برگزیده های پرشین تولز

شگفتانه گوگل برای پخش خودکار ویدئوها

sonami777

Registered User
تاریخ عضویت
11 جولای 2011
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
7
got-google-video-auto-play-800x474.png

به نقل از تلگرام سئو :
قابلیت پخش خودکار ویدئوها در نتایج جستجوهای گوگل در حال تست و آزمایش است.

این ویدئوها در بخش پنل دانشی صفحه نتایج جستجو ارائه می شود و بطور خودکار پخش خواهد شد. با اینکه این قابلیت یک حرکت شگفت انگیز و جالب در موتور جستجوگر گوگل به حساب می آید اما چون در مرحله سنجش قرار دارد ممکن است برای همه کاربران ارائه نشود.

یکی از کارشناسان گوگل در صفحه مجازی خود اعلام کرده است که :

ما بطور مداوم در حال تجربه روش هایی هستیم تا تجربه های جستجوی کاربران خود را بهبود ببخشیم اما اکنون برنامه ایی برای ارائه و انتشار کامل آن نداریم.

زمانی که درباره یک فیلم سینمایی و یا یک شو تلویزیونی جستجویی انجام دهیم گوگل یک ویدئو پخش خودکار در سمت راست صفحه جستجو در پنل دانشی ارائه می دهد.

در اسکرین شات پیوست شده این قابلیت را مشاهده می کنید اما توجه داشته باشید که علامت پخش ویدئو روی تصویر وجود نخواهد داشت و به جای آن صدا و تصویر بطور خودکار پخش خواهد شد.

گوگل همیشه در اعلامیه ها و گزارش های خود اعلام کرده که سعی دارد نتایج جستجوها ساده و نرمال باشد پس ارائه ویدئوها در جستجوی نتایج را می توان یک رفتار جسورانه از این کمپانی دانست. ویدئوهای پخش خودکار چیزی نیست که کاربران انتظار آن را برای بیشتر جستارها داشته باشند و شاید حتی ممکن است برای آن ها ملال آور باشد.

اگر کاربران عبارت " watch game of thrones " را جستجو کنند حتما ارائه این قابلیت برای آن ها راضی کننده خواهد بود اما اگر لغت " watch " به معنای مشاهده از باکس جستجو حذف شود هنوز هم این قابلیت ارائه خواهد شد اما شاید جستجوگران این عبارت حتما خواهان دیدن ویدئوهای خودکار نباشند.
 
بالا