برگزیده های پرشین تولز

balavipourali

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
29
لایک‌ها
3
سن
46
Netscape communication اولین شرکتیه که در زمینه طراحی سایت در سال 1994 شروع به فعالیت کرد و جنگ بین مرورگرها باعث رشد و پیشرفت در طراحی سایت شد. شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارن که طراحی وب سایت خودمونو می تونیم بهشون واگذار کنیم ولی باید بدونیم کدوم خوبه و برای ما مناسبه. وقتی به فکر راه اندازی یک وب سایت افتادین باید به شکل و شمایل سایت و پشتیبانی اون هم فکر کنید ، معمولا شرکت های طراحی سایت ارائه کننده خدمات ثبت دامنه و هاستینگ هم دارن و در این حالت باید نیروهایی ویژه برای پشتیبانی دامنه و هاستینگ هم داشته باشن. حالا شاید با خودتون بگید که طراحی سایت رو اگر به یک شخص واگذار کنم ، هزینه کمتری هم متحمل می شم اما به این فکر کنید که دیگه پشتیبانی ای در کار نیست و هر مشکلی برای وب سایت پیش بیاد باید هزینه جداگانه براش بکنید. پس اگر می خواید یک وب سایت خوب داشته باشید بهتره که از یک شرکت طراحی سایت معتبر و خوب کمک بگیرید و فقط یک بار برای همیشه هزینه کنید. وقتی که به ایجاد کسب و کار یا تجارت فکر می کنیم بیشترین هدفی که داریم کسب درآمد و برند شدنه ، طراحی سایت خوب و حرفه ای تو این کار بهتون کمک می کنه.




حالا سوال اینه که با کی کار کنید؟
مسلما با شرکت هایی کار کنید که تو کشور خودتون خدمات می دن چون همیشه قابل دسترسی هستن و هر مشکلی که پیش بیاد جوابگویی و پشتیبانی سریع دارن. در درجه دوم اینکه با رقبای شما و کشور شما و کسب و کار شما آشنایی بیشتری دارن و بهتر می تونن کمکتون کنن و طراحی قابل قبول تری ارائه بدن. دارکوب یک شرکت خدمات سئو و طراحی سایته که خدمات کاملی رو در مورد طراحی سایت ارائه میده. خوشحال میشیم اگه بتونیم کمک کنیم سایت های ایرانی از نظر زیبایی، امنیت، فناوری و کلا از تمام جهات با بهترین سایت های جهان برابری کنن پس برای مشاوره با ما تماس بگیرید تا با بهترین ها مواجه بشید.





وظایف شرکت های طراحی سایت :


  • مشاوره رایگان برای طراحی وب سایت شما
  • تشخیص نیاز و سلیقه شما
  • مشاوره برای افزایش فروش و استفاده مناسب از سایت
  • مشخص کردن چارت زمانی برای تحویل وب سایت
  • پشتیبانی و رصد فنی تا مدتی مشخص بعد از انجام طراحی سایت
  • راهنمایی مشتری برای مدیریت و توسعه سایت
  • متعهد شدن به انجام پروژه با رضایت کامل مشتری
  • رعایت موارد مربوط به امنیت ، سرعت و پایداری
  • لحاظ کردن امکان توسعه پذیری سایت
دارکوب در کنار خدمات طراحی وب که در بالا ذکر شد و سئو ، خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب نیز ارائه می کنه.
سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir
شرکت طراحی سایت
sitedesign.png
 
بالا