برگزیده های پرشین تولز

شماره گذاری خودکار تیترها در word

13600

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سلام
سوالی در مورد شماره گذاری تیترها و تورفتگی پاراگراف ها در word داشتم.
راستش من میخوام به شکل زیر تیترها را شماره گذاری کنم و البته یه تورفتگی هم به (زیر تیترها) بدهم اما میخواهم ورد این کار را خودکار و اصولی انجام دهد تا اینکه خودم دستی آنها را انجام دهم میخواستم ببینم آیا راهی هست، یا نه باید دستی انجام دهم؟

فصل اول : کليات

----1 – 1 تعریف

متن ...

----1 – 2 نهان نگاری

متن ...

----1 – 3 مقایسه احراز اصالت تصویر

متن ...

----------1-3-1 احراز اصالت بر پایه رمزنگاری

متن ...

--------- 1-3-2 احراز اصالت بر پایه نهان نگاری

متن ....


----- 1 – 4 معیار های کیفیت

متن....

--------- 1-4-1 معیار عینی

متن ....
 

mclarenf1gtr104

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2007
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
با استفاده از آیکن Bullets واقع در گروه Paragraph از سربر گ Home می توان لیست های علامت گذاری شده ایجاد کرد. با انتخاب فلش کنار این ابزار می توانید از لیست علامت های آن، علامت مورد نظر را تغییر دهید.
با استفاده از گزینه ی Change List Level میزان تورفتگی سطرها تغییر می کند. همچنین با انتخاب گزینه ی Define New Bullet کادری محاور ه ای به همین نام باز می شود که در آن دکمه ی Symbol برای تغییر نماد علامت، دکمه ی Picture برای انتخاب یک تصویر به جای این علامت و دکمه ی Font برای تغییر قال ب بندی کاراکتری علامت مورد نظر است. با استفاده از کادر Alignment می توان علامت موردنظر را چپ چین، وسط چین یا راست چین کرد.
2 ایجاد لیست های شماره گذاری شده برای ایجاد لیست های شماره گذاری شده آیکن Numbering در گروه Paragraph از سربر گ Home را فعال کنید. با استفاده از لیست این فرمان نیز می توانید یکی از انواع نمونه های شماره گذاری را انتخاب کنید یا با استفاده از گزینه ی Define New Number Format در کادر محاور ه ای به همین نام قالب جدیدی برای شماره گذاری لیست ها تعریف کنید.
 
بالا