر بازدید کننده که روی صفحه سایت کلیک کند، یک سایت دیگر در پشت سایت به نمایش در خواهد آمد .

نحوه کسب درآمد از طریق وطن پاپ دات آی آر به چه صورت است ؟
ابتدا در سایت عضو شوید ، و سپس سایت و یا وبلاگ خود را اضافه کنید، پس از تایید سایت شما ، از قیمت مدیریت سایت تایید شده ، کد پاپ آپ مخصوص را برداشته و درون سورس قالب (در کلیه صفحه ها) سایت و یا وبلاگ خود قرار دهید ، به ازای هر
نمایش تبلیغ برای بازدید کننده سایت شما (برای هر ایپی فقط روزانه یک بار حساب خواهد شد) مبلغی به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد ، که در صورت رسیدن به حد نصاب میتوانید درخواست واریز دهید.

*******************************************************

چرا تبلیغات پاپ آپ وطن پاپ دات آی آر را انتخاب کنید ؟
www.vatanpop.ir
1: تبلیغات شما برای هر آیپی به صورت اختصاصی به نمایش در خواهد آمد ، بر خلاف همکاران دیگر که سود خود را بر بازدهی تبلیغات مشتری ترجیح میدهند ما هرگز از پاپ اپ های زنجیره ای استفاده نمیکنیم، این یعنی بازدهی 100% برای شما عزیزان.
2: بست تیک روی سرور های قدرتمند ایرانی قرار دارد، و این مسئله باعث شده تبلیغات شما با 5 برابر سرعت بیشتر نمایش داده شود و این یعنی بازدهی 100% برای شما عزیزان
3: ما همراه بالا ترین کیفیت مناسب ترین قیمت را نیز برای شما عزیزان قرار دادیم تا حسن نیت خود را به شما عزیزان ثابت نماییم.
www.vatanpop.ir
****************************************************************************
برای سفارش تبلیغات از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

09352689910
[email protected]
برای سفارش حتما ابتدا در سایت عضو شوید
 
بالا