برگزیده های پرشین تولز

شکایت از اپل به خاطر مشکلات iOS 9 بر روی آیفون ۴ اس

nimaa70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2016
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
2
سن
32
ios-9-iphone4s.jpg

در زمان معرفی iOS 9 اپل اعلام کرد که این سیستم عامل جدید با بسیاری از دستگاه های اپل سازگار خواهد بود. اپل مدعی شده بود که این آپدیت با همه ی آیفون ها، آیپد ها و آیپاد هایی که به تراشه ی A5 و یا بالاتر مجهز هستند سازگار است. در واقع این سیستم عامل با تمام محصولات هوشمندی که از سال ۲۰۱۱ به بعد عرضه شده اند، کار خواهد کرد.

بعد از عرضه ی این آپدیت تعدادی از کاربران از مشکلاتی که این آپدیت برای دستگاه هایشان به وجود آورده بود، شکایت داشتند. حتی دارندگان آیفون ۶ اس مشکلاتی را داشتند که البته با انتشار پچ های ۹.۱ و ۹.۲ مشکلات آنها حل شد. اما هنوز تعدادی از کاربران آیفون ۴ اس هستند که می گویند گوشی هایشان عملکردی ضعیف تر از گذشته دارد.

این ضعف عملکرد برای بیش از صد کاربر به وجود آمده که باعث شده تا شخصی با نام Chaim Lerman بر علیه اپل در دادگاه نیویورک شکایت کند. شاکی ادعا دارد بعد از آپدیت کردن، گوشی عملکرد عادی خود را از دست داده و او را مجبور به خرید گوشی جدید کرده است.

این شکایت به لیست نقل قول ها از سوی کمپین های بازایابی اپل که ادعا می کردند iOS 9 سریعتر، روان تر و پاسخگو تر هستند اشاره داشت. طبق گفته ی این شاکی این یک عمل فریبنده است چرا که چنین تجربه ی کاربری را برای او ایجاد نکرده است. همچنین این شکایت می گوید که اپل باید دارندگان گوشی های آیفون ۴ اس را از وجود این مشکل آگاه می کرد، اما عمداً این کار را انجام نداد. البته مشکل اساسی این بود که کاربران قادر نبودند ورژن های قبلی iOS را که با گوشی هایشان سازگار بودند را نصب کنند.

این شاکی خواستار غرامت شده و دادگاه حکم داده تا اپل تبلیغات خود را اصلاح کند. اما اپل هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.
منبع: تکرا
 

babak.khoramdin61

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آپریل 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
54
من که گوشیمواپیدیت کردم هیچ مشکلی هم نداره.
 
بالا