برگزیده های پرشین تولز

net-tours-2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آپریل 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
30
شهر های کوچک اسپانیا

اسپانیا یکی از مکان هایی است که به دلیل داشتن سواحل و جزایر زیبا مشهور شده و با جزایر کارائیب رقابت میکند. شهر های زیبا اما نسبتا کوچک این کشور جذاب مکان های خوبی برای بازدید شما و استفاده از جاذبه های آن است. با شماییم تا چند نمونه از بهترین شهر های کوچک اسپانیا را که ممکن است اطلاعات چندانی از آن ها نداشته باشید بررسی کنیم. با نت تورز همراه باشید.

Llastres، آستوریاس
در امتداد ساحل اقیانوس اطلس این مکان زیبا قرار دارد که روستایی برای ماهی گیری می باشد. این روستا در منطقه ی آستوریاس اسپانیا قرار گرفته و مردم این ناحیه، از قدیم سنت ماهی گیری داشته اند. این نواحی پر است از آثار تاریخی زیبای به جا مانده از زمان های قدیم از جمله برج ساعت معروف که در قرن پانزدهم میلادی تاسیس شده و در نقطه ای مرتفع به یادگار مانده است. آستوریاس یک منطقه ی بارانی است. هم چنین به دلیل جاذبه ها و طبیعت زیبایی که دارد، عکس های زیبایی میتوان از مکان های مختلف آن ثبت کنید.

فیریجیلیانا (Frigiliana)، اندلس

فیریجیلیانا یکی از روستا های سفید حومه ی آندلس میباشد که خوب حفظ شده است. این روستای زیبا که متعلق به قرون وسطا میباشد، در شرق بندر مالاگا واقع شده است. این منطقه مکان مناسبی است برای دیدن فرهنگ دست نخورده ی مورها و اسپانیایی ها که در کنار هم چنین شهر زیبایی را خلق کرده اند. مورها یا همان مسلمانان اسپانیایی، سنت های جالب توجهی را به یادگار گذاشته اند که می توانید در این تور از آن ها دیدن کنید. قلعه ی لیزار یکی از بنا هایی است که ادغام فرهنگ مورها و اسپانیایی ها را به خوبی نشان می دهد. این قلعه در قرن نهم میلادی ساخته شده است.

Castellfullit de la Roca، کاتالونیا

از بهترین مکان های دیدنی در اسپانیا که برای عکاسی نیز توصیه می شود، کاتالونیا می باشد. این شهر کوچک که در قرون وسطا ساخته شده است، مساحتی در حدود یک کیلومتر مربع را شامل می شود و فضای زیادی برای پیاده روی به دلیل ارتفاع تقریبا پنجاه متری صخره ها ندارد. ساختمان های موجود در این شهر که به دوره ی رنسانس باز میگردند، چشم انداز های زیبایی را ایجاد کرده اند که در تور اسپانیا دیدن آن ها را توصیه می کنیم.

سن ویسنت دولا بارکوئرا (San Vicente de la Barquera)، کانتابریا

این شهر زیبا همانند آستوریاس مکانی مناسب برای ماهی گیری مردم این نواحی می باشد که در ساحل کانتابریا واقع شده است. از زیبا ترین وژگی های جذاب این منطقه می توان به چشم انداز های آن که هم رو به کوه و هم رو به دریاست اشاره کرد. در دو طرف مدخل رودخانه ی گانداریلا ساختمان های مسکونی سن ویسنت دولا بارکوئرا قرار دارند که با پل تاریخی قرن پانزدهی به یکدیگر متصل شده اند. این شهر تاریخی که مربوط به رم باستان می شود، در قرن هشتم میلادی به عنوان قلعه و دژی محکم استحکام پیدا کرده است. در قسمت پشت شهر رشته‌کوه «Picos de Europa» قرار گرفته که به مانند دژی محکم برای مردم این منطقه به حساب می آید. ساحل مرون که توانسته نشان پرچم آبی را از آنِ خود کند، اعتبار این ساحل بزرگ را دو چندان کرده است.

کاداکس (Cadaques)، کاتالونیا

از دیگر روستا های سفید اسپانیا می توان به کاداکس اشاره نمود که در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. Salvador Dali که یک نقاش حرفه ای بود اغلب از این روستا عبور می کرده و سبب شده تا مجسمه ی او را تراشیده و در این روستا قرار دهند. کوچه پس کوچه های سنگ فرش یادآور شباهت آن با کوبا است. شایان ذکر است که این روستا بخشی از پارک طبیعی Cap de Creus محسوب میشود. هوای مطبوع کاداکس سبب شده بتوانید لحظات خوبی را در آن سپری کنید.

(Soller)
در این منطقه ی زیبا و خصوصا در سواحل جذاب آن می توان از کافه های سر باز موجود در آن لذت برد. می توان گفت که معماری ها و نوع سبک اروپایی این جزیره سبب شده تا بتوانید انواع آن ها را در این شهر بیابید. کوچه های سنگ فرش شده و منازلی که جلوی آن ها گلدان هایی قرار داده شده از جمله ی همان سبک های اروپایی می باشد که گفته شد. این شهر به عنوان مکانی پر عیش و نوش شناخته می شود.
 
بالا