برگزیده های پرشین تولز

شهربازی های سرپوشیده فان لب استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
شهربازی های فان لب استانبول که اولین شهربازی زنجیره ای استانبول هستند دارای بازی های مهیج و متنوعی ست که همگی استاندارد جهانی دارند . ماشین های بازی ، خدمه خوش برخورد و امکانات قابل اطمینان از مزایای این شهربازی ها می باشند . در سفرهای خانوادگی ، این شهربازی ها از جمله تفریحات استانبول است که مورد توجه قرار می گیرد و رضایت گردشگران را به همراه دارد . در اینجا با شعب مختلف فان لب آشنا میشوید .

مرکز خرید بویاکا استانبول _ Buyaka AVM:

مرکز خرید بویاکا در بخش آناتولیایی استانبول با برندها ، کافه و رستورانها و مرکز سرگرمی کودکانش بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است . این مرکز در منطقه عمرانیه واقع شده است و دارای یک باشگاه بدنسازی ، مرکز ماساژ و همچنین ۶ سالن سینما مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا و از همه مهم تر ، شهربازی فان لب است . فان لب در طبقه اول مرکز خرید Buyaka واقع شده و تقریبا ۶۰۰ متر مربع می باشد . در اینجا میتوانید با اطمینان خاطر فرزندان خود را به کارکنان شهربازی بسپرید . این مرکز خرید که در محله سلطان محمد فاتح قرار گرفته است .

  • ساعات کار مرکز خرید بویاکا استانبول : از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید بویاکا استانبول : Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Cd No:56, 34770 Ümraniye/İstanbul
istanbul_fun_lab_3turkey-qpr.jpg

شهربازی های سرپوشیده فان لب استانبول

مرکز خرید فروم استانبول _ Forum Shopping Mall :

مرکز خرید forum استانبول در سال ۲۰۰۹ میلادی در فضایی به مساحت ۴۹۵٫۰۰۰ متر مربع در بایرام پاشا کوجاتپه افتتاح شد . فروم در نزدیکی هتل سون هیلیز و در ایستگاه مترو کوجاتپه قرار دارد . فاصله مرکز خرید فروم تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود ۲۵ دقیقه می باشد . این مرکز خرید بزرگ استانبول علاوه بر آنکه میزبان برندهای معروف دنیاست ، یکی از شعب فان لب را با حدود ۳ هزار مترمربع و با بازی های بسیار هیجان انگیز در خود جا داده است . خرید از مرکز فروم و لذت بردن از شهربازی فان لب را از دست ندهید .

  • ساعات کار مرکز خرید فروم استانبول : از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید فروم استانبول: Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi | Bayrampasa, Istanbul, Turkey
مرکز خرید جواهر استانبول _ cevahir mall :

از مهم ترین مراکز خرید استانبول ، مرکز خرید جواهر است . این مرکز در اکتبر ۲۰۰۵ در منطقه شیشلی استانبول افتتاح شد و عناوین بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان را دارد . این مرکز خرید یک از بزرگترین شعب فان لب را با مساحت ۱۶ هزار متر مربع ، در خود جا داده است . در ۴ طبقه ی این مجموعه ، انواع بازی ها و دستگاه های سرگرمی از کوسه دیوانه با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت گرفته تا زمین بازی نرم برای کودکان بچشم میخورد . ماشین های بازی ، خدمه خوش برخورد و امکانات قابل اطمینان از مزایای این شهربازی زنجیره ای می باشد . همچنین سالن هایی برای برگزاری مراسم مخصوص کودکان مثل جشن تولد در این مجموعه ایجاد شده است .

  • ساعات کار مرکز خرید جواهر استانبول : از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید جواهر استانبول : Cevahir AVM, Büyükdere Cad. No:22, 34400 Şişli – İstanbul


istanbul_fun_lab_5turkey-qpr.jpg

istanbul fun lab
 

livecoder

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 جولای 2019
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
2
سن
26
پیشنهاد می کنم برای دیدن 16 شهربازی سرپوشیده برتر جهان به وبسایت بازی سازان مراجعه کنید.
 
بالا