برگزیده های پرشین تولز

شرکت رویول از گوشی تاشو فلکس پای ۲ رونمایی کرد

AMIR beIN SPORTS

کاربر فعال بازارچه
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 جولای 2015
نوشته‌ها
1,388
لایک‌ها
2,511
محل سکونت
تهران

اگر به خاطر داشته باشید اولین گوشی تاشو در دنیا را شرکت چینی به نام فلکس پای رونمایی و به بازار عرضه کرد. حالا ساعاتی قبل این شرکت از نسل جدید این گوشی تاشو با نام فلکس پای 2 پرده برداشت. نقطه قوت این موبایل تاشو علاوه بر صفحه‌نمایش انعطاف پذیرش استفاده از پردازنده اسنپدراگون 865 است.

در بخش طراحی این دستگاه نسبت به نسخه قبلی تفاوت زیادی را شاهد نیستیم و براساس ادعا این شرکت چینی این نمایشگر می‌تواند تا ۱٫۸ میلیون مرتبه باز و بسته شود که در این بخش قدرت‌نمایی می‌کند. علاوه بر این براساس گفته‌ها این نمایشگر از لحاظ روشنایی، کنتراست و رفرش‌ریت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
FlexPai-2-1.jpg
-

این موبایل تاشو در زمانی که باز شده باشد ابعاد 7.8 اینچی دارد و در زمان بسته بودن سایز این دستگاه به 5.5 اینچ افول پیدا می‌کند. در حالت بسته بودن نمایشگری که در پشت دستگاه قرار می‌گیرد به عنوان نمایشگر ثانویه عمل می‌کند که اندازه آن 5.4 اینچی خواهد بود. رزولوشن صفحه‌نمایش فکلس پای 2 برابر با ۱۹۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است که در حالت بسته هم نمایشگر اصلی و ثانویه به ترتیب از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ و ۱۴۴۰ در ۸۱۰ بهره می‌برند.
وزن گوشی تاشو فلکس پای ۲ برابر با 339 گرم است که نسبت به نسخه قبلی خود سنگین‌تر است و اگر بخواهیم این گوشی را با موبایل تاشو سامسونگ مقایسه کنیم، وزن گلکسی زد فولد 2 برابر با 282 گرم است. از دیگر تغییراتی که در این نسخه شاهد هستیم، بهبود کیفیت‌ دوربین‌ها است. درواقع این گوشی تاشو از دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، البته همین دوربین‌ها به عنوان دوربین سلفی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.
FlexPai-2-2.jpg
-

این موبایل توسط یک باتری ۴۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین نیرو می‌شود که خود این باتری از طریق شارژ سریع ۱۸ واتی نیروی خود را تامین می‌کند. کاربرانی که قصد خرید این دستگاه را دارند می‌توانند از بین دو کانفیگ ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کنند. این موبایل تاشو با قیمت 1471 دلار به بازار چین عرضه خواهد شد که البته هنوز مشخص نیست که آیا در بازار جهانی به فروش خواهد رسید یا خیر.
 

h3saam

Registered User
تاریخ عضویت
28 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
155
لایک‌ها
392
خیلی گوشی زیبایی هست
 
بالا