برگزیده های پرشین تولز

شهر پوکت در تایلند

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
پوکت از جمله شهر هایی است که سالانه میلیون ها گردگشر را از اقسا نقاط مختلف جهان به خود جلب می کند . این شهر یکی از مراکز مهم در گردشگری کشور تایلند می باشد . به دلیل مکام های بی نظیری که این شهر دارد همواره مورد علاقه توریستان و گردگشرا بوده است و به یکی از قطب های گردشگری در جهان تبدیل گشته است . این شهر دارای سواحل زیادی می باشد که برای هر بیننده ای می تواند جذاب باشد و حیرت او را در بر گیرد . اگر تا کنون از این شهر دیدن نکرده اید و برای تعطیلات نوروز برنامه ای ندارید ما به شما تور پوکت نوروز 96 را پیشنهاد می کنیم شما می توانید خاطرات خوب و قشنگی را در ایم کشور به ثبت برسانید و ایام خوبی را در این شهر بگزرانید .


معبد وات چالونگ در پوکت

پوکت از جمله شهر های قدیمی جهان به شمار می رود از این رو در آن آثار تاریخی زیادی وجود دارد . از جمله مکان های دیدنی و قدیمی این شهر می توان به معبد وات چالونگ اشاره کرد . این معبد یکی از مکان های مقدس برای مردم پوکت می باشد . بنای این معبد دارای زیبایی های فراوانی می باشد . معماری آن یکی از شاهکار های مهندسی در جهان به شکار می رود که همه مهندسان دنیا را به خود مجذوب کرده است . بیشتر معابد این شهر در نقاطی ساخته شده است که از نظر زیبایی های طبیعی نیز بی همتا باشد از این رو در اطراف این معبد شما درختان زیبایی را مشاهده خواهید کرد که اطراف این معبد زیبا را پوشانده اند و می تواند به زیبایی این معبد افزوده کند . این مکان یکی از ده جاذبه برتر شهر پوکت می باشد که حتما باید در تور پوکت نوروز 96 از آن دیدن کنید .

%D9%85%D8%B9%D8%A8%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF.jpg

آکواریوم پوکت

در شهر پوکت آکواریومی وجود دارد که در حهان نظیر ندارد در این آکواریوم بیش از دو هزار گونه آبزی زندگی می کنند و از این نظر در دنیا بی همتا می باشد . درب های این آکواریوم همیشه به روی علاقه مندان به ماهی ها باز می باشد . اگر در ساعات خاصی به این آکواریوم سر بزنید می توانید غذا دادن به ماهی را نیز تماشا کنید . افرادی هستند که به داخل آب می روند و به طور مستقیم به ماهی ها غذا می دهند . اگر کمی بیشتر هیجان می خواهید می توانید خودتان شخصا به داخل آب بروید و این کار را خودتان بر عهده بگیرید . می توانید ساعات غذا دادن به ماهی ها را در سایت این آکواریوم مشاهده کنید و در این هنگام به این آکواریوم سر بزنیند . این مکان از جمله مناطقی است که برای بچه ها بسیار هیجان انگیز می باشد . آن ها می توانند ساعاتی را در این آکواریوم زیبا بچرخند و چیز های جالبی را در مورد ماهی ها و آبزیان بیاموزند چرا که در این مکان اطلاعات دقیقی در مورد گونه های مختلف از آبزی ها وجود دارد و شما می توانید با خواندن آن ها اطلاعات کامل و جامعی را در ارتباط با آن ها بیاموزید . این مکان از جمله مناطق مورد علاقه توریست ها می باشد که حتما باید سری به آن بزنید در هنگام عید نوروز این مکان خیلی شلوغ می شود و حرکت دسته جمعی مردم نیز برای خود دیدن دارد . در تور پوکت نوروز 96 حتما از این آکواریوم زیبا دیدن کنید .

%D8%A2%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA%281%29.jpg

منطقه قدیمی پوکت

در شهر پوکت بافت قدیمی وجود دارد که بسیار زیبا و دیدنی می باشد . در این شهر خانه های قدیم مربوط به قرون گذشته به همان شکل باقی مانده اند و بسیار جالب می باشد . این مکان با توجه که باقت قدیم دارد و مربوط به قرون گذشته می باشد ولی باز هم افرادی در آن خانه ها زندگی می کنند . شما می توانید آثار مربوط به قرون گذشته را در این مکان مشاهده کنید و با فرهنگ و عادت های مردم آن زمان آشنا شوید . تمام این قسمت قدیمی می باشد و در جای جای آن نقاطی وجود دارد که می تواند برای هر کسی جالب به نظر رسد .

%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA.jpg

نوروز در باغ وحش پوکت

باغ وحش پوکت یکی دیگر از نقاطی است که حتما باید در تور پوکت نوروز 96 از آن بازدید کنید . این باغ وحش می تواند برای همه افراد سرگرم کننده باشد و خاطرات خوب و قشنگی را برای شما در ذهنتان به ثبت برساند . در این باغ وحش گونه های مختلف از حیوانات نادر زندگی می کنند . بیشتر آن ها پلنگ ، ببر ، شیر و ... می باشد که می تواند برای مردم کشور ما که تا به حال این حیوانات را از نزدیک ندیده اند بسیار جالب باشد . این مکان از جمله مناطق مورد پسند بچه ها می باشد و اگر شما در سفر خود بچه دارید بی شک چند ساعتی بیشتر را باید در این باغ وحش سپری کنید چرا که دل کندن از این باغ وحش برای بچه ها واقعا دشوار می باشد . در جای جای این باغ وحش سوژه ای زیادی وجود دارد که برای عکس گرفتن بسیار مناسب می باشد و شما نباید همچین صحنه هایی را به هیچ وجه از دست بدهید . امیدواریم که خاطرات قشنگی را از این باغ وحش با خود به ایران بیاورید .

%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D9%88%D8%AD%D8%B4-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA.jpg

چرا نوروز پوکت ؟

همانطور که می دانید عید نوروز یکی از رسم های کهن ایران می باشد که هر ساله با تمام آب و تاب برگزار می گردد . این عید برای تمام ایرانین معنی و مفهوم بزرگی ارد . در این عید همه خاطره ها نوع خواهد شد و بدی ها جای خود را با خوبی ها عوض می کنند . این رسم بسیار قشنگ در بسیاری از شهذ های بزرگ دنیا نیز برگزار می گردد . طبق آمار اعلام شده حدود سیصد میلیون نفر در جهان هر ساله این عید را جشن می گیرند . پوکت نیز از جمله شهر هایی است که در این ایام حال و هوایی دیگر دارد . شما در این ایم می تواند مراسمات قشنگی را در این شهر مشاهده کنید . اگر برای نوروز امسال برنامه ای ندارید بهتر است در تور پوکت نوروز 96 شرکت کنید و خود را برای ایام عید به این شهر برسانید . یکی از مواردی را که اید در این میان توجه داشته باشید قیت تور پوکت می باشد چونکه با آمدن عید نوروز مسافرت های نوروزی رونق می گیرد و به دنبال آن بر تعداد تور ها نیز افزوده می شود شما باید تور پوکت نوروز 96 ارزان پیدا کین تا بتوانید به راحتی با این سفر کنار بیایید . باید در نظر داشت که قیمت تور پوکت نوروز 96 رابطه مستقیمی دارد با امکاناتی که در حین تور در اختیار شما قرار می دهند و شما باید با آگاهی بر این موضوع بتوانید بهترین تور را انتخاب کنید که در کنار قیسمت مناسب امکانات مطلوب و قابل قبولی را نیز در اختیار شما قرار دهند .


جزیره فی فی در پوکت

یکی دیگر از مناطق دیدنی شهر پوکت ، جزیره فی فی می باشد . این زیره رای همگان بسیار آشنا می باشد و بیشتر توریستان و گردشگران قبلا از این مکان دیدن کرده اند . محال است کسی به شهر پوکت برود و از این جزیره دیدن نکند . این جزیره برای همگان بسیار شگفتی آور می باشد . امیدواریم خاطرات خوب و قشنگی را برای خود در این تور به ثبت برسانید .
 
بالا