برگزیده های پرشین تولز

شــرایــط و الــــزامــات بــخـش مــعرفی فــروشگاه های اینترنتی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Hamid2day

مدیر ارشد
مدیر انجمن
مدیر ارشد
تاریخ عضویت
1 مارس 2006
نوشته‌ها
21,213
لایک‌ها
20,085
محل سکونت
اوهایو - دیتون
در حال به روز رسانیـــ....

1- قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حکم خواهند بود.

2- باید فرض کنید که هرچه در این بخش ( معرفی فروشگاه های اینترنتی ) مى بینید یا مى خوانید طبق قوانین حقوق مولفین (قانون کپى رایت) محفوظ بوده مگر آنکه به وضوح بیان شده باشد.

همچنین پرشین تولز نیز تضمین یا بیان نمى کند که استفاده مطالب نمایش داده شده در این بخش ( معرفی فروشگاه های اینترنتی ) موجب تجاوز به حقوق شخص (اشخاص) ثالثى که در تملک پرشین تولز نیستند، نخواهد گردید.

3-استفاده شما و مرور و جستجوی شما در فروشگاه های اینترنتی با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى گیرد.
نه انجمن های گفتگوی پرشین تولز و نه اشخاص حقیقى، یا حقوقى دیگرى که دست اندر کار ایجاد، تولید و ارائه سایت هستند تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت معرفی شده ندارند.
بدون محدود کردن پیش گفته ها، هر چیزی که در این بخش به شما ارائه مى شود تنها بصورتى که هست بدون هیچگونه تضمین صریح یا تلویحى، شامل ولى نه محدود به، ضمانت هاى تلویحى قابلیت فروش، مناسب بودن براى هدفى ویژه و یا عدم تخطى قانونى ارائه مى گردد. همچنین پرشین تولز در قبال هرگونه خسارت وارده و یا ویروسى که ممکن است بر لوازم کامپیوترى شما و سایر اموال بخاطر ورود، استفاده، و یا مرور سایت و نیز بارگیری (download) هرگونه مطلب، دیتا، متن، عکس، تصویر و یا صوت از سایت اثر بگذارد مسئولیتى بعهده نمى گیرد.

4- پرشین تولز در مورد اطلاعات هر سایت(فروشگاهی) دیگرى که با این سایت مرتبط باشد مسئول نیست. این فروشگاه های اینترنتی ها توسط اشخاص دیگرى غیر از وب سایت پرشین تولز ایجاد شده اند. پرشین تولز بعنوان نـاشر یـا مروج مطالب مندرج در این سایت ها عمل نمى کند. هرگونه برقرارى ارتباط یا نشان کردن صفحات خارج از سایت یا سایت هاى دیگر در "bookmark" مرورگر خود را تنها و تنها با مسئولیت شخصى خویش انجام مى دهید.

5 – تیم مدیریتی پرشین تولز مى تواند با به روز کردن این بیانیه در هر زمان این "شرایط والزامات" را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چند گاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط والزامات جارى و لازم الاجراِ در زمان منظور مطلع شوید.

6 - پرشین تولز تابع قوانین کشور ایران است و از معرفی فروشگاه های که جاوای تصاویر و یا متون خارج از عرف و یا بر خلاف قوانین است معذور می باشد.

7 - این بخش جهت معرفی فروشگاه های اینترنتی ( با لینک مستقیم ) ایجاد شده است و هرگونه پیام یا مطلبى از جمله "دیتا"، اظهار نظر، شکایت ، کلاهبرداری و امثال آن بدون هیچ قید و شرطی توسط مدیران پرشین تولز پاک خواهد شد.

8 - تاپیک های تجاری،درخواست نویسندگی، همکاری در فروش ، معرفی وب هاستیگ و... بدون اطلاع قبلی حذف خواهند شد.

9 - معرفی ، فروش، تبلیغ و معرفی انواع خدمات Hosting (میزبانی) اعم از Shared Hosting (میزبانی اشتراکی)، Dedicated Server (سرور اختصاصی)، VPS (سرور مجازی) و موارد مشابه ممنوع است.

--------
بخش های مرتبط

پرشین تولز محلی را برای بحث و گفتگوی شما عزیزان در نظر گرفته است...
گفتگو بین فروشگاه های اینترنتی

 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا