برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
شمارش معکوس برای اکران «بلید رانر 2049»

از فردا (ششم اکتبر) اولین دنباله فیلم نئونوآر علمی-تخیلی «بلید رانر» در بیشتر از چهار هزار سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود.
برآوردهای اولیه حاکی از آن است مانند فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» که با 45 میلیون دلار در گیشه سینماهای امریکا افتتاح شد و بیش از 378 میلیون دلار در گیشه دنیا فروخت! این فیلم نیز تا پایان سه روز اول اکرانش بین 45 تا 50 میلیون دلار فروش کند؛ البته فراموش نکنید چنین رقمی برای افتتاحیه فیلم عظیمی که با بودجه دست‌کم 150 میلیون دلار ساخته شده، چندان خیره‌کننده به شمار نمی‌رود. استودیوی برادران وارنر پخش داخلی این فیلم را بر عهده دارد و با الکون انترتینمنت در تامین سرمایه این فیلم شریک است.

سالی که روایت فیلم در بستر آن به تصویر کشیده می‌شود 2049 است و دنیا به تسخیر انسان‌های ربات‌نما درآمده است. مامور کی (رایان گاسلینگ) راز تکان‌دهنده‌ای کشف می‌کند و عازم سفری در جست‌وجوی ریک دکارد (هریسون فورد) می‌شود که در سه دهه گذشته ناپدید بوده است. دنی ویلنوو کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای همچون «ورود» و «سیکاریو» روی صندلی کارگردانی نشسته است؛ هچنین فنچر و مایکل گرین نگارش فیلمنامه اولین دنباله این فیلم کالت را بر عهده داشته‌اند.

لازم به یادآوری است تا همین یک ماه پیش، هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کرد اقتباس سینمایی «آن» که بر اساس رمان معروف استیون کینگ ساخته شده، رکوردهای گیشه را در کم‌تر از 14 روز بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ را از آن خود کند!
 
بالا