برگزیده های پرشین تولز

شغل پردرآمد برای جویندگان کار و شغل مستقل در شهر خودتان و اینترنت بدون سرمایه و دانش فنی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

daneshbin

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
75
محل سکونت
ایران
شغل جدید برای جویندگان کار
* شما هم میتوانید مدیر و کارفرمای خود باشید …
آری درست متوجه شده اید ! داشتن شغلی مستقل برای خودتان تنها چیزی است که به دنبال آن می گردید ، در غیر این صورت این متن را مشاهده نمی کردید !!!
ما در کنار شما و دوشادوش شما قرار داریم تا هم شما به درآمد برسید و هم ما .
بدون شک کسب درآمد میلیونی در ماه برای شما توسط خودتان به نفع ما هم خواهد بود . ما ادعا نمی کنیم که به شما شغل جدیدی را معرفی میکنیم تا به سود برسید ! خیر ! ما هم در کنار شما به سود خواهیم رسید اگر شما به سود برسید .یک معامله دوطرفه ومساوی.
آنچه شما از ما دریافت خواهید کرد شغلی است که سرمایه اولیه آن تنها ۴۹ هزارتومان خواهد بود .
شما با دریافت این شغل از سوی ما می توانید به فروش بپردازید و هرچه مشتری در سیستم اضافه میکنید از آن طریق درآمد میلیونی خود را آغاز کنید .
افزودن تعداد غیر قابل شمارش کاربر در سیستم نمایندگی پیام کوتاه برای شما از جمله مواردی است که ما در سیستم های خود آنرا افزوده ایم .
در نظر بگیرید که شما به ما ۴۹ هزارتومان برای آغاز کار خود پرداخت کرده اید .
حال فعالیتی که شما آغاز می کنید فروش پنل های پیام کوتاه و اس ام اس است که مشتریان شما میتوانند وارد سایت شما شده و اقدام به ارسال تبلیغات خود بر روی موبایل های شهرتان کنند .
حال اگر شما هر پنل پیام کوتاه را به هر مشتری ۵۰ هزارتومان بفروش برسانید ، تنها با فروش ۱ پنل پیام کوتاه سرمایه اولیه خود را به دست آورده اید و حالا دیگر هرچه پنل بفروشید می شود تمام سود و درآمد خالص شما !
در نظر بگیرید اگر تنها در هر روز ۲ مشتری جدید در سیستم اضافه کنید می شود روزانه ۱۰۰ هزارتومان و ماهیانه ۳ میلیون تومان !!!
باورش سخت است ؟
خیر ! حال هرچقدر فعالیت خود را در شهرتان گسترش دهید و مشتریان جدیدی بیابید درآمدتان بیشتر خواهد شد .
حال برای یافتن مشتریان جدید می توانید به دانشگاه ها – مدارس – هیات مذهبی – دفاتر بیمه – شرکت ها – روابط عمومی سازمان ها – کارخانجات – آژانس ها – سالن های ورزشی و خیلی جاهای دیگر که با افراد بسیاری در ارتباط هستند مراجعه کنید و آنها را از مزایای سیستم پنل پیامک خود آگاه کنید .
در نظر داشته باشید آن سازمان ها و اداراتی که همیشه با مردم مواجه هستند می توانند از این سیستم استفاده کنند .

به عنوان نمونه :

* مدارس میتوانند نمرات دانش آموزان را از طریق این سیستم به راحتی به موبایل های والدین دانش آموزان ارسال کنند .
* هتل ها می توانند تبلیغات خود را بر روی موبایل ها ارسال کنند و تبلیغ کار خود را انجام دهند و یا پس از ورود یک مسافر به هتل ، بر روی موبایل مشتری خود اس ام اس ارسال کنند و ورودش را به هتل تبریک بگویند .
* دانشگاه ها می توانند نمرات دانشجویان را از طریق پیامک به اطلاع آنها برسانند .
* آژانس ها می توانند ساعات پرواز و یا تورهای خود را به اطلاع مشتریان قدیمی یا جدید خود برسانند .
* کارخانجات می توانند در ایام خاص به ارسال پیامک بر روی موبایل های کارمندان خود بپردازند و به تبریک یا تسلیت ایام بپردازند یا از تلاشهای آنان قدردانی کنند .
* شرکت ها میتوانند محصولات خود را به مردم از طریق اس ام اس معرفی کنند .
* سالن های ورزشی می توانند در ارتباط با پرداخت شهریه با اعضای خود در ارتباط باشند .
* آتلیه های عکاسی می توانند با ارسال پیامک به مشتریان قدیمی خود سالگرد ازدواج انان را تبریک بگویند .
* سالن های آرایش زنان می توانند با ارسال پیامک بر روی موبایل مشتریان خود آنان را از تخفیف های جدید خود با خبر سازند .
* هیات های مذهبی می توانند تاریخ و ساعت و آدرس برپایی جلسات را در اختیار سایر اعضای جلسه برسانند .
* دفاتر بیمه میتوانند به راحتی سررسید های بیمه را در فواصل زمانی مختلف به اطلاع مشتریان خود برسانند و از صرف هزینه های دیگر از جمله : تخصیص یک خط اختصاصی برای تماس تلفنی با مشتریان بیمه شده با صرف هزینه برای یک نفر که دائم به همه زنگ بزنند جلوگیری کنند و حتی می توانند از لحظه ای که یک مشتری در آن دفتر بیمه خود را تحت بیمه قرار می دهد برای سال اینده ، اس ام اس را از الان تنظیم کنند تا همزمان با سررسید آن به اطلاع مشتری برسد .

و خوب هزاران امکان برای هزاران کار و شغل که به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید .
حال با این توضیحات که برای نخستین بار توسط مدیا اس ما اس به شما ارائه شد ، آیا هنوز احساس می کنید شغلی بهتر از این شغل وجود دارد که بتواند هم برای شما جذاب باشد و هم درآمد خوبی داشته باشد ؟
اگر سراغ دارید به ما هم اطلاع دهید !
همین امروز تجارت خود را با مدیریت خودتان آغاز کنید .
ما در کنار شما خواهیم ماند …


سرویس ریسلری سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت ریسلری مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ( rebranding ) ارائه می شود یعنی هر ریسلر می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای ریسلرهای هر ریسلر نیز وجود دارد و هر ریسلری که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس ریسلری مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را بدون هیچ گونه نام و نشانی از مدیا اس ام اس راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

امکانات کلی سرویسی که در اختیار ریسلرها قرار می گیرد به شرح زیر است:

۱_ دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی:

هر ریسلر می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی ریسلر خواهد بود.

۲_ درج لوگو اختصاصی:

هر ریسلر می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد.

۳_ واگذاری نامحدود پنل کاربری:

هر ریسلر می تواند به تعداد نامحدود کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین ریسلر می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد.

۴_ واگذاری نامحدود ریسلری مستقل:

هر ریسلر می تواند با پرداخت حق ثبت ریسلر، به تعداد نامحدود ریسلر مستقل ثبت کرده و پنل های ریسلری را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های ریسلری نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و ریسلر می تواند پنل های ریسلری را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید.

۵_ تعیین قیمت ها:

در این سرویس، ریسلر به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و ریسلری، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار ریسلر می باشد و تمامی درآمدهای ریسلر از این سرویس متعلق به وی خواهد بود.

۶_ تعیین تعرفه ها:

تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار ریسلر خواهد بود. همچنین ریسلر می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و ریسلرها ایجاد نماید.

۷_ شماره های مجازی دائمی:

واگذاری شماره های مجازی به ریسلرها از پیش شماره ۳۰۰۰ و به صورت دائمی خواهد بود اما ریسلرها می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت دائمی یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند. همچنین ریسلرها می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و ریسلرهای خود قرار دهند.
نکته مهم: افرادی که قبلاً به صورت مستقل یا نماینده سایر سرویس دهندگان فعالیت داشته و شماره های ۳۰۰۰ ارائه می کرده اند می توانند شماره های قبلی خود را به سرویس ریسلری منتقل کرده و بدون پرداخت هزینه مجدد، از آن ها استفاده نمایند. بدیهی است حق امتیاز شماره های ۱۴ و ۱۲ و ۱۰ رقمی از رنج هر شماره ۸ رقمی کماکان برای صاحب آن شماره محفوظ خواهد بود. یادآور می شود انتقال شماره مجازی مشروط به همکاری سرویس دهنده قبلی یا ارائه مستندات مالکیت شماره مجازی نظیر قرارداد یا فاکتور معتبر فروش قطعی شماره است. (برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید)​
۸_ عدم نیاز به هاست یا سرور:
سرویس ریسلری سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط مدیا اس ام اس تأمین می شود.

[h=2]نکات مهم و قابل توجه :[/h]
  • نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به مدیا اس ام اس پرداخت نمی کند .
  • نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .
  • تمامی پنل ها قابلیت ارتقاء به یکدیگر را با پرداخت ما به التفاوت دارا می باشند
  • همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند



[h=2]امکانات بسته های نمایندگی :[/h] پنل های نمایندگی دارای کلیه امکانات پنل های کاربری هستند و برخی امکانات ویژه عبارت اند از :

  • ارائه سامانه بر روی دامنه یا زیر دامنه اختصاصی نماینده (Yourname.com)
  • قابلیت ایجاد لوگوی اختصاصی برای نماینده
  • ثبت درباره ما ، تماس با ما و متن کپی رایت اختصاصی برای نماینده
  • قابلیت ایجاد تعرفه دلخواه توسط نماینده
  • قابلیت تعریف بسته های مختلف و سطوح دسترسی توسط نماینده
  • ایجاد کاربر به تعداد مشخص
  • پرداخت الکترونیک اختصاصی برای نماینده
  • سیستم پشتیبانی تیکت اختصاصی نماینده

اما سوالاتی که احتمالا برای شما پیش بیاد :

سود نمایندگی سامانه مستقل پیام کوتاه از چیست ؟

سود ارایه نمایندگی + سود پنل کاربری + سود از شماره اختصاصی + سود فروش شارژ به نمایندگان و پنل های کاربری


آیا اسمی از شما در پنل ها بکار برده می شود ؟
خیر , شما کاملا مستقل خواهید بود , دامنه و لوگوی اختصاصی خواهید داشت , فقط شارژ را از ما میخرید

و دیگر سوالات هم میتونید از طریق پشتیبانی با ما در تماس باشید .....

مزیت دیگر اخذ نمایندگی از ما اینه که ما برای نمایندگان خود دوره های افزایش فروش و بازاریابی برگزار میکنیم که بهشون کمک میکنیم که بیشتر فروش داشته باشند ....


[h=3] [/h] ۱ نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه با لوگو و ادرس اختصاصی و ایجاد نمایندگی سامانه به صورت سالیانه فقط ۴۹ هزار تومان :
۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه رایگان +شماره ۱۴ رقمی اختصاصی رایگان + دامنه ی آی آر رایگان + بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف کل ایران + کتاب افزایش فروش با قابلیت ویرایش توسط شما برای ارایه به مشتری به صورت رایگان



[h=2]دموی نمایندگی :[/h]
نام کاربری : demo17
رمز عبور :۱۲۳۴


سفارش آنلاین


جهت خواندن توضیحات بیشتر و اطلاع از مزیت های نمایندگی سامانه پیام کوتاه حتما اینجا را مطالعه بفرمایید

همین امروز تجارت خود را با مدیریت خودتان آغاز کنید .

ما در کنار شما خواهیم ماند …


دموی نمایندگی :

نام کاربری : demo17
رمز عبور :۱۲۳۴
تعرفه شارژ پیامک شروع برای نمایندگان: 104 ریال

جهت سفارش سامانه مستقل لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید تا به صفحه ی سفارش آنلاین منتقل شوید و هزینه را انلاین پرداخت کنید و سفارش خود را برای مدیریت سامانه ارسال نمایید​
نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه با لوگو و ادرس اختصاصی و ایجاد نمایندگی سامانه به صورت سالیانه فقط ۴۹ هزار تومان :
۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه رایگان +شماره ۱۴ رقمی اختصاصی رایگان + دامنه ی آی آر رایگان + بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف کل ایران + کتاب افزایش فروش با قابلیت ویرایش توسط شما برای ارایه به مشتری به صورت رایگان



 

irancelltopup

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
956
لایک‌ها
95
محل سکونت
shiraz
شغل جدید برای جویندگان کار
* شما هم میتوانید مدیر و کارفرمای خود باشید …
آری درست متوجه شده اید ! داشتن شغلی مستقل برای خودتان تنها چیزی است که به دنبال آن می گردید ، در غیر این صورت این متن را مشاهده نمی کردید !!!
ما در کنار شما و دوشادوش شما قرار داریم تا هم شما به درآمد برسید و هم ما .
بدون شک کسب درآمد میلیونی در ماه برای شما توسط خودتان به نفع ما هم خواهد بود . ما ادعا نمی کنیم که به شما شغل جدیدی را معرفی میکنیم تا به سود برسید ! خیر ! ما هم در کنار شما به سود خواهیم رسید اگر شما به سود برسید .یک معامله دوطرفه ومساوی.
آنچه شما از ما دریافت خواهید کرد شغلی است که سرمایه اولیه آن تنها ۴۹ هزارتومان خواهد بود .
شما با دریافت این شغل از سوی ما می توانید به فروش بپردازید و هرچه مشتری در سیستم اضافه میکنید از آن طریق درآمد میلیونی خود را آغاز کنید .
افزودن تعداد غیر قابل شمارش کاربر در سیستم نمایندگی پیام کوتاه برای شما از جمله مواردی است که ما در سیستم های خود آنرا افزوده ایم .
در نظر بگیرید که شما به ما ۴۹ هزارتومان برای آغاز کار خود پرداخت کرده اید .
حال فعالیتی که شما آغاز می کنید فروش پنل های پیام کوتاه و اس ام اس است که مشتریان شما میتوانند وارد سایت شما شده و اقدام به ارسال تبلیغات خود بر روی موبایل های شهرتان کنند .
حال اگر شما هر پنل پیام کوتاه را به هر مشتری ۵۰ هزارتومان بفروش برسانید ، تنها با فروش ۱ پنل پیام کوتاه سرمایه اولیه خود را به دست آورده اید و حالا دیگر هرچه پنل بفروشید می شود تمام سود و درآمد خالص شما !
در نظر بگیرید اگر تنها در هر روز ۲ مشتری جدید در سیستم اضافه کنید می شود روزانه ۱۰۰ هزارتومان و ماهیانه ۳ میلیون تومان !!!
باورش سخت است ؟
خیر ! حال هرچقدر فعالیت خود را در شهرتان گسترش دهید و مشتریان جدیدی بیابید درآمدتان بیشتر خواهد شد .
حال برای یافتن مشتریان جدید می توانید به دانشگاه ها – مدارس – هیات مذهبی – دفاتر بیمه – شرکت ها – روابط عمومی سازمان ها – کارخانجات – آژانس ها – سالن های ورزشی و خیلی جاهای دیگر که با افراد بسیاری در ارتباط هستند مراجعه کنید و آنها را از مزایای سیستم پنل پیامک خود آگاه کنید .
در نظر داشته باشید آن سازمان ها و اداراتی که همیشه با مردم مواجه هستند می توانند از این سیستم استفاده کنند .

به عنوان نمونه :

* مدارس میتوانند نمرات دانش آموزان را از طریق این سیستم به راحتی به موبایل های والدین دانش آموزان ارسال کنند .
* هتل ها می توانند تبلیغات خود را بر روی موبایل ها ارسال کنند و تبلیغ کار خود را انجام دهند و یا پس از ورود یک مسافر به هتل ، بر روی موبایل مشتری خود اس ام اس ارسال کنند و ورودش را به هتل تبریک بگویند .
* دانشگاه ها می توانند نمرات دانشجویان را از طریق پیامک به اطلاع آنها برسانند .
* آژانس ها می توانند ساعات پرواز و یا تورهای خود را به اطلاع مشتریان قدیمی یا جدید خود برسانند .
* کارخانجات می توانند در ایام خاص به ارسال پیامک بر روی موبایل های کارمندان خود بپردازند و به تبریک یا تسلیت ایام بپردازند یا از تلاشهای آنان قدردانی کنند .
* شرکت ها میتوانند محصولات خود را به مردم از طریق اس ام اس معرفی کنند .
* سالن های ورزشی می توانند در ارتباط با پرداخت شهریه با اعضای خود در ارتباط باشند .
* آتلیه های عکاسی می توانند با ارسال پیامک به مشتریان قدیمی خود سالگرد ازدواج انان را تبریک بگویند .
* سالن های آرایش زنان می توانند با ارسال پیامک بر روی موبایل مشتریان خود آنان را از تخفیف های جدید خود با خبر سازند .
* هیات های مذهبی می توانند تاریخ و ساعت و آدرس برپایی جلسات را در اختیار سایر اعضای جلسه برسانند .
* دفاتر بیمه میتوانند به راحتی سررسید های بیمه را در فواصل زمانی مختلف به اطلاع مشتریان خود برسانند و از صرف هزینه های دیگر از جمله : تخصیص یک خط اختصاصی برای تماس تلفنی با مشتریان بیمه شده با صرف هزینه برای یک نفر که دائم به همه زنگ بزنند جلوگیری کنند و حتی می توانند از لحظه ای که یک مشتری در آن دفتر بیمه خود را تحت بیمه قرار می دهد برای سال اینده ، اس ام اس را از الان تنظیم کنند تا همزمان با سررسید آن به اطلاع مشتری برسد .

و خوب هزاران امکان برای هزاران کار و شغل که به راحتی می توانید به آن دست پیدا کنید .
حال با این توضیحات که برای نخستین بار توسط مدیا اس ما اس به شما ارائه شد ، آیا هنوز احساس می کنید شغلی بهتر از این شغل وجود دارد که بتواند هم برای شما جذاب باشد و هم درآمد خوبی داشته باشد ؟
اگر سراغ دارید به ما هم اطلاع دهید !
همین امروز تجارت خود را با مدیریت خودتان آغاز کنید .
ما در کنار شما خواهیم ماند …


سرویس ریسلری سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت ریسلری مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری ( rebranding ) ارائه می شود یعنی هر ریسلر می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای ریسلرهای هر ریسلر نیز وجود دارد و هر ریسلری که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس ریسلری مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را بدون هیچ گونه نام و نشانی از مدیا اس ام اس راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

امکانات کلی سرویسی که در اختیار ریسلرها قرار می گیرد به شرح زیر است:

۱_ دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی:

هر ریسلر می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی ریسلر خواهد بود.

۲_ درج لوگو اختصاصی:

هر ریسلر می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد.

۳_ واگذاری نامحدود پنل کاربری:

هر ریسلر می تواند به تعداد نامحدود کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین ریسلر می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد.

۴_ واگذاری نامحدود ریسلری مستقل:

هر ریسلر می تواند با پرداخت حق ثبت ریسلر، به تعداد نامحدود ریسلر مستقل ثبت کرده و پنل های ریسلری را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های ریسلری نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و ریسلر می تواند پنل های ریسلری را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید.

۵_ تعیین قیمت ها:

در این سرویس، ریسلر به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و ریسلری، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار ریسلر می باشد و تمامی درآمدهای ریسلر از این سرویس متعلق به وی خواهد بود.

۶_ تعیین تعرفه ها:

تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار ریسلر خواهد بود. همچنین ریسلر می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و ریسلرها ایجاد نماید.

۷_ شماره های مجازی دائمی:

واگذاری شماره های مجازی به ریسلرها از پیش شماره ۳۰۰۰ و به صورت دائمی خواهد بود اما ریسلرها می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت دائمی یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند. همچنین ریسلرها می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و ریسلرهای خود قرار دهند.
نکته مهم: افرادی که قبلاً به صورت مستقل یا نماینده سایر سرویس دهندگان فعالیت داشته و شماره های ۳۰۰۰ ارائه می کرده اند می توانند شماره های قبلی خود را به سرویس ریسلری منتقل کرده و بدون پرداخت هزینه مجدد، از آن ها استفاده نمایند. بدیهی است حق امتیاز شماره های ۱۴ و ۱۲ و ۱۰ رقمی از رنج هر شماره ۸ رقمی کماکان برای صاحب آن شماره محفوظ خواهد بود. یادآور می شود انتقال شماره مجازی مشروط به همکاری سرویس دهنده قبلی یا ارائه مستندات مالکیت شماره مجازی نظیر قرارداد یا فاکتور معتبر فروش قطعی شماره است. (برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید)​
۸_ عدم نیاز به هاست یا سرور:
سرویس ریسلری سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط مدیا اس ام اس تأمین می شود.

نکات مهم و قابل توجه :


  • نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به مدیا اس ام اس پرداخت نمی کند .
  • نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .
  • تمامی پنل ها قابلیت ارتقاء به یکدیگر را با پرداخت ما به التفاوت دارا می باشند
  • همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند



امکانات بسته های نمایندگی :

پنل های نمایندگی دارای کلیه امکانات پنل های کاربری هستند و برخی امکانات ویژه عبارت اند از :

  • ارائه سامانه بر روی دامنه یا زیر دامنه اختصاصی نماینده (Yourname.com)
  • قابلیت ایجاد لوگوی اختصاصی برای نماینده
  • ثبت درباره ما ، تماس با ما و متن کپی رایت اختصاصی برای نماینده
  • قابلیت ایجاد تعرفه دلخواه توسط نماینده
  • قابلیت تعریف بسته های مختلف و سطوح دسترسی توسط نماینده
  • ایجاد کاربر به تعداد مشخص
  • پرداخت الکترونیک اختصاصی برای نماینده
  • سیستم پشتیبانی تیکت اختصاصی نماینده

اما سوالاتی که احتمالا برای شما پیش بیاد :

سود نمایندگی سامانه مستقل پیام کوتاه از چیست ؟

سود ارایه نمایندگی + سود پنل کاربری + سود از شماره اختصاصی + سود فروش شارژ به نمایندگان و پنل های کاربری


آیا اسمی از شما در پنل ها بکار برده می شود ؟
خیر , شما کاملا مستقل خواهید بود , دامنه و لوگوی اختصاصی خواهید داشت , فقط شارژ را از ما میخرید

و دیگر سوالات هم میتونید از طریق پشتیبانی با ما در تماس باشید .....

مزیت دیگر اخذ نمایندگی از ما اینه که ما برای نمایندگان خود دوره های افزایش فروش و بازاریابی برگزار میکنیم که بهشون کمک میکنیم که بیشتر فروش داشته باشند ....


۱ نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه با لوگو و ادرس اختصاصی و ایجاد نمایندگی سامانه به صورت سالیانه فقط ۴۹ هزار تومان :
۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه رایگان +شماره ۱۴ رقمی اختصاصی رایگان + دامنه ی آی آر رایگان + بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف کل ایران + کتاب افزایش فروش با قابلیت ویرایش توسط شما برای ارایه به مشتری به صورت رایگان



دموی نمایندگی :

نام کاربری : demo17
رمز عبور :۱۲۳۴


سفارش آنلاین


جهت خواندن توضیحات بیشتر و اطلاع از مزیت های نمایندگی سامانه پیام کوتاه حتما اینجا را مطالعه بفرمایید

همین امروز تجارت خود را با مدیریت خودتان آغاز کنید .

ما در کنار شما خواهیم ماند …


دموی نمایندگی :

نام کاربری : demo17
رمز عبور :۱۲۳۴
تعرفه شارژ پیامک شروع برای نمایندگان: 104 ریال

جهت سفارش سامانه مستقل لطفا روی تصویر زیر کلیک کنید تا به صفحه ی سفارش آنلاین منتقل شوید و هزینه را انلاین پرداخت کنید و سفارش خود را برای مدیریت سامانه ارسال نمایید​
نمایندگی مستقل سامانه پیام کوتاه با لوگو و ادرس اختصاصی و ایجاد نمایندگی سامانه به صورت سالیانه فقط ۴۹ هزار تومان :
۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه رایگان +شماره ۱۴ رقمی اختصاصی رایگان + دامنه ی آی آر رایگان + بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف کل ایران + کتاب افزایش فروش با قابلیت ویرایش توسط شما برای ارایه به مشتری به صورت رایگان




این همه توضیح دادین خب همون اول می نوشتید پنل اس ام اس و تمام دیگه .... !
با یه جمله می تونستید تبلیغ رو تموم کنید .
من فکر می کردم تبلیغ یه پروژه ساخت وب سایت و این چیزاست !
 

behnam_pr

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2010
نوشته‌ها
450
لایک‌ها
60
محل سکونت
Shiraz
ببخشید اصلا این پنل اس ام اس چیه ؟ و چه سخت افزای نیاز داره ؟
 

daneshbin

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
75
محل سکونت
ایران
ببخشید اصلا این پنل اس ام اس چیه ؟ و چه سخت افزای نیاز داره ؟
پنل ارسال اس ام اس یک ابزار تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه می باشد که امکانات بیشتری در این پنل ها موجود هست نظیر : نوبت دهی، مسابقه، نظر سنجی و...
سخت افزار نیاز نداره...
به سایت قسمت سوالات متداول مراجعه کنید جواب سوالاتتون رو پیدا میکنید.
 

GamesWorld

کاربر فعال ارزهای دیجیتال
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
6 می 2012
نوشته‌ها
6,603
لایک‌ها
6,697
محل سکونت
رشت
پنل ارسال اس ام اس یک ابزار تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه می باشد که امکانات بیشتری در این پنل ها موجود هست نظیر : نوبت دهی، مسابقه، نظر سنجی و...
سخت افزار نیاز نداره...

یکی دیگه از امکانات این پنل اس ام اس تبلیغاتی که خیلی هم شاخصه مزاحمت و ورود بی اجازه به حریم خصوصی افراد هست
 

daneshbin

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
75
محل سکونت
ایران
الان این امکان به همه داده شده که در صورتی که مایل به دریافت پیام تبلیغاتی نیستند، درخواست لغو بدن تا پیام رو دریافت نکنن.
بعدشم در حال حاضر کمتر کسی انبوه تبلیغاتی ارسال میکنه، از روش های بازاریابی و افزایش فروش با پیامک استفاده میکنن!!!!
 

daneshbin

Registered User
تاریخ عضویت
19 مارس 2013
نوشته‌ها
458
لایک‌ها
75
محل سکونت
ایران
دوستانی که مایل باشند میتوانند در طرح های تخفیفی ویژه نمایندگان ما شرکت کنند
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا