برگزیده های پرشین تولز

شرکت پایور دیزل آسیا

paivar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
32
پایور دیزل آسیا تولید کننده انواع دیزل ژنراتور در ایران میباشد، این شرکت به عنوان یک شهروند حقوقی نسبت به جامعه ای که در آن به کسب و کار اشتغال دارد مسئول است. این مسئولیت اجتماعی به معنای آن است که شرکت در تمام حوزهای
کاری خود اعم از کارکنان، مشتریان، پیمانکاران، محیط زیست و جامعه نگاهی مسئولانه داشته و در تمامی رفتارهای خود تلاش مینماید اخلاق کسب و کار را رعایت نموده و نسبت به جامعه مخاطب خود پاسخ گو باشد.

ما به عنوان شرکتی مسئول در صنعت دیزل ژنراتور فعالیت خود را آغاز نموده ایم. با کسب نمایندگی از معتبرترین برندهای این صنعت در جهان نسبت به تولید با کیفیت ترین محصولات اقدام نموده ایم و به پشتوانه دانش تخصصی همکارانمان همواره در حال رشد بوده ایم.
سالها تجربه اجرایی مدیران ارشد در صنعت دیزل ژنراتور شرکت در عرصه کسب و کار داخلی و بین المللی ما را به این باور داشته است که شرکتها برای عبور از پیچیدگیهای بازار کسب و کار امروز باید نگاهی مسئولانه و خردمندانه به مشتری و نیازهای او داشته باشند.
خلق فضایی که بتواند برای مشتری اعتماد ایجاد کند، در طول زمان منجر به وفاداری و پایداری مشتری خواهد شد. در دنیای امروز تنها شرکتهایی توان ماندن در عرصه رقابت را دارند که مشتریان وفاداری دارند.

محصولات این شرکت شامل کوپل موتورهای دیزل پرکینز انگلستان، کامینز و ولوو سوئد با ژنراتورهای استمفورد انگلستان و مکالته ایتالیا میباشد. وجود زیر ساختها و توانمندیهای تولیدی این شرکت سبب گردیده است که بتواند حجم سفارشات انبوه را در حداقل زمان ممکن جهت رفع نیاز بازار و مصرف کننده نهایی آماده نماید.

این شرکت توانسته است با وجود این توانمندیها در کنار نیروی انسانی مجرب بتواند از کمپانی پرکینز انگلستان OEM Certificate در زمینه تولید دیزل ژنراتور دریافت نماید.


شرکت پایور دیزل آسیا ( پاور دیزل سابق )هم اکنون با ۳۰ سال تجربه به عنوان نماینده دیزلهای Perkins انگلستان در امر تولید دیزل ژنراتور در همه توانها از رنج ۷KVA تا ۲۵۰۰KVA در حال فعالیت می باشد. همچنین از دیگر محصولات این شرکت میتوان به برندهای معتبری چون Cummins, STAMFORD , Maccalte , Volvo اشاره نمود.
کارخانه این شرکت واقع در ۳۰ کیلومتری تهران و در شهرک صنعتی پرند واقع شده است. این مجموعه که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع ایجاد شده است شامل سالن رنگ الکترواستاتیک, سالن تعمیرگاه, سالن برق و الکترونیک, سالن فلز کاری و همچنین شامل بخشهای اداری و رفاهی می باشد. شرکت پایور دیزل آسیا مفتخر است که با استفاده از تکنسین های متخصص و تجهیزات مدرن و پیشرفته در اندک زمانی قادر به اخذ certificate از شرکت Perkins انگلستان شده است و هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کننذگان دیزل ژنراتور، کانوپی سایلنت و تجهیزات وابسته آن در ایران می باشد, زیرا که توانسته محصولات خود را در سطح کیفی محصولات اروپایی ارائه نماید.

زمینه های فعالیت این شرکت به شرح ذیل میباشد :
– مشاوره در انتخاب توان دیزل ژنراتور (با توجه به میزان بار، الگوی مصرف،محل نصب، محدودیتهای مکانی و … ).
– تامین و کوپله انواع دیزل ژنراتور از توان ۹KVA تا ۲۵۰۰KVA تحت OEM Certificate شرکت Perkins انگستان
با آلترناتورهای استمفورد (STAMFORD) ، مکالته (MeccAlte) و لوری سومر (Leroy Somer)
– طراحی و ساخت تابلوهای کنترل سنکرون (پارالل)، اتوماتیک (ATS) و دستی (Manual) با قابلیت طراحی و اجرای سیستمهای مانیتورینگ دیزل ژنراتور از طریق موبایل و اینترنت،
– طراحی، ساخت و نصب کانوپی سایلنت (Silent Canopy) در ابعاد ۹KVA تا ۲۵۰۰KVA و امکان ساخت سفارشی متناسب با محدودیتهای محل نصب دیزل ژنراتور،
– ساخت شاسی های موبایل برای دیزل ژنراتور در مدلهای دو چرخ، چهار چرخ و کانتینری تا ۲۵۰۰KVA،
– ساخت لوازم جانبی شامل هیتر دیزل ژنراتور، خفه کن اگزوز (Silencer)
– ارائه خدمات پس از فروش شامل سرویس دیزل ژنراتور، تامین لوازم یدکی ، دیاگ دیزل ژنراتور و …
– تعمیر دیزل ژنراتور از بازدید و عیب یابی تا رده تعمیرات اساسی و اورهال
سایت : دیزل ژنراتور
 
بالا