برگزیده های پرشین تولز

شروع عرضه جهانی لنوو Lemon 3 از نمایشگاه

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
تقریبا یک ماه پیش کمپانی لنوو که اصلیتی چینی دارد، یکی از محصولات میان‌رده و خوش‌قیمت خود به نام Lemon 3 را رونمایی کرد. این اسمارت‌فون میان‌رده تا به امروز تنها در چین عرضه می‌شد. اما طبق تیزرهای تبلیغاتی جدید که از طرف شرکت لنوو منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که نمونه بین‌المللی این گوشی، در نمایشگاه ۲۰۱۶ بارسلون معرفی شود. با ittl همراه باشید.
لنوو Lemon 3 به نوعی رقیبی برای گوشی Xiaomi Redmi 3 است که مشخصاتی شبیه به آن دارد و قیمتی حدود ۱۰۰ دلار و بسیسار نزدیک به محصول تحسین شده شیائومی دارد. پس از عرضه موفقیت‌آمیز این گوشی در چین، لنوو قصد دارد تا در نمایشگاه پیش روی بارسلون ۲۰۱۶، نمونه جهانی این محصول را نیز ارائه کند. به احتمال زیاد این محصول ابتدا در هند عرضه شده و سپس بازارهای جهانی را هدف خواهد گرفت.
اما ار مشخصات فنی Lemon 3 که برای یک گوشی با چنین قیمتی، بسیار فوق‌العاده است، می‌توان به بدنه کاملا فلزی، صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. لنوو برای قلب تپنده این محصول از پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام Snapdragon 616 SoC با قدرت ۱.۵ گیگاهرتز استفاده کرده است. ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت نصب کارت حافظه، نیاز کاربران به سرعت و حافظه ذخیره سازی را برطرف می‌کند. بعلاوه پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، این محصول را جزو لیست با کیفیت‌های ارتباطی قرار داده است. باتری Lemon 3 یک باتری معمولی ۲۷۵۰ میلی‌آنپری است که برای استفاده‌های معمولی مناسب است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز، سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ در این اسمارت‌فون استفاده شده است. باید منتظر شروع نمایشگاه بارسلون باشیم تا ببینیم آیا شرکت‌های نوپای چینی در کنار غول‌های تکنولوژی، می‌توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند؟


منبع:
شروع عرضه جهانی لنوو Lemon 3 از نمایشگاه
 
بالا